Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AKE 2.5 180 KM] Cieknie NA pokrywie zaworów

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
lobo94
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 17 sty 2011, 21:47
Lokalizacja: Zabrze

[ AKE 2.5 180 KM] Cieknie NA pokrywie zaworów

Post autor: lobo94 » 09 paź 2013, 21:18

Witam :) Chcę się spytać co jest potrzebne do uszczelnienia wtrysków w V6 ? Dokładnie to mi cieknie jakby z tych zimeringów co siędzą w nich wtryski. I jeszcze jedno pytanko,po odłączeniu przewodów od pompy wtryskowej to później muszę odpowietrzyć ją ale jak to się robi? Jakby ktoś mógł podać numery katalogowe rzeczy,które trzeba wymienić,aby przestało ciec, hehe :) Znalazłem tutaj poradnik o uszczelnianiu tych pokryw ale nie bardzo wiem co i jak,bo fotki wygasły,a w sumie pierwszy raz będę robił przy wtryskach to chcę troche pierw o tym poczytać :)

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 10 paź 2013, 06:54

Jeżeli chodzi o uszczelnienie wtrysków to dobrze natrafiłeś na temat jak to zrobić najtaniej. Opisane jest na forum, ale nie wiem co ze zdjęciami, jak piszesz.
O-ringów nie kupisz samych są tylko w zestawie z całą pokrywa i są cholernie drogie.
Dlatego, dopasowuje się oring, wciska w uszczelnienie i zakleja silikonem. Zdaje to egzamin i zapomina się o temacie. Jak szczegółowo to musisz właśnie poszukać na forum.
lobo94 pisze:później muszę odpowietrzyć ją
Będziesz musiał odpowietrzyć.
Jest także opisane na forum.
Jedna osoba za stery, a druga z kluczem 17 do wtrysków. Zaczyna kręcić silnikiem a ty w tym momencie popuszczasz nakrętkę z wtrysku do momentu aż będzie tryskało paliwo bez piany, wtedy na kręcącym się silniku dociągasz nakrętkę. Tak robisz po kolei ze wszystkimi. Jak jest to dobrze wykonane nie dojedziesz do końca a już zagada :) .
Zasada, nie kręci się silnik to nie masz odkręconej nakrętki dlatego że wtedy dojdzie do zapowietrzenia. Popuszczamy nakrętki wtedy gdy silnik się kręci.
Cykle, aby nie rozpieprzyć rozrusznika to max do 8-10 sek po 4 kręceniu jakiś mały odpoczynek :) .
Odpowietrzanie zacznij od ostatniego prawego wtrysku (najbliżej pasażera).

lobo94
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 17 sty 2011, 21:47
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: lobo94 » 10 paź 2013, 07:15

Aha, no juz mi sie troche rozjasnilo :)

marlitkos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 27 paź 2008, 22:10
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin/Lubelskie

Post autor: marlitkos » 10 paź 2013, 10:29

Witaj lobo94, Tak jak kolega citrin, napisał najtańszym rozwiązaniem jest zakupienie oringów w sklepie motoryzacyjnym. Do tego silikon wysokotemperaturowy. Ja przed założeniem oringów zdjąłem pokrywy i wyczyściłem/ odtłuściłem miejsce styku wtrysków z oringiem więc zaopatrzyłem się wcześniej w uszczelki pod pokrywy.
Po takiej operacji problem z poceniem zniknął.
Jeśli nie ważne są koszty to możesz polecieć do ASO i nabyć dwie pokrywy zaworów za około 400zł szt. :)
Pozdrawiam

Maniacy COOO łączmy się.
Forum dyskusyjne.

lobo94
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 17 sty 2011, 21:47
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: lobo94 » 10 paź 2013, 10:58

Nie no nie bede sie pchal w takie koszta :D jutro podjade po uszczelki do aso i po oribgi do sklepu

m4rcino1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 12 sie 2013, 22:54
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: m4rcino1986 » 21 paź 2013, 18:12

hmm, ja mam problem z olejem:( zaczął się pocić..kurna nie wiem skąd. na łączeniu skrzyni z motorem i zauważyłem że rozrusznik i elektrownia też ocieka olejem, co najlepsze nie ubywa oliwy w silniku :| czy ktoś miał cos podobnego?? na bank jest to olej silnikowy.. Hmm jakieś uszczelniacze poszły czy jak?

rysiek19
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 27 kwie 2010, 21:37
Lokalizacja: pomorze

Post autor: rysiek19 » 21 paź 2013, 21:24

Koledzy ja bym sprawdził czy odma nie jest zapchana i nie rośni ciśnienie odkręć korek od wlewu oleju i zobacz czy nie dmucha .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga