[APS 2.4 165 KM] bezpiecznik od zaworu N156 zmiennej pojemno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 27 paź 2013, 17:39
- Lokalizacja: Szczecin
no to lamiglowka.... wychodzi na to ze przy otwartym kolektorze dostaje wiecej powietrza, wiec jesli praca jego ,staje sie stabilna, to znaczy ze dostaje za duzo paliwa w pozycji malej pojemnosci kolektora.... musze jeszcze raz sondy posprawdzac ,a jak okaza sie byc dobrymi, to swiece do wymiany, bo juz mnie krew zalewa dzieki wielkie za pomoc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 27 paź 2013, 17:39
- Lokalizacja: Szczecin
nie tylko w turbo ale i w 4.2 .... wezyki nie maja z tym nic wspolnego,juz sprawdzalem. przewody tez sprawdzone, swiece czyscilem 2 dni temu ,na kazdej jest ladna iskra i nie sa powypalane ...no ale moze jednak cos tam jakas boli. z tego co sie orientuje to dawka benzyny jest wynikiem danych z przeplywki, nieszczesnego czujnika temperatury, i sond lambda ... poza tym przy odpalaniu pokazuje mi monit Service! , ja myslalem ze to dotyczy zmiany oleju czy cos, ale z tego co wypatrzylem na forum to chyba jednak komp wola pomocy bo cos nie tak.
Pozdrawiam Panowie.
Pozdrawiam Panowie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 27 paź 2013, 17:39
- Lokalizacja: Szczecin
grzebalem teraz z 2godziny, sprawdzalem po kolej swiece, kazdy przewod WN moge odlaczyc reka, zero przebic . wezyki od podcisnien sa cale, wezyk nie zasysa paliwa z reduktora cisnienia na listwie. posprawdzalem opornosc na cewkach, kazda ma po 12 000 ohm wiec sa dobre . a auto wyraznie jak odpale to terkocze ,trzesie buda nieznacznie ,w wydechu slychac charakterystyczne pyrkanie no i jak jade to juz tak nie szarpie jak szarpal , ale wibruje do 3tys obr/min, jak depne mu na wyzszym biegu mocniej to slychac eksplozje w wydechu .szarpniecie i znow przyspiesza, ale nierownomiernie ..... sprawdzalem sondy miernikiem i dziwie sie bo jak podlacze plus do czarnego sygnalowego od sondy i mase dam z silnika badz aku, to stoi na 0 , oscyluje jedynie jak dam plus od miernika na czarny sygnal , i mase z miernika na szary ,tez z wtyczki... zazwyczaj jak sprawdzalem sondy to wystarczyl minus z silnika i to pracowalo, a tutaj cos dziwnie sie zachowuje... i czy normalnym jest na pol fis'ie ze przy wlaczeniu zaplonu pokazuje sie "Service!" a po chwili zolte "OK"
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
musisz to po prostu skasować ,to swieci przypomnienie serwisu co 15 tys.tub 1 rok.i nie ma to nic wspólnego z silnikiem bo to oblicza sam licznikgrzegorz2.4 pisze:czy normalnym jest na pol fis'ie ze przy wlaczeniu zaplonu pokazuje sie "Service!" a po chwili zolte "OK"
[ Dodano: 2013-11-06, 16:20 ]
próbuj odłączyć całkowicie wtyczkę od sad. raz prawa raz lewa i oby dwie naraz.
zobaczysz czy będą jakieś większe zmiany podczas jazdy
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 27 paź 2013, 17:39
- Lokalizacja: Szczecin
odlaczylem obydwie, temp. silnika 70c i zero roznicy czy z sondami czy bez nich .....
Najlepiej byloby miec VAG-coma i wtedy sprawa bylaby jasna... a tak to jedynie spekulowac moge, z miernikiem w reku niestety w szwecji nie mam skad wizac vaga wiec wstrzymam sie do przyjazdu do PL..
[ Dodano: 2013-11-09, 17:26 ]
No Panowie... temat rozwiazany... zaworek swoja droga nie chodzil ale po podaniu mu 12V kilkukrotnie , odwiesil sie A szarpanie bylo spowodowane tym ze jeden wtrysk byl zawalony , i to nieznacznie, ale dawalo taki efekt, mimo ze juz czyscilem raz wszystkie, to jednak ten wymagal poswiecenia wiekszego czasu i audi jezdzi jak powinno
Dziekuje wszystkim za pomoc i pozdrawiam.
Najlepiej byloby miec VAG-coma i wtedy sprawa bylaby jasna... a tak to jedynie spekulowac moge, z miernikiem w reku niestety w szwecji nie mam skad wizac vaga wiec wstrzymam sie do przyjazdu do PL..
[ Dodano: 2013-11-09, 17:26 ]
No Panowie... temat rozwiazany... zaworek swoja droga nie chodzil ale po podaniu mu 12V kilkukrotnie , odwiesil sie A szarpanie bylo spowodowane tym ze jeden wtrysk byl zawalony , i to nieznacznie, ale dawalo taki efekt, mimo ze juz czyscilem raz wszystkie, to jednak ten wymagal poswiecenia wiekszego czasu i audi jezdzi jak powinno
Dziekuje wszystkim za pomoc i pozdrawiam.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga