Jutro zobaczę jak to się sprawuje u mnie - dziś miałem włączone światła awaryjne i nie przypominam sobie aby po ich wyłączeniu miał podobną przypadłość ale może po prostu nie zauważyłemThe_Gie pisze:- po użyciu świateł awaryjnych, po wyłączeniu 3 krotnie mruga lewy kierunkowskaz -> warto poprawić
-jeśli użyję kierunkowskazu na stale np na skrzyżowaniu, opcja krótkiego migania nie działa do momentu jak nie wybiorę przeciwnej strony -> warto poprawić

OK, odnotowałem toThe_Gie pisze:U mnie kolory się pokryły.

Odnośnie drugiej przypadłości - informowałem o tym na filmik który umieszczałem wcześniej. Jest to spowodowane tym, że mikroprocesor musi odróżnić normalną pracę kierunkowskazu, od pracy chwilowej (impulsu który ma wyzwolić podtrzymanie) - wiem elektroniczny bełkot. Ale sprowadza się to mniej więcej do tego, że po włączeniu na stałe kierunkowskazów musisz odczekać ok 1s zanim będziesz mógł uruchomić podtrzymanie


[ Dodano: 2013-10-31, 23:24 ]
Dopiero teraz odczytałem Wasze wypowiedz, i zweryfikuję je najwcześniej jutro.lol72 pisze:Pierwsze zauważyłem, ale nie przywiązywałem uwagi, myślałem przypadek - sprawdzę.
hm sprawdzę, ale już za późno.
Sprawdźcie może czy u Was światła awaryjne 'migają' z taką samą częstotliwością jak kierunkowskaz? Może u mnie migają szybciej i dlatego moduł się załącza

Jeżeli zaobserwuję takie zachowanie u mnie to na pewno postaram się coś temu zaradzić. W trakcie projektowania myślałem nad tematem awaryjnych i pamiętam nawet że sprawdzałem to na biurku i wszystko zachowywało się normalnie. No cóż obiecuję 'pochylić' się nad problemem.lol72 pisze:kot919 czy domniemana usterka podlega naprawie gwarancyjnej??
Co do naprawy - w miarę możliwości postaram się usunąć usterkę

[ Dodano: 2013-11-01, 12:13 ]
Mały update:
Dziś udało mi się nagrać jak działają światła awaryjne w moim samochodzie.
www.youtube.com/embed/ZQRknPeNE0A
Jak widzicie działa OK, pomimo tego że światła awaryjne świecą (migają) się szybciej niż kierunkowskaz ... Wpadłem na pewien pomysł, jednakże potrzebuję waszej pomocy:
Włączcie światła awaryjne i weźcie stoper ... Musicie zmierzyć czas jaki jest potrzebny na 30 krotne zapalenie świateł awaryjnych. Zaobserwujecie zapalone światło włączacie stoper i liczycie do 30 tu inkrementując wartość przy każdym zapaleniu się kierunkowskazu (pierwsze zaświecenie jak włączycie start liczycie jako 1). Przy trzydziestym razie wciskacie stop i wpisujecie na forum swoją wartość.
Aby kierunkowskazy działały tak jak u was (tzn załączały się same) obliczyłem że czas potrzebny na 30krotne zapalenie musi być mniejszy jak 13s. Jeżeli jest większy (u mnie wyszedł koło 17tu) powinno to działać prawidłowo.