[A6 C7] 3.0 TDI chip
[A6 C7] 3.0 TDI chip
Witam, jedną nogą jestem właścicielem A6 C7 3.0 TDI... w związku z tym mam pytanie - czy warto chipować ten motorek?
Zmontowany jest on ze skrzynią s-tronic.
Ma ktoś jakieś sensowne informacje ile ta skrzynia wytrzyma i jak wysoko można w tym motorze podjechać z Nm?
Zależy mi w głównej mierze na kompromisie między mocą (osiągami) a trwałością.
Czy może nie warto niczego zmieniać ? Niby fabrycznie ma 6.1s/6.2s do 100tki...
Dodatkowo, znalazłem różne informacje n/t mocy silnika tj., ma 245KM, ale gdzieś wyczytałem że ma 500Nm a na stronie Audi ze 580. Czy były jakieś modyfikacje tego silnika między 2011 a 2013r?
Pozdrawiam
Zmontowany jest on ze skrzynią s-tronic.
Ma ktoś jakieś sensowne informacje ile ta skrzynia wytrzyma i jak wysoko można w tym motorze podjechać z Nm?
Zależy mi w głównej mierze na kompromisie między mocą (osiągami) a trwałością.
Czy może nie warto niczego zmieniać ? Niby fabrycznie ma 6.1s/6.2s do 100tki...
Dodatkowo, znalazłem różne informacje n/t mocy silnika tj., ma 245KM, ale gdzieś wyczytałem że ma 500Nm a na stronie Audi ze 580. Czy były jakieś modyfikacje tego silnika między 2011 a 2013r?
Pozdrawiam
Re: [A6 C7] 3.0 TDI chip
na przyspieszeniu do 100tki nie wiele zyskasz max 0,1-0,2 sek. odczuwalne jest to ze mocno ciągnie do dużych prędkości. więc jesli jezdzisz duzo po miscie nie warto w to sie bawic.presess pisze:Witam, jedną nogą jestem właścicielem A6 C7 3.0 TDI... w związku z tym mam pytanie - czy warto chipować ten motorek?
Zmontowany jest on ze skrzynią s-tronic.
Ma ktoś jakieś sensowne informacje ile ta skrzynia wytrzyma i jak wysoko można w tym motorze podjechać z Nm?
Zależy mi w głównej mierze na kompromisie między mocą (osiągami) a trwałością.
Czy może nie warto niczego zmieniać ? Niby fabrycznie ma 6.1s/6.2s do 100tki...
Dodatkowo, znalazłem różne informacje n/t mocy silnika tj., ma 245KM, ale gdzieś wyczytałem że ma 500Nm a na stronie Audi ze 580. Czy były jakieś modyfikacje tego silnika między 2011 a 2013r?
Pozdrawiam
chipowanie tego sterownika do rozklejanie obudowy.... sam o tym myslałem, ale mam gwarancję do 2016 ...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 270
- Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
- Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
- Kontakt:
Jak zrobisz moda to stracisz gwarancję, chyba że masz jakiś układ w ASO...ale jak pojedziesz gdzieś w trasę i zdarzy sie awaria to niekoniecznie assistance zawiezie furę do w.w ASO...wtedy może być problem
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl
tuneforce.pl
serwisdpf.pl
teraz to idzie inaczej, bo przy laczeniu sie z autem jest wykonywany pelen skan systemu ze szczegolnym naciskiem na checksumm-y silnika, skrzyni i mmimarekpili pisze:W passacie 130kM na 155 kM chipowałem jak miał 36 tys na gwarancji,
nikt nigdy się nie obcioł (ponoć jeśli jest awaria - jest ryzyko).
Teraz ma 240 tys. na budziku i śmiga aż miło bez żadnych awarii.
OD razu wykrywaja zmiany i wtedy gewahrleistung ist weg. aso nie ma nic do tego, bo dzieje sie to automatycznie w systemie Audi i ASO dostaje tylko informacje o koncu gwarancji.
No że silnik i skrzynia ,to wiedziałem .mateoosh pisze:teraz to idzie inaczej, bo przy laczeniu sie z autem jest wykonywany pelen skan systemu ze szczegolnym naciskiem na checksumm-y silnika, skrzyni i mmimarekpili pisze:W passacie 130kM na 155 kM chipowałem jak miał 36 tys na gwarancji,
nikt nigdy się nie obcioł (ponoć jeśli jest awaria - jest ryzyko).
Teraz ma 240 tys. na budziku i śmiga aż miło bez żadnych awarii.
OD razu wykrywaja zmiany i wtedy gewahrleistung ist weg. aso nie ma nic do tego, bo dzieje sie to automatycznie w systemie Audi i ASO dostaje tylko informacje o koncu gwarancji.
Do MMI też się czepiają


Możesz wyjaśnić dlaczego i na co zwracają uwagę

Jest RS7 Plus PERFOR 4.0 V8 TFSI
Tez mysłalem na chipem. Stara niunke miałem dłubnieta i nic sie z nia nie działo, przejechałem ja 150tys km. Tamta mimo ze dlubnieta i tak gorzej sie zbierała od mojej obecnej niepodrasowanej( skrzynia w nowym aucie jest górą) zastanawiam sie nad jakims boksem, ale boje sie zeby czasem " nieprzedobrzyć" a pozniej nie płakać:-(
- marekpili
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 06 paź 2012, 15:50
- Lokalizacja: Podkarpackie
- Kontakt:
Za 1000 EUR bez problemu z gwarancją na dwa lata.
Link: http://www.mtm-online.de/en/products/mt ... ifications
http://www.mtm-online.de/en/tuning/Audi/A6-tuning
Na niemieckiej str. więcej opcji <szok> .
Link: http://www.mtm-online.de/en/products/mt ... ifications
http://www.mtm-online.de/en/tuning/Audi/A6-tuning
Na niemieckiej str. więcej opcji <szok> .
Witam. Też się zastanawiam nad chipem w 3.0tdi.fenomenalny pisze:Tez mysłalem na chipem. Stara niunke miałem dłubnieta i nic sie z nia nie działo, przejechałem ja 150tys km. Tamta mimo ze dlubnieta i tak gorzej sie zbierała od mojej obecnej niepodrasowanej( skrzynia w nowym aucie jest górą) zastanawiam sie nad jakims boksem, ale boje sie zeby czasem " nieprzedobrzyć" a pozniej nie płakać:-(
Jakie miałeś wrażenia z przed i po chipie?? Na ile dłubnołeś autko??
Myślę o chipie ale autem chce trochę pojeździć, a nie wiem czy to jest dobry pomysł bo jeżdżę głównie po mieście. Chcę żeby auto w miarę możliwości długo było sprawne.
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion

A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro

A jak spalanie przy normalnej jeÂździe i czy chip negatywnie płynął na autkofenomenalny pisze:krysti, oj mega duza rozncia autio szybciej rpzyspeiszalo i nie bylo ospale w przedziale 100-200!

A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion

A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro
