Jeżeli chodzi o uszczelnienie wtrysków to dobrze natrafiłeś na temat jak to zrobić najtaniej. Opisane jest na forum, ale nie wiem co ze zdjęciami, jak piszesz.
O-ringów nie kupisz samych są tylko w zestawie z całą pokrywa i są cholernie drogie.
Dlatego, dopasowuje się oring, wciska w uszczelnienie i zakleja silikonem. Zdaje to egzamin i zapomina się o temacie. Jak szczegółowo to musisz właśnie poszukać na forum.
lobo94 pisze:później muszę odpowietrzyć ją
Będziesz musiał odpowietrzyć.
Jest także opisane na forum.
Jedna osoba za stery, a druga z kluczem 17 do wtrysków. Zaczyna kręcić silnikiem a ty w tym momencie popuszczasz nakrętkę z wtrysku do momentu aż będzie tryskało paliwo bez piany, wtedy na kręcącym się silniku dociągasz nakrętkę. Tak robisz po kolei ze wszystkimi. Jak jest to dobrze wykonane nie dojedziesz do końca a już zagada

.
Zasada, nie kręci się silnik to nie masz odkręconej nakrętki dlatego że wtedy dojdzie do zapowietrzenia. Popuszczamy nakrętki wtedy gdy silnik się kręci.
Cykle, aby nie rozpieprzyć rozrusznika to max do 8-10 sek po 4 kręceniu jakiś mały odpoczynek

.
Odpowietrzanie zacznij od ostatniego prawego wtrysku (najbliżej pasażera).