Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
Re: Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
Ja przed wymianą rozrządu, zawsze po wymianie oleju na chwile miałem cisze, a potem stopniowo coraz głośniej, aż po 3 tyś. km ( plus, minus) wracało do normy.
Wymieniłem cały rozrząd na ORI częściach.misiek427 pisze:I co do dziś ci brzeczy???? szykujesz sie na wymiane czy bedziesz tak latał??? długo brzeczy przy odpalaniu,u mnie 1-1,5s ale wku.........ia mnie to.
Po 1 rano zawsze przy odpalaniu, wk..... się słysząc ten dźwięk, po 2 bałem się , że stanę z tym gdzieś w trasie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 24 sie 2013, 09:10
- Lokalizacja: Stargard szczeciński
Jest ktos na forum co wymienił dwa gorne napinacze i jest OK,znaczy sie nie szelesci przy odpalaniu.Jak tak to jakie koszta całkowite wyszly?? zastanawiam sie jesze nad opisami ze komus od tego rozrzad przeskoczył,jesli tak było to zastanówcie sie czy to mzliwe biorac pod uwage to jak musi byc luzny łańcuch aby choc jedno oczko przeskoczył,popatrzcie chocby na rower swego dzieciaka jak ma luzny łancuch i nie przeskakuje
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
Poczytaj sobie wcześniejsze tematy, Aronowi w 2010 albo 2011 przeskoczył - najbardziej znany przypadek na forum.
Silnik do wymiany wstawiał ASB.
Oprócz tego słyszałem na forum jeszcze o 2 lub 3 takich przypadkach.
A na stronach mobile.de popatrz sobie ile stoi A6 V6 motor schaden.
A najczęstsze przyczyny to przeskoczenie rozrządu lub wypalenie tłoka przez lejące wtryski.
Silnik do wymiany wstawiał ASB.
Oprócz tego słyszałem na forum jeszcze o 2 lub 3 takich przypadkach.
A na stronach mobile.de popatrz sobie ile stoi A6 V6 motor schaden.
A najczęstsze przyczyny to przeskoczenie rozrządu lub wypalenie tłoka przez lejące wtryski.
Re: Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
Lepiej zrobić całość - to już są części pozbawione wad fabrycznych i masz spokój cały czas.misiek427 pisze:Czyli wychodzi na to ze robić i nie dyskutować..........
A nie stresować się przy każdym odpalaniu.
PS przy wymianie rozrządu kół zębatych nie ma potrzeby wymiany, są w stanie idealnym wręcz.
Nie wiem, co do Febi
Wiem, że ORI Audi mają być pozbawione wad.
Takie rzeczy , jak napinacze, rolki, czujniki, paski zawsze kupuje ORI Audi.
A febi, nie wiadomo jaka konstrukcja, a przy rozrządzie, to nie ma co oszczędzać, chyba, że ktoś wymienia napinacze tylko, żeby przy sprzedaży nie było słychać.
Wiem, że ORI Audi mają być pozbawione wad.
Takie rzeczy , jak napinacze, rolki, czujniki, paski zawsze kupuje ORI Audi.
A febi, nie wiadomo jaka konstrukcja, a przy rozrządzie, to nie ma co oszczędzać, chyba, że ktoś wymienia napinacze tylko, żeby przy sprzedaży nie było słychać.
- radzik81
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 399
- Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
- Imię: Radek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
Tak jak pisalem wymienilem jeden ale czasami cos sie tam sie odzywa wiec podejzewam ze to ten 2 gorny i na niego tez czas przyszedl.Z tego co wiem po wymianie nie ma 100% gwarancji ze sie pozbedziesz tego dzwieku ale przynajmniej mniejsze prawdopodobienstwo na kolizje.Ja narazie zrobilem po wymianie ok 8tys ale poprawa byla znaczna.Narazie nie zamiezam wymieniac tego 2 bo mam problem z jednym kolektorem.Pozdro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 24 sie 2013, 09:10
- Lokalizacja: Stargard szczeciński
Witam!
Panowie,odgrzewam kotleta a zarazem zamykam temat i rozwiewam wszelkie watpliwosci.Akcaj wygladała następujaco,owy grzechotnik bez wyjatku u kogo czy to 3.0 czy 2.7 TDI,to w 100% wadliwe napinacze górne L+P.dzis osobiscie doswiadczyłem wymiany i pozbylem sie tego grzechotu jest idealnie,silnik przy odpaleniu zero brzeku.Koszt całej imprezy to jak dla mnie 1400zł z czego 900zł napinacze i 500zł robocizna 1 dzień.Jesli ktos ma jakies dodatkowe pytania prosze pisać.Powodzenia
Panowie,odgrzewam kotleta a zarazem zamykam temat i rozwiewam wszelkie watpliwosci.Akcaj wygladała następujaco,owy grzechotnik bez wyjatku u kogo czy to 3.0 czy 2.7 TDI,to w 100% wadliwe napinacze górne L+P.dzis osobiscie doswiadczyłem wymiany i pozbylem sie tego grzechotu jest idealnie,silnik przy odpaleniu zero brzeku.Koszt całej imprezy to jak dla mnie 1400zł z czego 900zł napinacze i 500zł robocizna 1 dzień.Jesli ktos ma jakies dodatkowe pytania prosze pisać.Powodzenia
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 92
- Rejestracja: 03 kwie 2014, 13:48
- Imię: Szymon
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
- Kontakt:
Re: Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
witam przy wymianie napinaczy górnych mechanior musiał cały silnik demontowc ?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga