[ ANK 4.2 340 KM] Problem z napinaczem lancucha
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 389
- Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
- Imię: Marcin
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
No to kolego przy takich objawach powodzenia w dalszej jeÂździe. Ja bym się bał to auto na chwilę zapalić.krts pisze:odgrzeję trochę temat
U mnie także zaczyna się problem z napinaczem ( AWT) przy dodaniu gazu sluchać lekkie zazgrzytnięcie jak i przy uruchamianiu silnika po ok. 5-10 sek. też zgrzyk w okolicy głowicy.
Czy mam wymienić sam napinacz czy także z nowym łańcuszkiem?
U mnie stoją ze trzy motory w których cyt: "przegazowałem,coś zastukało i..." i napinacz,głowica,tłoki i tuleje do wymiany.
Jak by ktoś chciał mam napinacze do 4.2 v8 ANK 250KW i ARS 220KW(są inne na 100%)
Mam też głowice,zawory,łańcuchy,wałki rozrządu,sprawny blok z całym dołem ANK I ARS.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 389
- Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
- Imię: Marcin
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 04 wrz 2013, 21:24
- Lokalizacja: mrągowo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 389
- Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
- Imię: Marcin
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
ja kupiłem i dałem ten za 599
dzisiaj składałem
do mojego AQF
Mam dylemat bo miałem zamienione napinacze jakiś kowal dał prawy na lewy
u mnie było 20 kw na lewym kupiłem lewy a wyszło że to prawy
koniec 88 to prawy 87 to lewy literki są już nie ważne
Co do tych tanich gadałem z gościem co to sprzedaje i twierdził że nie było reklamacji jest jeden rok gwarancji
jeden kolega z forum a8 też dał je i niby zrobił już 10 tys na nich i nic się nie dzieje wiem że to mały przebieg ale zawsze to coś
wyjdzie w praniu co i jak bo na 2,2 tys to mnie raczej nie stać aby mieć loga audi
i ta fabryka robi też z logo te napinacze poszukajcie w googlach jak nie wierzycie
dzisiaj składałem
do mojego AQF
Mam dylemat bo miałem zamienione napinacze jakiś kowal dał prawy na lewy
u mnie było 20 kw na lewym kupiłem lewy a wyszło że to prawy
koniec 88 to prawy 87 to lewy literki są już nie ważne
Co do tych tanich gadałem z gościem co to sprzedaje i twierdził że nie było reklamacji jest jeden rok gwarancji
jeden kolega z forum a8 też dał je i niby zrobił już 10 tys na nich i nic się nie dzieje wiem że to mały przebieg ale zawsze to coś
wyjdzie w praniu co i jak bo na 2,2 tys to mnie raczej nie stać aby mieć loga audi
i ta fabryka robi też z logo te napinacze poszukajcie w googlach jak nie wierzycie
ale czemu na ślizgach nie ma być śladów ??
jak po nich łańcuch trze wyrobi sobie rowki i tyle
http://translate.google.com/translate?d ... 9088H.html
ta fabryka robi te tanie
jak po nich łańcuch trze wyrobi sobie rowki i tyle
http://translate.google.com/translate?d ... 9088H.html
ta fabryka robi te tanie
no tak ale one mogą powstać a potem dalej nie podbiera
tak na chłopski rozum logiczne jest że łańcuch nie jest płaski tylko wali bokami i środkiem
napinacz napina ślizg jest z teflonu
czy coś takiego to nie ma bata musi to się wypracować
tyko nie wiadomo jak będzie z upływem czasu
te z logo to są te same napinacze robione w tej samej fabryce
co te tanie
czyli tamte też pewnie tak się wypracowują
ale to są tylko moje domniemania sam testuję te napinacze
wyjdzie co i jak
tak na chłopski rozum logiczne jest że łańcuch nie jest płaski tylko wali bokami i środkiem
napinacz napina ślizg jest z teflonu
czy coś takiego to nie ma bata musi to się wypracować
tyko nie wiadomo jak będzie z upływem czasu
te z logo to są te same napinacze robione w tej samej fabryce
co te tanie
czyli tamte też pewnie tak się wypracowują
ale to są tylko moje domniemania sam testuję te napinacze
wyjdzie co i jak
ja u siebie jeszcze nie odpaliłem
bo sporo mam roboty a wiadomo u siebie to nie ma kiedy
ale już prawie
dzisiaj poskładałem pasek i wyszło na to że ktoś ten tłumik drgań dał od v6 2,4 -2,8
napinacze odwrotnie
kowal na całego
[ Dodano: 2013-10-11, 19:16 ]
dzisiaj odpaliłem
jest ciszej o 80 % porównując z tym co było
to znaczy teraz mam 1-1,5 s coś tam zaszura delikatnie
bo sporo mam roboty a wiadomo u siebie to nie ma kiedy
ale już prawie
dzisiaj poskładałem pasek i wyszło na to że ktoś ten tłumik drgań dał od v6 2,4 -2,8
napinacze odwrotnie
kowal na całego
[ Dodano: 2013-10-11, 19:16 ]
dzisiaj odpaliłem
jest ciszej o 80 % porównując z tym co było
to znaczy teraz mam 1-1,5 s coś tam zaszura delikatnie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga