Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu

rozrzad 2,7 tdi bpp dzwiek na zimnym.....??????

Silniki wysokoprężne
3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 16 wrz 2013, 13:09

Ja przed wymianą rozrządu, zawsze po wymianie oleju na chwile miałem cisze, a potem stopniowo coraz głośniej, aż po 3 tyś. km ( plus, minus) wracało do normy.

Awatar użytkownika
misiek427
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 24 sie 2013, 09:10
Lokalizacja: Stargard szczeciński

Post autor: misiek427 » 16 wrz 2013, 13:43

I co do dziś ci brzeczy???? szykujesz sie na wymiane czy bedziesz tak latał??? długo brzeczy przy odpalaniu,u mnie 1-1,5s ale wku.........ia mnie to. :)

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 17 wrz 2013, 06:20

misiek427 pisze:I co do dziś ci brzeczy???? szykujesz sie na wymiane czy bedziesz tak latał??? długo brzeczy przy odpalaniu,u mnie 1-1,5s ale wku.........ia mnie to. :)
Wymieniłem cały rozrząd na ORI częściach.
Po 1 rano zawsze przy odpalaniu, wk..... się słysząc ten dźwięk, po 2 bałem się , że stanę z tym gdzieś w trasie.

Awatar użytkownika
misiek427
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 24 sie 2013, 09:10
Lokalizacja: Stargard szczeciński

Post autor: misiek427 » 17 wrz 2013, 21:30

Jest ktos na forum co wymienił dwa gorne napinacze i jest OK,znaczy sie nie szelesci przy odpalaniu.Jak tak to jakie koszta całkowite wyszly?? <uoee> zastanawiam sie jesze nad opisami ze komus od tego rozrzad przeskoczył,jesli tak było to zastanówcie sie czy to mzliwe biorac pod uwage to jak musi byc luzny łańcuch aby choc jedno oczko przeskoczył,popatrzcie chocby na rower swego dzieciaka jak ma luzny łancuch i nie przeskakuje :)

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 18 wrz 2013, 06:38

Poczytaj sobie wcześniejsze tematy, Aronowi w 2010 albo 2011 przeskoczył - najbardziej znany przypadek na forum.
Silnik do wymiany wstawiał ASB.
Oprócz tego słyszałem na forum jeszcze o 2 lub 3 takich przypadkach.
A na stronach mobile.de popatrz sobie ile stoi A6 V6 motor schaden.
A najczęstsze przyczyny to przeskoczenie rozrządu lub wypalenie tłoka przez lejące wtryski.

Awatar użytkownika
misiek427
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 24 sie 2013, 09:10
Lokalizacja: Stargard szczeciński

Post autor: misiek427 » 18 wrz 2013, 07:47

Czyli wychodzi na to ze robić i nie dyskutować.......... :(

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 18 wrz 2013, 09:36

misiek427 pisze:Czyli wychodzi na to ze robić i nie dyskutować.......... :(
Lepiej zrobić całość - to już są części pozbawione wad fabrycznych i masz spokój cały czas.
A nie stresować się przy każdym odpalaniu.
PS przy wymianie rozrządu kół zębatych nie ma potrzeby wymiany, są w stanie idealnym wręcz.

Awatar użytkownika
misiek427
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 24 sie 2013, 09:10
Lokalizacja: Stargard szczeciński

Post autor: misiek427 » 18 wrz 2013, 09:52

W sensie mówisz napinacze sa pozbawione wad??? bo to głowny problem,ja kupiłem febi bo innych nie znalazłem,przyglądałem sie im i ma aluminiowych cześciach maja slady po szlifie.Z tego co czytałem to sa to zeszlifowane znaczki audi.

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 18 wrz 2013, 10:09

Nie wiem, co do Febi
Wiem, że ORI Audi mają być pozbawione wad.
Takie rzeczy , jak napinacze, rolki, czujniki, paski zawsze kupuje ORI Audi.
A febi, nie wiadomo jaka konstrukcja, a przy rozrządzie, to nie ma co oszczędzać, chyba, że ktoś wymienia napinacze tylko, żeby przy sprzedaży nie było słychać.

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 18 wrz 2013, 11:33

Napinacze do Audi robi firma Febi tez sie o tym przekonalem zeszlifowane numery czesci i znaczek.Czy sa ulepszone tego nie wiem czas pokaze :)

Awatar użytkownika
misiek427
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 24 sie 2013, 09:10
Lokalizacja: Stargard szczeciński

Post autor: misiek427 » 18 wrz 2013, 12:50

Czas pokaże??? znaczy sie masz wymienione oba??? z tego co czytałem wcześniej to pisałes ze wymieniłes tylko jeden.Ile zrobiłeś km na nowych?

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 18 wrz 2013, 14:44

Tak jak pisalem wymienilem jeden ale czasami cos sie tam sie odzywa wiec podejzewam ze to ten 2 gorny i na niego tez czas przyszedl.Z tego co wiem po wymianie nie ma 100% gwarancji ze sie pozbedziesz tego dzwieku ale przynajmniej mniejsze prawdopodobienstwo na kolizje.Ja narazie zrobilem po wymianie ok 8tys ale poprawa byla znaczna.Narazie nie zamiezam wymieniac tego 2 bo mam problem z jednym kolektorem.Pozdro

Awatar użytkownika
misiek427
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 24 sie 2013, 09:10
Lokalizacja: Stargard szczeciński

Post autor: misiek427 » 08 paź 2013, 21:21

Witam!

Panowie,odgrzewam kotleta a zarazem zamykam temat i rozwiewam wszelkie watpliwosci.Akcaj wygladała następujaco,owy grzechotnik bez wyjatku u kogo czy to 3.0 czy 2.7 TDI,to w 100% wadliwe napinacze górne L+P.dzis osobiscie doswiadczyłem wymiany i pozbylem sie tego grzechotu jest idealnie,silnik przy odpaleniu zero brzeku.Koszt całej imprezy to jak dla mnie 1400zł z czego 900zł napinacze i 500zł robocizna 1 dzień.Jesli ktos ma jakies dodatkowe pytania prosze pisać.Powodzenia :) <radocha>

Awatar użytkownika
b22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 03 kwie 2014, 13:48
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: b22 » 04 kwie 2014, 13:29

witam przy wymianie napinaczy górnych mechanior musiał cały silnik demontowc ???

Awatar użytkownika
lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 240
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: lechu168 » 04 kwie 2014, 19:42

przy wymianiie dwoch gornych napinaczy nie trzeba demontowac silnika.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


Akumulatory samochodowe Audi A6 opony audi a6
Kalkulator OC
hamulce
Zaprzyjaźnione serwisy
:: Sklep Audi A6 :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Forum Audi Q7 ::
:: Chodzen.pl - Dealer, Serwis Toyota :: Lektor, jingle radiowe ::