Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C7] 3.0 TDI chip

Silniki wysokoprężne
presess
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 06 maja 2013, 23:47
Lokalizacja: Śląskie

[A6 C7] 3.0 TDI chip

Post autor: presess » 13 cze 2013, 23:54

Witam, jedną nogą jestem właścicielem A6 C7 3.0 TDI... w związku z tym mam pytanie - czy warto chipować ten motorek?
Zmontowany jest on ze skrzynią s-tronic.

Ma ktoś jakieś sensowne informacje ile ta skrzynia wytrzyma i jak wysoko można w tym motorze podjechać z Nm?
Zależy mi w głównej mierze na kompromisie między mocą (osiągami) a trwałością.

Czy może nie warto niczego zmieniać ? Niby fabrycznie ma 6.1s/6.2s do 100tki...

Dodatkowo, znalazłem różne informacje n/t mocy silnika tj., ma 245KM, ale gdzieś wyczytałem że ma 500Nm a na stronie Audi ze 580. Czy były jakieś modyfikacje tego silnika między 2011 a 2013r?


Pozdrawiam

kical
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 13 lip 2013, 14:09
Lokalizacja: wawa

Post autor: kical » 13 lip 2013, 14:16

stracisz gwarke jak coś ruszysz
A6 C7 BiTdi 313

MrMK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 07 sty 2013, 11:47
Lokalizacja: Warszawa

Re: [A6 C7] 3.0 TDI chip

Post autor: MrMK » 16 lip 2013, 21:59

presess pisze:Witam, jedną nogą jestem właścicielem A6 C7 3.0 TDI... w związku z tym mam pytanie - czy warto chipować ten motorek?
Zmontowany jest on ze skrzynią s-tronic.

Ma ktoś jakieś sensowne informacje ile ta skrzynia wytrzyma i jak wysoko można w tym motorze podjechać z Nm?
Zależy mi w głównej mierze na kompromisie między mocą (osiągami) a trwałością.

Czy może nie warto niczego zmieniać ? Niby fabrycznie ma 6.1s/6.2s do 100tki...

Dodatkowo, znalazłem różne informacje n/t mocy silnika tj., ma 245KM, ale gdzieś wyczytałem że ma 500Nm a na stronie Audi ze 580. Czy były jakieś modyfikacje tego silnika między 2011 a 2013r?


Pozdrawiam
na przyspieszeniu do 100tki nie wiele zyskasz max 0,1-0,2 sek. odczuwalne jest to ze mocno ciągnie do dużych prędkości. więc jesli jezdzisz duzo po miscie nie warto w to sie bawic.
chipowanie tego sterownika do rozklejanie obudowy.... sam o tym myslałem, ale mam gwarancję do 2016 ...

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 22 sie 2013, 23:46

Jak zrobisz moda to stracisz gwarancję, chyba że masz jakiś układ w ASO...ale jak pojedziesz gdzieś w trasę i zdarzy sie awaria to niekoniecznie assistance zawiezie furę do w.w ASO...wtedy może być problem
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
https://www.facebook.com/TuneFORCE-1093 ... ne/?ref=hl
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
www.serwisdpf.pl

Awatar użytkownika
marekpili
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 06 paź 2012, 15:50
Lokalizacja: Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: marekpili » 28 sie 2013, 19:25

W passacie 130kM na 155 kM chipowałem jak miał 36 tys na gwarancji,
nikt nigdy się nie obcioł (ponoć jeśli jest awaria - jest ryzyko).
Teraz ma 240 tys. na budziku i śmiga aż miło bez żadnych awarii.

Teraz się zastanawiam A6 TDI z 177 kM na 210 kM, ale na razie czekam na jakieś opinie <mysli>.
marekpili

fora audi

Post autor: fora audi » 04 wrz 2013, 13:23

marekpili pisze:W passacie 130kM na 155 kM chipowałem jak miał 36 tys na gwarancji,
nikt nigdy się nie obcioł (ponoć jeśli jest awaria - jest ryzyko).
Teraz ma 240 tys. na budziku i śmiga aż miło bez żadnych awarii.
teraz to idzie inaczej, bo przy laczeniu sie z autem jest wykonywany pelen skan systemu ze szczegolnym naciskiem na checksumm-y silnika, skrzyni i mmi

OD razu wykrywaja zmiany i wtedy gewahrleistung ist weg. aso nie ma nic do tego, bo dzieje sie to automatycznie w systemie Audi i ASO dostaje tylko informacje o koncu gwarancji.

Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 10 lip 2010, 00:45
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: slaby » 04 wrz 2013, 15:52

mateoosh pisze:
marekpili pisze:W passacie 130kM na 155 kM chipowałem jak miał 36 tys na gwarancji,
nikt nigdy się nie obcioł (ponoć jeśli jest awaria - jest ryzyko).
Teraz ma 240 tys. na budziku i śmiga aż miło bez żadnych awarii.
teraz to idzie inaczej, bo przy laczeniu sie z autem jest wykonywany pelen skan systemu ze szczegolnym naciskiem na checksumm-y silnika, skrzyni i mmi

OD razu wykrywaja zmiany i wtedy gewahrleistung ist weg. aso nie ma nic do tego, bo dzieje sie to automatycznie w systemie Audi i ASO dostaje tylko informacje o koncu gwarancji.
No że silnik i skrzynia ,to wiedziałem .
Do MMI też się czepiają ?? <uoee>
Możesz wyjaśnić dlaczego i na co zwracają uwagę ??
Jest RS7 Plus PERFOR 4.0 V8 TFSI

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 05 paź 2013, 06:48

Tez mysłalem na chipem. Stara niunke miałem dłubnieta i nic sie z nia nie działo, przejechałem ja 150tys km. Tamta mimo ze dlubnieta i tak gorzej sie zbierała od mojej obecnej niepodrasowanej( skrzynia w nowym aucie jest górą) zastanawiam sie nad jakims boksem, ale boje sie zeby czasem " nieprzedobrzyć" a pozniej nie płakać:-(

Awatar użytkownika
rOkO85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 05 wrz 2013, 10:12
Lokalizacja: Poznań

Post autor: rOkO85 » 10 paź 2013, 12:06

Ja mam zrobiony program przez V-tech i do pewnej wielkości podniesienia mocy idzie po kablu, i wartości kontrolne zostają takie same, przy podłączeniu w ASO nic nie wychodzi.

MrMK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 07 sty 2013, 11:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MrMK » 10 paź 2013, 14:42

rOkO85 pisze:Ja mam zrobiony program przez V-tech i do pewnej wielkości podniesienia mocy idzie po kablu, i wartości kontrolne zostają takie same, przy podłączeniu w ASO nic nie wychodzi.
z jakiego poziomu do jakich wartości po kablu V-tech podniósł Ci moment i KM ? jak wrazenia ?

pozdr
MK

Awatar użytkownika
marekpili
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 06 paź 2012, 15:50
Lokalizacja: Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: marekpili » 30 paź 2013, 01:16

Za 1000 EUR bez problemu z gwarancją na dwa lata.

Link: http://www.mtm-online.de/en/products/mt ... ifications

http://www.mtm-online.de/en/tuning/Audi/A6-tuning

Na niemieckiej str. więcej opcji <szok> .

krysti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 321
Rejestracja: 11 lip 2010, 18:35
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: krysti » 17 lis 2013, 21:46

fenomenalny pisze:Tez mysłalem na chipem. Stara niunke miałem dłubnieta i nic sie z nia nie działo, przejechałem ja 150tys km. Tamta mimo ze dlubnieta i tak gorzej sie zbierała od mojej obecnej niepodrasowanej( skrzynia w nowym aucie jest górą) zastanawiam sie nad jakims boksem, ale boje sie zeby czasem " nieprzedobrzyć" a pozniej nie płakać:-(
Witam. Też się zastanawiam nad chipem w 3.0tdi.
Jakie miałeś wrażenia z przed i po chipie?? Na ile dłubnołeś autko??
Myślę o chipie ale autem chce trochę pojeździć, a nie wiem czy to jest dobry pomysł bo jeżdżę głównie po mieście. Chcę żeby auto w miarę możliwości długo było sprawne.
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion :)
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro :)

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 17 lis 2013, 21:51

krysti, oj mega duza rozncia autio szybciej rpzyspeiszalo i nie bylo ospale w przedziale 100-200 !!!

krysti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 321
Rejestracja: 11 lip 2010, 18:35
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: krysti » 17 lis 2013, 22:17

fenomenalny pisze:krysti, oj mega duza rozncia autio szybciej rpzyspeiszalo i nie bylo ospale w przedziale 100-200 !!!
A jak spalanie przy normalnej jeÂździe i czy chip negatywnie płynął na autko ??
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion :)
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro :)

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 17 lis 2013, 22:28

krysti, nie umie porownacc a6c6 przed do efektu po ale a6c6 po chipe pali wiecej niz a6c7 bez chipa

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga