[ AKE 2.5 180 KM] Cieknie NA pokrywie zaworów
[ AKE 2.5 180 KM] Cieknie NA pokrywie zaworów
Witam Chcę się spytać co jest potrzebne do uszczelnienia wtrysków w V6 ? Dokładnie to mi cieknie jakby z tych zimeringów co siędzą w nich wtryski. I jeszcze jedno pytanko,po odłączeniu przewodów od pompy wtryskowej to później muszę odpowietrzyć ją ale jak to się robi? Jakby ktoś mógł podać numery katalogowe rzeczy,które trzeba wymienić,aby przestało ciec, hehe Znalazłem tutaj poradnik o uszczelnianiu tych pokryw ale nie bardzo wiem co i jak,bo fotki wygasły,a w sumie pierwszy raz będę robił przy wtryskach to chcę troche pierw o tym poczytać
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Jeżeli chodzi o uszczelnienie wtrysków to dobrze natrafiłeś na temat jak to zrobić najtaniej. Opisane jest na forum, ale nie wiem co ze zdjęciami, jak piszesz.
O-ringów nie kupisz samych są tylko w zestawie z całą pokrywa i są cholernie drogie.
Dlatego, dopasowuje się oring, wciska w uszczelnienie i zakleja silikonem. Zdaje to egzamin i zapomina się o temacie. Jak szczegółowo to musisz właśnie poszukać na forum.
Jest także opisane na forum.
Jedna osoba za stery, a druga z kluczem 17 do wtrysków. Zaczyna kręcić silnikiem a ty w tym momencie popuszczasz nakrętkę z wtrysku do momentu aż będzie tryskało paliwo bez piany, wtedy na kręcącym się silniku dociągasz nakrętkę. Tak robisz po kolei ze wszystkimi. Jak jest to dobrze wykonane nie dojedziesz do końca a już zagada .
Zasada, nie kręci się silnik to nie masz odkręconej nakrętki dlatego że wtedy dojdzie do zapowietrzenia. Popuszczamy nakrętki wtedy gdy silnik się kręci.
Cykle, aby nie rozpieprzyć rozrusznika to max do 8-10 sek po 4 kręceniu jakiś mały odpoczynek .
Odpowietrzanie zacznij od ostatniego prawego wtrysku (najbliżej pasażera).
O-ringów nie kupisz samych są tylko w zestawie z całą pokrywa i są cholernie drogie.
Dlatego, dopasowuje się oring, wciska w uszczelnienie i zakleja silikonem. Zdaje to egzamin i zapomina się o temacie. Jak szczegółowo to musisz właśnie poszukać na forum.
Będziesz musiał odpowietrzyć.lobo94 pisze:później muszę odpowietrzyć ją
Jest także opisane na forum.
Jedna osoba za stery, a druga z kluczem 17 do wtrysków. Zaczyna kręcić silnikiem a ty w tym momencie popuszczasz nakrętkę z wtrysku do momentu aż będzie tryskało paliwo bez piany, wtedy na kręcącym się silniku dociągasz nakrętkę. Tak robisz po kolei ze wszystkimi. Jak jest to dobrze wykonane nie dojedziesz do końca a już zagada .
Zasada, nie kręci się silnik to nie masz odkręconej nakrętki dlatego że wtedy dojdzie do zapowietrzenia. Popuszczamy nakrętki wtedy gdy silnik się kręci.
Cykle, aby nie rozpieprzyć rozrusznika to max do 8-10 sek po 4 kręceniu jakiś mały odpoczynek .
Odpowietrzanie zacznij od ostatniego prawego wtrysku (najbliżej pasażera).
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 27 paź 2008, 22:10
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin/Lubelskie
Witaj lobo94, Tak jak kolega citrin, napisał najtańszym rozwiązaniem jest zakupienie oringów w sklepie motoryzacyjnym. Do tego silikon wysokotemperaturowy. Ja przed założeniem oringów zdjąłem pokrywy i wyczyściłem/ odtłuściłem miejsce styku wtrysków z oringiem więc zaopatrzyłem się wcześniej w uszczelki pod pokrywy.
Po takiej operacji problem z poceniem zniknął.
Jeśli nie ważne są koszty to możesz polecieć do ASO i nabyć dwie pokrywy zaworów za około 400zł szt.
Po takiej operacji problem z poceniem zniknął.
Jeśli nie ważne są koszty to możesz polecieć do ASO i nabyć dwie pokrywy zaworów za około 400zł szt.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 12 sie 2013, 22:54
- Lokalizacja: Wrocław
hmm, ja mam problem z olejem:( zaczął się pocić..kurna nie wiem skąd. na łączeniu skrzyni z motorem i zauważyłem że rozrusznik i elektrownia też ocieka olejem, co najlepsze nie ubywa oliwy w silniku czy ktoś miał cos podobnego?? na bank jest to olej silnikowy.. Hmm jakieś uszczelniacze poszły czy jak?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga