napisze
 
 [ Dodano: 2013-11-05, 16:48 ]
wiec tak.
po zapaleniu nic się jednak nie zmienia ,dopiero po przekroczeniu około 4tys.obr. gruszka zaczyna zasysać



 wychodzi na to ze przy otwartym kolektorze dostaje wiecej powietrza, wiec jesli praca jego ,staje sie stabilna, to znaczy ze dostaje za duzo paliwa w pozycji malej pojemnosci kolektora.... musze jeszcze raz sondy posprawdzac ,a jak okaza sie byc dobrymi, to swiece do wymiany, bo juz mnie krew zalewa
 wychodzi na to ze przy otwartym kolektorze dostaje wiecej powietrza, wiec jesli praca jego ,staje sie stabilna, to znaczy ze dostaje za duzo paliwa w pozycji malej pojemnosci kolektora.... musze jeszcze raz sondy posprawdzac ,a jak okaza sie byc dobrymi, to swiece do wymiany, bo juz mnie krew zalewa  dzieki wielkie za pomoc
 dzieki wielkie za pomoc 





musisz to po prostu skasować ,to swieci przypomnienie serwisu co 15 tys.tub 1 rok.i nie ma to nic wspólnego z silnikiem bo to oblicza sam licznikgrzegorz2.4 pisze:czy normalnym jest na pol fis'ie ze przy wlaczeniu zaplonu pokazuje sie "Service!" a po chwili zolte "OK"
 
 


 niestety w szwecji nie mam skad wizac vaga wiec wstrzymam sie do przyjazdu do PL..
 niestety w szwecji nie mam skad wizac vaga wiec wstrzymam sie do przyjazdu do PL..  
  A szarpanie bylo spowodowane tym ze jeden wtrysk byl zawalony , i to nieznacznie, ale dawalo taki efekt, mimo ze juz czyscilem raz wszystkie, to jednak ten wymagal poswiecenia wiekszego czasu i audi jezdzi jak powinno
 A szarpanie bylo spowodowane tym ze jeden wtrysk byl zawalony , i to nieznacznie, ale dawalo taki efekt, mimo ze juz czyscilem raz wszystkie, to jednak ten wymagal poswiecenia wiekszego czasu i audi jezdzi jak powinno 