Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ ANK 4.2 340 KM] Problem z napinaczem lancucha

Silniki benzynowe
pepi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 01 paź 2013, 21:19
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi1 » 01 paź 2013, 21:32

przy twoim silniku ja bym wszystko zmienił
bo są tanie
Ja mam 4,2 a8 i teraz robię i wyszło że jakiś kowal zamienił napinacze stronami czyli lewy za prawy dał :|
ja tym autem zrobiłem 10 tys
napinały się w drugą stronę <uoee>

krts
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 159
Rejestracja: 23 lut 2013, 15:27
Lokalizacja: piaseczusets

Post autor: krts » 02 paź 2013, 10:51

a czy zębatki nie będą powycierane pod stary łańcuch?

pepi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 01 paź 2013, 21:19
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi1 » 02 paź 2013, 21:06

mój motor ma około 300 tys
i nie wiem czy ktoś zmienił i jak porównywałem łańcuchy to minimalna różnica
była z nowym
zmień napinacz łańcuch i będzie ok
zębatka też pewnie już noś ślady ale małe kółko
to nie robi aż takiej różnicy

martin_wml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 389
Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
Imię: Marcin
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: martin_wml » 03 paź 2013, 00:04

krts pisze:odgrzeję trochę temat
U mnie także zaczyna się problem z napinaczem ( AWT) przy dodaniu gazu sluchać lekkie zazgrzytnięcie jak i przy uruchamianiu silnika po ok. 5-10 sek. też zgrzyk w okolicy głowicy.
Czy mam wymienić sam napinacz czy także z nowym łańcuszkiem?
No to kolego przy takich objawach powodzenia w dalszej jeÂździe. Ja bym się bał to auto na chwilę zapalić.
U mnie stoją ze trzy motory w których cyt: "przegazowałem,coś zastukało i..." i napinacz,głowica,tłoki i tuleje do wymiany.
Jak by ktoś chciał mam napinacze do 4.2 v8 ANK 250KW i ARS 220KW(są inne na 100%)
Mam też głowice,zawory,łańcuchy,wałki rozrządu,sprawny blok z całym dołem ANK I ARS.

pepi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 01 paź 2013, 21:19
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi1 » 03 paź 2013, 22:17

daj numery tych napinaczy ?

martin_wml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 389
Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
Imię: Marcin
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: martin_wml » 03 paź 2013, 22:18

Do ank czy ars? Numery są takie same,znaczenie ma literka na końcu.

chojny1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 04 wrz 2013, 21:24
Lokalizacja: mrągowo

Post autor: chojny1987 » 04 paź 2013, 21:36

kolgo masz napinacz od strony kierowcy do silnika ank??? jak cena za niego? :) bardzo potrzebuje na dniach tego napinacza mysle o tym z allegro ale koledzy piszą że one szybko padają!!!

martin_wml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 389
Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
Imię: Marcin
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: martin_wml » 04 paź 2013, 21:50

mam jeszcze jeden ze strony kierowcy,
sprawdź pw

pepi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 01 paź 2013, 21:19
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi1 » 06 paź 2013, 19:36

ja kupiłem i dałem ten za 599
dzisiaj składałem :]
do mojego AQF
Mam dylemat bo miałem zamienione napinacze jakiś kowal dał prawy na lewy
u mnie było 20 kw na lewym kupiłem lewy a wyszło że to prawy <uoee>
koniec 88 to prawy 87 to lewy literki są już nie ważne
Co do tych tanich gadałem z gościem co to sprzedaje i twierdził że nie było reklamacji jest jeden rok gwarancji
jeden kolega z forum a8 też dał je i niby zrobił już 10 tys na nich i nic się nie dzieje wiem że to mały przebieg ale zawsze to coś
wyjdzie w praniu co i jak bo na 2,2 tys to mnie raczej nie stać aby mieć loga audi
i ta fabryka robi też z logo te napinacze poszukajcie w googlach jak nie wierzycie

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 07 paź 2013, 10:07

Kupowałeś od Dinocars? Jeśli tak, to na 99% podróba. Co prawda taniej niż to samo sprzedawane u innych użytkowników z Polski, ale to prawie na pewno nie jest oryginał. U mnie po 4000km już było widać zużycie na ślizgach...
Pozdrawiam,
Krisker

pepi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 01 paź 2013, 21:19
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi1 » 07 paź 2013, 18:57

ale czemu na ślizgach nie ma być śladów ????
jak po nich łańcuch trze wyrobi sobie rowki i tyle
http://translate.google.com/translate?d ... 9088H.html

ta fabryka robi te tanie :]

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 07 paź 2013, 20:02

Jeśli po 4000km są wyraÂźne rowki, to jak będzie wyglądał ślizg po 280000 (tyle wytrzymały u mnie oryginały)? To oczywiście pytanie retoryczne.
Pozdrawiam,
Krisker

pepi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 01 paź 2013, 21:19
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi1 » 08 paź 2013, 20:02

no tak ale one mogą powstać a potem dalej nie podbiera
tak na chłopski rozum logiczne jest że łańcuch nie jest płaski tylko wali bokami i środkiem
napinacz napina ślizg jest z teflonu
czy coś takiego to nie ma bata musi to się wypracować
tyko nie wiadomo jak będzie z upływem czasu
te z logo to są te same napinacze robione w tej samej fabryce
co te tanie
czyli tamte też pewnie tak się wypracowują
ale to są tylko moje domniemania sam testuję te napinacze
wyjdzie co i jak :)

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 09 paź 2013, 07:32

Ja też przecież testuję organoleptycznie <lol> Będę je kontrolował przy każdym zaglądaniu pod dekle <okok>
Pozdrawiam,
Krisker

pepi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 01 paź 2013, 21:19
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi1 » 09 paź 2013, 19:47

ja u siebie jeszcze nie odpaliłem
bo sporo mam roboty a wiadomo u siebie to nie ma kiedy :]
ale już prawie
dzisiaj poskładałem pasek i wyszło na to że ktoś ten tłumik drgań dał od v6 2,4 -2,8
napinacze odwrotnie
kowal na całego

[ Dodano: 2013-10-11, 19:16 ]
dzisiaj odpaliłem
jest ciszej o 80 % porównując z tym co było
to znaczy teraz mam 1-1,5 s coś tam zaszura delikatnie

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga