Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ANK 4.2 340 KM] s6c5 wywala check

Silniki benzynowe
wisniaplc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 30 lip 2013, 22:39
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: wisniaplc » 11 paź 2013, 12:35

Zagór pisze:Jaki masz tam olej zalany??
olej to castrol 5w30
Zagór pisze:Jeździc jakiś czas z tym możesz, bo jak widzisz, na Pb jest OK, trzeba tylko umiejętnie ogarnąć strojenie sterownika LPG, żeby na LPG nie sypał błędami -> Jarek
czyli jazda z takimi ustawieniami nie powinna narobic szkod?? co do jarka jestem w kontakcie i dogadujemy szczegoly <lol>
i jeszcze jedno jak sprawdzic sondy czy sa 100% sprawne??

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 11 paź 2013, 12:50

Podejrzeć, czy oscylują - ale nie martw się ;), ten rozjazd banków to nie wina sond :(
Olej OK, myślałem, że może wlałeś tam jakieś 10w60.
Jedź, Jarek ogarnie temat :), porobi poprawki, po tych paprakach, weź FVAT i zarządaj od nich zwrotu, tego co zapłaciłeś u Jarka.

PS
Jesteś z W-wy?, w logowaniu i wyciągnięciu wniosków mogę Ci pomóc, co prawda słabo z czasem (robota, robota, i jeszcze raz robota ;) ) - ale te 0,5h się jakoś wygospodarować uda.

wisniaplc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 30 lip 2013, 22:39
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: wisniaplc » 13 paź 2013, 15:04

dobra mam logi czekam na ocenę <lol>
http://vaglog.rtnet.pl/wisnia89plc_145303.html

tkamicki5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 16 wrz 2012, 10:33
Lokalizacja: wabrzezno

Post autor: tkamicki5 » 13 paź 2013, 15:40

Widać że zmienne fazy działaja oraz że jak juz było mówione rozrząd słabo ustawiony.


W tym czasie zdążyłbyś kilka razy rozebrać auto i ustawić rozrząd. Tylko blokade załatw.
U siebie ustawiałem i jest 0 /0 .




---------
bawół1

wisniaplc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 30 lip 2013, 22:39
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: wisniaplc » 13 paź 2013, 16:03

tkamicki5 pisze:Widać że zmienne fazy działaja oraz że jak juz było mówione rozrząd słabo ustawiony.


W tym czasie zdążyłbyś kilka razy rozebrać auto i ustawić rozrząd. Tylko blokade załatw.
U siebie ustawiałem i jest 0 /0 .
czyli co wystarczy tylko ponownie ustawic rozrzad?? jak juz bede sie bral za poprawke to dawac tylko nowy pasek czy cos jeszcze skoro rozrzad byl robiony w tamtym roku przez poprzedniego wlasciciela??

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 13 paź 2013, 16:26

Nastawniki działają poprawnie i w pełnym zakresie, a to dobry symptom, po ustawieniu powinno być OK, ale gwarancji na taki obrót sprawy nie ma, niemniej jednak od ustawienia należy zacząć, komplet blokad, dynamometrów i jazda :)

tkamicki5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 16 wrz 2012, 10:33
Lokalizacja: wabrzezno

Post autor: tkamicki5 » 13 paź 2013, 16:29

wisniaplc pisze:
tkamicki5 pisze:Widać że zmienne fazy działaja oraz że jak juz było mówione rozrząd słabo ustawiony.


W tym czasie zdążyłbyś kilka razy rozebrać auto i ustawić rozrząd. Tylko blokade załatw.
U siebie ustawiałem i jest 0 /0 .
czyli co wystarczy tylko ponownie ustawic rozrzad?? jak juz bede sie bral za poprawke to dawac tylko nowy pasek czy cos jeszcze skoro rozrzad byl robiony w tamtym roku przez poprzedniego wlasciciela??

jak masz pewnośc do że był wymieniany i zrobionych jest niewiele km to zostaw wszystko.
Tylko ustawić to porządnie , a póÂźniej dalej rzeÂźbić.

wisniaplc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 30 lip 2013, 22:39
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: wisniaplc » 13 paź 2013, 16:37

Zagór pisze:Nastawniki działają poprawnie i w pełnym zakresie, a to dobry symptom, po ustawieniu powinno być OK, ale gwarancji na taki obrót sprawy nie ma, niemniej jednak od ustawienia należy zacząć, komplet blokad, dynamometrów i jazda
mozesz kogos polecic w warszawie??
tkamicki5 pisze:jak masz pewnośc do że był wymieniany i zrobionych jest niewiele km to zostaw wszystko.
Tylko ustawić to porządnie , a póÂźniej dalej rzeÂźbić.
no byl wymieniany na 100% ale pasek chyba nie majatek wiec dla pewnosci mozna go zmienic <lol>

smolaa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 16 cze 2011, 14:00
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: smolaa » 25 gru 2013, 10:35

Witajcie Koledzy i Koleżanki.
Mam mały (oby) problem z eSą. miewam problemy z odpalaniem. Wczoraj zdarzyło się to 3 razy więc chyba problem narasta. Zawsze na zimnym silniku, trzeba pokręcić zanim odpali, a jak już chwyci to najpierw popyrka zanim stanie na swoich 760 obrotach. Nie wim czy może mieć to związek ale zwykle (nie pamiętam czy zawsze) po takiej akcji w kompie zapamiętany był właśnie błąd 17536, tylko jeden i zawsze ten sam rząd cylindrów. Macie jakiś pomysł gdzie szukać przyczyn? Myślałem, że w gazie, podobnie z resztą jak chłopaki z GZW więc wstawili mi nowe wtryski Dymco, ale problem pozostał i wczoraj osiągnął apogeum. Czy problemu szukać w dalszym ciągu w instalacji czy może być to co innego? Nie zdarza się to często, nie licząc dnia wczorajszego to jakieś 3-4 miesiące był spokój. Instalka zakładam, że dobrze wyregulowana, bo do partaczy nie jeżdżę...
TDI < V8 PB

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 25 gru 2013, 11:25

smolaa pisze:Instalka zakładam, że dobrze wyregulowana, bo do partaczy nie jeżdżę...
Ale żeby być tego pewnym skasuj ewentualne błędy, zrób z 50n km na samej pb i zobaczysz czy będzie poprawa. Ważne aby nie używać wtedy lpg.
I na początek sprawdź czujnik temp.

smolaa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 16 cze 2011, 14:00
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: smolaa » 25 gru 2013, 11:32

Czujnik temp jest oryginalny, nowy. Czujnika temp zasysanego powietrza z tego co kojarzę nie ma. Jazda na samej benzynce niewiele daje bo błąd wyskakuje na tyle rzadko, ze to trochę loteria by była. Auto jeździ dobrze...
Dodam też, że nigdy ni wypluł błędu 2 banku. Zawsze jest bank 1.
Inna rzecz, że przy okazji tego błędu wyrzuca mi dość często błąd układu SAI o niewystarczającym przepływie...a pompa działa, układ sprawdzony pod kątem szczelności itp...
I jeszcze jeden szczegół - jak już odpali po chwili kręcenia to przy każdej następnej próbie pali już normalnie. Dziś błąd 17536 nie wyskoczył przy problemie z odpaleniem więc chyba jednak związku to nie ma...
TDI < V8 PB

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja