Na razie mam go jeszcze zainstalowanego w wersji developerskiej. Jednak postaram się stworzyć jakieś fotostoryJest to idealna sytuacja na zrobienie zdjęć instruktażowych montażu dla mniej "ogarniętych" kolegów
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Na razie mam go jeszcze zainstalowanego w wersji developerskiej. Jednak postaram się stworzyć jakieś fotostoryJest to idealna sytuacja na zrobienie zdjęć instruktażowych montażu dla mniej "ogarniętych" kolegów
Wrzuć ją gdzieś na forum, lub nawet chomika (łapie się na free transfer jak nie dam swojego i mam free), bo ten turbo coś tam ma schizy i chce premium lub c**j wie co jeszcze.kot919 pisze:... Na chwilę obecną stworzyłem instrukcję montażu dostępną tu: http://turbobit.net/y3kauokh4typ.html
The_Gie pisze:Nie takie proste jak się wydawało z montażem...
prawda jest taka że wtyczkę z kablami można wyciągnąć max 4 cm od kieszeni na guzik, bardzo mało miejsca
Tyle wyszło tego przewodu, że mam trzy pomysły:The_Gie pisze:kot919, Możliwe że jest spięty opaską zaciskową, sporo wyszło tego kabla. Gdzie chowasz moduł ?
Demontaż jest prosty - odkręcasz 2 śruby na klucz 10mm na dole schowka (w nogach pasażera) następnie odkręcasz 3 śruby również na klucz 10mm, które są dostępne jak otworzysz schowek. Następnie 'luźny' schowek opuszczasz na dół i odpinasz wtyczkę odpowiedzialną za oświetlenie przestrzeni pod nogami. Od tego momentu możesz schowek wyciągnąć z samochodu.The_Gie pisze:Jakieś trudności się wiążą ze schowkiem ( czy jest jakiś problem przy montażu, jakieś pasowanie?) ?
Z tym to już może być gorzej - wgląd w konsolę centralną jest mocno ograniczony przez zespół nagrzewnicy. Niemniej jednak możliwe że coś tam uda Ci się zobaczyćThe_Gie pisze:Czy jak ściągnę schowek, będę miał wgląd w przewody w konsoli DIN1 itd, aby zobaczyć czy przewód od przełącznika awaryjnego można wysunąć głębiej ?