
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 92
- Rejestracja: 03 kwie 2014, 13:48
- Imię: Szymon
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
- Kontakt:
Re: Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
dzięki za odpowiedz 

Witam. Mam pytanie na temat tego zgrzytu. Mam 2.7tdi ale wersje 163km i pare razy zdarzylo mi sie ze jak odpalilem samochod to cos zgrzytlo przez chwile, ale nie za kazdym razem. Wam Panowie jak zgrzyta napinacz za kazdym razem jak odpalacie samochod?? Bo nie wiem czy to moze byc tego wina czy czy czegos innego a z tego co mi mowil poprzedni wlasciel to rzekomo wymienial napinacze. Bardzo prosze o pomoc:)
Re: Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
najprawdopodbniej to slychac ci napinacze przy odpaleniu .poprzedni wlasciciel mogl cos dlubac ale nie zrobil calosci i sa takie efekty jakie sa. ja jak kupowalem auto wlasciciel tez mowil ze robil rozrzad po roku zaczal sie odzywac niedawno wymienilem calosc i jest spokoj.jedni to robia drudzy nie
Re: Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
To nie tu grzeczocze na ciepły czasem ba zimnym ale to sekundę około i tyle
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 24 sie 2013, 09:10
- Lokalizacja: Stargard szczeciński
Powiem tak,ja wymieniłem bo uważam ze jak coś hałasuje znaczy sie ze jest uszkodzone,pozatym zasiegnełem jezyka na zagranicznym forum i dosyć sporo ludzi pisze ze grozi to przeskoczeniem łańcucha.Nikt nie jest w stanie bez rozbierania stwierdzic na ile jest on lużny i czy przeskoczy czy nie,pozatym nie miałem ochty ryzykowac na tyle,ze kupujesz auto za 40tyś zł lub wiecej i nie stac cie na koszt 1400-1500zł i miec temat z bańki.Podejscie przy taki hałasie jest njkrótsze i najtańsze z wymiana dwóch górnych,niektórzy jak maja wiecej PLN-ów to robią wszystko wraz z łańcuchami.Tak czy siak warto to naprawić i nie czekac az cos je....ie.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Wymiana samej góry mija się z celem, ale jak kto lubi. Jednych wkurza grzechotanie, a innych pękający dolny napinacz...
Oryginalny górny kosztuje ok. 900 zł, febi ok. 500-600.
Tak więc jestem pełen podziwu wymiany za tak małe pieniądze.
ASO też namawia na wymianę samej góry w kwocie ok 3 tyś. zł, ale jak zapytałem czy dadzą gwarancje że z rozrządem nic się nie stanie to oni nie dają bo rozrząd to nie tylko górne napinacze ...
Oryginalny górny kosztuje ok. 900 zł, febi ok. 500-600.
Tak więc jestem pełen podziwu wymiany za tak małe pieniądze.
ASO też namawia na wymianę samej góry w kwocie ok 3 tyś. zł, ale jak zapytałem czy dadzą gwarancje że z rozrządem nic się nie stanie to oni nie dają bo rozrząd to nie tylko górne napinacze ...
Re: Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
Panowie jak to jest z tymi napinaczami przy jakim przebiegu pojawia się ten objaw
dlaczego pytam kolega posiada 2.7 przebieg potwierdzony w 100 % 332 tys i nigdy nie ruszane a cisza jak przy nowym silniku.Mój bolid niby 250 w co wątpię patrząc na leciwego klekota i zero objawów łańcucha
jedyne co mam zrobione to klapy i pasek na pompie.


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 954
- Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
- Imię: Robert
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
779kamil666 pisze: ok. 900 zł

Febi to orignal ktory szedl na pierwszy montazkamil666 pisze:Oryginalny górny
Wszystko zalezy od serwisu , 90% sprowadzonych modeli ma ten problem z powodu takiego , ze typowy niemiec / holender stosuje Longlife co jest samobojstwem dla tej jednostki (zapewne sa wyjatki i nie wszyscy tak stosuja ale wiekszosc) im dluzej przeciagana wymiana oleju tym sam olej traci swoje wlasciwosci a napinacz musi pracowac w ekstremalnych warunkach co skraca jego zywotnosci i stan techniczny , osoby ktore wymienialy olej nie pozniej niz co 12-14tys nie mialy problemu z napinaczamidaniel1997 pisze:Panowie jak to jest z tymi napinaczami przy jakim przebiegu pojawia się ten objawdlaczego pytam kolega posiada 2.7 przebieg potwierdzony w 100 % 332 tys i nigdy nie ruszane a cisza jak przy nowym silniku.Mój bolid niby 250 w co wątpię patrząc na leciwego klekota i zero objawów łańcucha
jedyne co mam zrobione to klapy i pasek na pompie.
PS. ja chyba sie szarpne przed wakacjami na wymiane calosci - napinacze gorne i lancuchy sa dostepne w IC , zostaja tylko dolne w aso i kola zebate no i pierdolki , mysle ze w 3,000 mozna sie zamknac z dobrymi rabatami ... najgorzej z wymiana nikt ponizej 2,000 nie chce zejsc

Daniel z tego co zauważyłem to kto stosował LL - 30 tyś km na oleju, tak jak Niemiec u mnie .... to rozrząd słychać około 200 tyś km - i tak jest w większości przypadków.
Jak ktoś stosował normalne wymiany to w 70-80 % przypadków rozrząd się nie odzywa, co nie znaczy, że na dole jest wszystko ok. Dopiero chyba od 2007 roku rozrządy zostały poprawione !
Co do wtrysków to LL czy 15 tyś. km - to już takiego wpływu nie ma !
PS kolega Lechu za wymianę rozrządu płacił 1200 zł chyba, ja 1 000 zł ale to tak po "koleżeńsku".
Jak ktoś stosował normalne wymiany to w 70-80 % przypadków rozrząd się nie odzywa, co nie znaczy, że na dole jest wszystko ok. Dopiero chyba od 2007 roku rozrządy zostały poprawione !
Co do wtrysków to LL czy 15 tyś. km - to już takiego wpływu nie ma !
PS kolega Lechu za wymianę rozrządu płacił 1200 zł chyba, ja 1 000 zł ale to tak po "koleżeńsku".