Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ALF 2.4 165 KM] zasysacz oparów z baku

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 22 paź 2013, 21:59

krejzi89, faktycznie - jak odkurzacz <mysli>

tkamicki5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 16 wrz 2012, 10:33
Lokalizacja: wabrzezno

Post autor: tkamicki5 » 22 paź 2013, 22:13

krejzi89 pisze:

roskoszujcie sie dÂźwiękiem panowie :)

moze zawór zamykający zablokowany ? U mnie nie jest tak mocno.





--
bawół1

krejzi89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 25 lip 2013, 09:36
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: krejzi89 » 22 paź 2013, 23:00

jak odłącze wtyczke z tego ustrojstwa koło filtra to błoga cisza, ale jak juz mowiłem - to zadne rozwiązanie...

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 23 paź 2013, 09:25

Cudów nie ma - podciśnienie bierze się z kolektora ssącego. Zobacz jak bardzo zasysa kartkę przyłożoną do otworu wlewu oleju.

Jeśli zawór cyka, to generalnie jest ok. Ale jeśli masz przy tym jakieś problemy z uruchamianiem silnika itp, to możesz evap odłączyć zaślepiając oba końce wężyków. Sam elektrozawór powinien pozostać podłączony. Niestety niesie to za sobą konsekwencje w postaci smrodu oparów paliwa głównie podczas upałów. Swoją drogą mamy do siebie na tyle blisko, że można osobiste konsultacje zrobić <lol>
Pozdrawiam,
Krisker

krejzi89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 25 lip 2013, 09:36
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: krejzi89 » 23 paź 2013, 18:30

z zasysaniem od strony korka wlewu paliwa, to szału nie ma - ledwo ledwo - zadne opary nie wydostają sie z wlewu( w poprzednim audi`ku cały czas dmuchało z pod korka)
A co do odłączania to próbowałem, tylko ze nie jest to zbyt komfortowe - tak jak wspomniałeś smierdzi okrutnie i wcale nie jest ciepło...

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 24 paź 2013, 07:37

A ezektor i odmy masz drożne? Skoro masz takie tornado na evap, to może oznaczać, że gdzieś indziej jest źle (np. właśnie odmy). Co prawda podciśnienia są brane z różnych miejsc i w dodatku sam ezektor ma chyba większe opory niż zawór evap, ale zasadniczo powinno się to jakoś rozłożyć.

Jest jeszcze jedna opcja - zawór evap może cykać, ale jest za bardzo otwarty. Niestety swojego Ci nie "pożyczę" bo też jest "sprawny inaczej" :/
Pozdrawiam,
Krisker

krejzi89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 25 lip 2013, 09:36
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: krejzi89 » 24 paź 2013, 18:17

dzisiaj jechałem do roboty to działało dobrze,( jak wysiadalem to bylo cicho)
ale znowu jak po robocie odpaliłem to dalej ta sama symfonia...

Jutro moze zajade na szrot niech mi chłopaki pożyczą,
od a4 bedzie pasował? ( z ``wierzchu`` jest taki sam)

a co do odmy i ezektora to na sobote zostawie manewry z ich sprawdzaniem,

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja