
[ALF 2.4 165 KM] zasysacz oparów z baku
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
Cudów nie ma - podciśnienie bierze się z kolektora ssącego. Zobacz jak bardzo zasysa kartkę przyłożoną do otworu wlewu oleju.
Jeśli zawór cyka, to generalnie jest ok. Ale jeśli masz przy tym jakieś problemy z uruchamianiem silnika itp, to możesz evap odłączyć zaślepiając oba końce wężyków. Sam elektrozawór powinien pozostać podłączony. Niestety niesie to za sobą konsekwencje w postaci smrodu oparów paliwa głównie podczas upałów. Swoją drogą mamy do siebie na tyle blisko, że można osobiste konsultacje zrobić
Jeśli zawór cyka, to generalnie jest ok. Ale jeśli masz przy tym jakieś problemy z uruchamianiem silnika itp, to możesz evap odłączyć zaślepiając oba końce wężyków. Sam elektrozawór powinien pozostać podłączony. Niestety niesie to za sobą konsekwencje w postaci smrodu oparów paliwa głównie podczas upałów. Swoją drogą mamy do siebie na tyle blisko, że można osobiste konsultacje zrobić

Pozdrawiam,
Krisker
Krisker
z zasysaniem od strony korka wlewu paliwa, to szału nie ma - ledwo ledwo - zadne opary nie wydostają sie z wlewu( w poprzednim audi`ku cały czas dmuchało z pod korka)
A co do odłączania to próbowałem, tylko ze nie jest to zbyt komfortowe - tak jak wspomniałeś smierdzi okrutnie i wcale nie jest ciepło...
A co do odłączania to próbowałem, tylko ze nie jest to zbyt komfortowe - tak jak wspomniałeś smierdzi okrutnie i wcale nie jest ciepło...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
A ezektor i odmy masz drożne? Skoro masz takie tornado na evap, to może oznaczać, że gdzieś indziej jest źle (np. właśnie odmy). Co prawda podciśnienia są brane z różnych miejsc i w dodatku sam ezektor ma chyba większe opory niż zawór evap, ale zasadniczo powinno się to jakoś rozłożyć.
Jest jeszcze jedna opcja - zawór evap może cykać, ale jest za bardzo otwarty. Niestety swojego Ci nie "pożyczę" bo też jest "sprawny inaczej"
Jest jeszcze jedna opcja - zawór evap może cykać, ale jest za bardzo otwarty. Niestety swojego Ci nie "pożyczę" bo też jest "sprawny inaczej"

Pozdrawiam,
Krisker
Krisker
dzisiaj jechałem do roboty to działało dobrze,( jak wysiadalem to bylo cicho)
ale znowu jak po robocie odpaliłem to dalej ta sama symfonia...
Jutro moze zajade na szrot niech mi chłopaki pożyczą,
od a4 bedzie pasował? ( z ``wierzchu`` jest taki sam)
a co do odmy i ezektora to na sobote zostawie manewry z ich sprawdzaniem,
ale znowu jak po robocie odpaliłem to dalej ta sama symfonia...
Jutro moze zajade na szrot niech mi chłopaki pożyczą,
od a4 bedzie pasował? ( z ``wierzchu`` jest taki sam)
a co do odmy i ezektora to na sobote zostawie manewry z ich sprawdzaniem,