-wymontowanie kata i wstawienie rury przelotowej (zamiennik kata)
-przeczyszczenie przepływomierza
-przeczyszczenie przepustnicy
-naprawa czujników klocków hamulcowych (zapalała sie kontrolka okładzin)
-przeczyszczenie, wymycie intercoolera
-naprawa wtyczki od zaworu n75
Przed wymontowaniem katalizatora
Zamontowana rura przelotowa którą pozyskałem drogą kupna od Doca

Przeczyszczenie przepływomierza
Przeczyszczenie przepustnicy
Naprawiane były również czujniki klocków hamulcowych bo zapalała sie kontrolka okładzin, przeczyszczony zotał również intercooler
Po zrobieniu tego wszystkiego z lekka się załamałem nie dość ze auto jechało tak jak wcześniej czyli było mułowate to jeszcze na wolnych obrotach zaczęło lekko kuleć, pojechaliśmy z kumplem mechanikiem na komputer do jego znajomego, okazało się ze są dwa błędy zawór n75 i przepływka, po rozebraniu wtyczki od n75 okazało się ze kable dochodzą do wtyczki ale nie dochodza do pinów i zawór w ogóle nie chodził, teraz to rakieta i przyjemność z jazdy jest nie wyobrażalna <szok>

[ Dodano: 2013-01-14, 21:15 ]
Podbijam pytanie, Czy ktoś kupował przepływkę? jaka cena? czy lepiej od kogoś? oczywiście nie myślę o made in china
[ Dodano: 2013-05-01, 18:26 ]
wymieniona przepływka na nówke BOSHA: