Audi A6 C5 1.8T by error
Witam wszystkich po przerwie, autko przeszło trochę zmian które chciałbym udokumentować i opisać:
-wymontowanie kata i wstawienie rury przelotowej (zamiennik kata)
-przeczyszczenie przepływomierza
-przeczyszczenie przepustnicy
-naprawa czujników klocków hamulcowych (zapalała sie kontrolka okładzin)
-przeczyszczenie, wymycie intercoolera
-naprawa wtyczki od zaworu n75
Przed wymontowaniem katalizatora
Zamontowana rura przelotowa którą pozyskałem drogą kupna od Doca z kata zaczynał juz sie sypac biały proszek
[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1dd1f2d97773a96b.html]
Przeczyszczenie przepływomierza
Przeczyszczenie przepustnicy
Naprawiane były również czujniki klocków hamulcowych bo zapalała sie kontrolka okładzin, przeczyszczony zotał również intercooler
Po zrobieniu tego wszystkiego z lekka się załamałem nie dość ze auto jechało tak jak wcześniej czyli było mułowate to jeszcze na wolnych obrotach zaczęło lekko kuleć, pojechaliśmy z kumplem mechanikiem na komputer do jego znajomego, okazało się ze są dwa błędy zawór n75 i przepływka, po rozebraniu wtyczki od n75 okazało się ze kable dochodzą do wtyczki ale nie dochodza do pinów i zawór w ogóle nie chodził, teraz to rakieta i przyjemność z jazdy jest nie wyobrażalna <szok> , pozostał jeszcze tylko jeden błąd przepływka którą muszę kupić, gość od kompa powiedział ze jak zmienię przepływke to auto będzie jeszcze lepiej się zbierało co jeszcze bardziej mnie ucieszyło. Wszyscy którzy mają podobny problem z autem w sensie ze jest muliste i słabo sie zbiera pierwszą rzecz na którą powinni zwrócić uwage to zawór n75 i przepływka.Jak narazie trochę funduszy ubyło i muszę z przepływką sie wstrzymać. Czy ktoś kupował przepływkę? jaka cena? czy lepiej od kogoś? oczywiście nie myślę o made in china,dziękuje za uwagę,pozdrawiam
[ Dodano: 2013-01-14, 21:15 ]
Podbijam pytanie, Czy ktoś kupował przepływkę? jaka cena? czy lepiej od kogoś? oczywiście nie myślę o made in china
[ Dodano: 2013-05-01, 18:26 ]
wymieniona przepływka na nówke BOSHA:
-wymontowanie kata i wstawienie rury przelotowej (zamiennik kata)
-przeczyszczenie przepływomierza
-przeczyszczenie przepustnicy
-naprawa czujników klocków hamulcowych (zapalała sie kontrolka okładzin)
-przeczyszczenie, wymycie intercoolera
-naprawa wtyczki od zaworu n75
Przed wymontowaniem katalizatora
Zamontowana rura przelotowa którą pozyskałem drogą kupna od Doca z kata zaczynał juz sie sypac biały proszek
[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1dd1f2d97773a96b.html]
Przeczyszczenie przepływomierza
Przeczyszczenie przepustnicy
Naprawiane były również czujniki klocków hamulcowych bo zapalała sie kontrolka okładzin, przeczyszczony zotał również intercooler
Po zrobieniu tego wszystkiego z lekka się załamałem nie dość ze auto jechało tak jak wcześniej czyli było mułowate to jeszcze na wolnych obrotach zaczęło lekko kuleć, pojechaliśmy z kumplem mechanikiem na komputer do jego znajomego, okazało się ze są dwa błędy zawór n75 i przepływka, po rozebraniu wtyczki od n75 okazało się ze kable dochodzą do wtyczki ale nie dochodza do pinów i zawór w ogóle nie chodził, teraz to rakieta i przyjemność z jazdy jest nie wyobrażalna <szok> , pozostał jeszcze tylko jeden błąd przepływka którą muszę kupić, gość od kompa powiedział ze jak zmienię przepływke to auto będzie jeszcze lepiej się zbierało co jeszcze bardziej mnie ucieszyło. Wszyscy którzy mają podobny problem z autem w sensie ze jest muliste i słabo sie zbiera pierwszą rzecz na którą powinni zwrócić uwage to zawór n75 i przepływka.Jak narazie trochę funduszy ubyło i muszę z przepływką sie wstrzymać. Czy ktoś kupował przepływkę? jaka cena? czy lepiej od kogoś? oczywiście nie myślę o made in china,dziękuje za uwagę,pozdrawiam
[ Dodano: 2013-01-14, 21:15 ]
Podbijam pytanie, Czy ktoś kupował przepływkę? jaka cena? czy lepiej od kogoś? oczywiście nie myślę o made in china
[ Dodano: 2013-05-01, 18:26 ]
wymieniona przepływka na nówke BOSHA:
było:
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 457
- Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Solec Kujawski
Jak po wywaleniu kata??
Czy to jest taki sam jak masz??
http://allegro.pl/katalizator-tlumik-au ... 12929.html
Też chce przygotować autko do czipa i planuje wywalić kata.
Pozdrawiam
Czy to jest taki sam jak masz??
http://allegro.pl/katalizator-tlumik-au ... 12929.html
Też chce przygotować autko do czipa i planuje wywalić kata.
Pozdrawiam
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
witam po dłuższej przerwie
-zrobiony czip na 180km
-wymieniony zawór DV na nówke ten od TT
-zakupione fele 17" z oponami 225/50
-wymienione tarcze z tyłu ATE i klocki z tyłu BOSCH
-wymieniony olej na Valvoline 5w40 i filtr oleju BOSCH
-wymieniłęm zwykłe żarówki postojówki na ledowe
-zrobiony czip na 180km
-wymieniony zawór DV na nówke ten od TT
-zakupione fele 17" z oponami 225/50
-wymienione tarcze z tyłu ATE i klocki z tyłu BOSCH
-wymieniony olej na Valvoline 5w40 i filtr oleju BOSCH
-wymieniłęm zwykłe żarówki postojówki na ledowe
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2013, 17:02 przez error, łącznie zmieniany 1 raz.
było:
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 138
- Rejestracja: 27 paź 2010, 22:12
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Siedlce
- IreK_PV808
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
- Imię: Irek
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontakt:
bardzo ładnie autko się prezentuje na tych felgach
Jak mogę to pomogę. Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
- IreK_PV808
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
- Imię: Irek
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontakt:
co!!!??? przepływka za 564 zł!! <szok> pojeb*ło ich czy jak!?
Jak mogę to pomogę. Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
to wdzieczne autko, ładnie ci pokazała, milionów km.pozdrobboykoti pisze:Właśnie jestem po chipie i powiem że faktycznie warto !
Mi wypluło 189KM i 280,3Nm :D
Coś pięknego. Auto odżyło.
Polecam w 100%.
Dzięki error za opinie.
gleba hm pewnie było by fajnie ale troche nie praktycznie ale dzieki za porade
było:
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga