Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ INNY] AWT 150KM Zamiennik katalizatora

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
HattoriHonza
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 288
Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
Imię: Piotr
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin, Polska

Post autor: HattoriHonza » 10 lis 2013, 19:21

Oczywiście nie jest to cziptunning i nie oczekujcie wzrostu mocy na poziomie 20KM :D Ja nie sądzę, żeby w ogóle był jakikolwiek wzrost mocy, co najwyżej 3-4kuce. Wg mnie efekt robi bardziej to, że moment i moc są dostępne troszeczkę wcześniej, przez co silnik jest bardziej elastyczny, a odczucia są lepsze. Tak czy inaczej wymianę czuć i to zdecydowanie.

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 10 lis 2013, 20:37

HattoriHonza pisze:Oczywiście nie jest to cziptunning i nie oczekujcie wzrostu mocy na poziomie 20KM :D Ja nie sądzę, żeby w ogóle był jakikolwiek wzrost mocy, co najwyżej 3-4kuce. Wg mnie efekt robi bardziej to, że moment i moc są dostępne troszeczkę wcześniej, przez co silnik jest bardziej elastyczny, a odczucia są lepsze. Tak czy inaczej wymianę czuć i to zdecydowanie.
W innym temacie już to pisałem i napiszę i tutaj - w momencie, gdy wprowadzono katalizatory te same jednostki sprzed i po różniły się od pięciu do nawet piętnastu koni mechanicznych na niekorzyść generatorów z katalizatorem. I to zarówno wolnossące, jak i doładowane jednostki <okok> Więc zyskujemy więcej niż 3-4 kuce, ale na ogół silniki nie trzymają serii po latach. I wracają do punktu wyjściowego - co tak czy siak złe nie jest <okok>

 

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 11 lis 2013, 09:38

co by nie było, co by się nie działo... Najważniejsze że turbinka powinna odetchnąć i swobodniej pracować :)

[ Dodano: 2013-11-26, 14:16 ]
No to ja mogę się już podzielić wrażeniami po zmianie kata... Otóż sama wymiana nie odbyła się bez problemów, śruby były dość skorodowane i zapieczone, wobec czego trzeba było niektóre z nich ciąć... Sam dostęp do śrub przedniej części katalizatora był ok, wszystko było dosyć dobrze dostępne po wyjęciu puszki filtra powietrza... Gorzej ze śrubami z tylnej części kata... Ale wracając do meritum... Po wymianie po pierwsze znacznie bardziej słychać pracę turbiny, ale i przyspieszenie nieporównywalnie lepsze... Auto faktycznie zbiera się znacznie szybciej niż wcześniej, tj. turbina wstaje wcześniej i generalnie auto lepiej i szybciej reaguje na wciśnięcie pedału gazu. Powiem, że przy pierwszej jeździe po wymianie gęba mi się uśmiechnęła <radocha> ESP mnie tylko ogranicza <dokuczacz>
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja