-wymontowanie kata i wstawienie rury przelotowej (zamiennik kata)
-przeczyszczenie przepływomierza
-przeczyszczenie przepustnicy
-naprawa czujników klocków hamulcowych (zapalała sie kontrolka okładzin)
-przeczyszczenie, wymycie intercoolera
-naprawa wtyczki od zaworu n75
Przed wymontowaniem katalizatora

Zamontowana rura przelotowa którą pozyskałem drogą kupna od Doca

[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1dd1f2d97773a96b.html]

Przeczyszczenie przepływomierza

Przeczyszczenie przepustnicy

Naprawiane były również czujniki klocków hamulcowych bo zapalała sie kontrolka okładzin, przeczyszczony zotał również intercooler

Po zrobieniu tego wszystkiego z lekka się załamałem nie dość ze auto jechało tak jak wcześniej czyli było mułowate to jeszcze na wolnych obrotach zaczęło lekko kuleć, pojechaliśmy z kumplem mechanikiem na komputer do jego znajomego, okazało się ze są dwa błędy zawór n75 i przepływka, po rozebraniu wtyczki od n75 okazało się ze kable dochodzą do wtyczki ale nie dochodza do pinów i zawór w ogóle nie chodził, teraz to rakieta i przyjemność z jazdy jest nie wyobrażalna <szok>
[ Dodano: 2013-01-14, 21:15 ]
Podbijam pytanie, Czy ktoś kupował przepływkę? jaka cena? czy lepiej od kogoś? oczywiście nie myślę o made in china
[ Dodano: 2013-05-01, 18:26 ]
wymieniona przepływka na nówke BOSHA:






















