Chodzi mi o to że poleci do Jarka i on mu powie w czym jest problem, jak to nie przepływka tylko wina instalacji to ogarnie strojenie (albo wymieni co nieco) i po problemie, a tak będzie chłopak jeździł na PB, robił logi czytał w necie... marnował czas i pieniądze. Lepiej zapłacić parę złotych za strojenie i mieć spokój....Zagór pisze:Gonić do Jarka z niesprawną przepływką nie ma sensu - zrobić porządek z autem na Pb i dopiero lecieć na strojenie - ja lepszego gościa nie znam
[ANK 4.2 340 KM] s6c5 wywala check
ok najpierw spojrzmy na logi:D
dynamiczne:
http://vaglog.rtnet.pl/wisnia89plc_144187.html
statyczne:
http://vaglog.rtnet.pl/wisnia89plc_144188.html
co myślicie??
zauważyłem teraz ze jak zapali mi się kontrolka od trakcji to po odpaleniu obroty mi falują,a jak kontrolka zgaśnie wszytko ok... błędy non stop te same[/code]
dynamiczne:
http://vaglog.rtnet.pl/wisnia89plc_144187.html
statyczne:
http://vaglog.rtnet.pl/wisnia89plc_144188.html
co myślicie??
zauważyłem teraz ze jak zapali mi się kontrolka od trakcji to po odpaleniu obroty mi falują,a jak kontrolka zgaśnie wszytko ok... błędy non stop te same[/code]
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Wcale nie.wisniaplc pisze:ok dzięki ale ogólnie da rade wywnioskować z tych logów czy przeplywka żyje czy do wymiany??grzemo pisze:Na jałowych wskazania przepływki za wysokie
Podejrzewam, że silni w trakcie logowania chodził z klimą, włączonymi xenonami, radiem itd - więc ok 6g/s to jest całkiem normalnie dla tego auta - ma prawo ssać 5-7,5 g/s.
Z logów widać, że przepływka mierzy w miarę poprawnie - przy pełnym obciążeniu i rpm w okolicach limitera ~250g/s - więc naprawdę całkiem nieźle - jeśli coś niedomaga - to może rzeczywiście partaki w EGP coś popaprali w montażu

to już sam nie wiem a chciałem zamawiać przeplywke już.... jutro jadę do nich na przegląd po 1000km coś im podpowiedzieć na co zwrócić uwagę?? to może sondy tak wariują?? ogólnie na 99% coś z gazem bo jak śmigałem miesiąc na pb to nie było problemuZagór pisze:Wcale nie.
Podejrzewam, że silni w trakcie logowania chodził z klimą, włączonymi xenonami, radiem itd - więc ok 6g/s to jest całkiem normalnie dla tego auta - ma prawo ssać 5-7,5 g/s.
Z logów widać, że przepływka mierzy w miarę poprawnie - przy pełnym obciążeniu i rpm w okolicach limitera ~250g/s - więc naprawdę całkiem nieźle - jeśli coś niedomaga - to może rzeczywiście partaki w EGP coś popaprali w montażu
ida na straszna ilosc wiec nie maja chyba czasu na odpowiednia kalibracje.....Skoro wypuścili takie auto za bramę - jako sprawne - to Oni przyczyny nie znajdą
czuc lekko gazem....Zagór pisze:może reduktor któryś puszcza w pod ciśnienie - zdarzało się to w ACR01
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 243&type=3 tu jest wszystkoZagór pisze:generalnie zrób fotę z tego jak to wszystko jest zamontowane.
ładnie leżą te wtryski... poduszeczki też dali w gratisie? a reduktory coś za nisko mogli je jeszcze wyżej zamontować, np obok wtrysków
Zrobisz jak będziesz uważał, ale ja bym pojechał do Mławy... jestem przekonany, że teraz w EGP dowiesz się, że to wina auta, a nie montażu czy kalibracji instalacji

Zrobisz jak będziesz uważał, ale ja bym pojechał do Mławy... jestem przekonany, że teraz w EGP dowiesz się, że to wina auta, a nie montażu czy kalibracji instalacji
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 389
- Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
Jezus Maryja ale Ci gaz założyli
JedÂź do Jarka i olej ten ich śmieszny przegląd.Ja bym na Twoim miejscu kupił nowy kolektor i dał to Jarkowi do założenia jeszcze raz.
Ja od soboty mam w swojej niuni gaz od Jarka,poprzednie s6 śmiga prawie 2 lata na gazie od Jarka i zero błędów.
Jak Ci będzie coś na miejscu brak,bo Ci powie że np. przepływka padnięta dzwoń 793 08 05 83,mam wszystko na miejscu do ANK.
![Obrazek]()
A tak zakładają gaz w Mławie.
Swoją drogą,jak u Ciebie zdejmuje się osłonę silnika????

JedÂź do Jarka i olej ten ich śmieszny przegląd.Ja bym na Twoim miejscu kupił nowy kolektor i dał to Jarkowi do założenia jeszcze raz.
Ja od soboty mam w swojej niuni gaz od Jarka,poprzednie s6 śmiga prawie 2 lata na gazie od Jarka i zero błędów.
Jak Ci będzie coś na miejscu brak,bo Ci powie że np. przepływka padnięta dzwoń 793 08 05 83,mam wszystko na miejscu do ANK.
A tak zakładają gaz w Mławie.
Swoją drogą,jak u Ciebie zdejmuje się osłonę silnika????
dam im jeszcze jedna szanse, zostawilem tam za gaz 5 kola wiec ma to smigac :martin_wml pisze:Jedź do Jarka i olej ten ich śmieszny przegląd
ok dzieki nr zapisalem bede dzwonil jak cosmartin_wml pisze:ot;]Jak Ci będzie coś na miejscu brak,bo Ci powie że np. przepływka padnięta dzwoń 793 08 05 83,mam wszystko na miejscu do ANK.

- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Hmm .. mam tak samo - ale ta sama ręka robiłamartin_wml pisze:Jezus Maryja ale Ci gaz założyli![]()
Jedź do Jarka i olej ten ich śmieszny przegląd.Ja bym na Twoim miejscu kupił nowy kolektor i dał to Jarkowi do założenia jeszcze raz.
Ja od soboty mam w swojej niuni gaz od Jarka,poprzednie s6 śmiga prawie 2 lata na gazie od Jarka i zero błędów.
Jak Ci będzie coś na miejscu brak,bo Ci powie że np. przepływka padnięta dzwoń 793 08 05 83,mam wszystko na miejscu do ANK.
[url=http://images61.fotosik.pl/237/770f09cca92263bfm.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images63.fotosik.pl/238/aa4c6f02de03287cm.jpg]Obrazek[/URL]
A tak zakładają gaz w Mławie.
Swoją drogą,jak u Ciebie zdejmuje się osłonę silnika????

To co Ci zrobili z tego EGP to o pomstę do nieba woła - choćby umiejscowienie czujnika ciśnienia i temp w "kompensacji", która też jest źle zrobiona, bo powinny być skompensowane listwy B1 i B2 za listwami wtryskowymi dla tych banków - krótko i na temat - Mława Cię czeka

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 389
- Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
Ja bym nie liczył na "cudowne olśnienie" z ich strony.wisniaplc pisze:dam im jeszcze jedna szanse, zostawilem tam za gaz 5 kola wiec ma to smigac :martin_wml pisze:Jedź do Jarka i olej ten ich śmieszny przeglądok dzieki nr zapisalem bede dzwonil jak cosmartin_wml pisze:ot;]Jak Ci będzie coś na miejscu brak,bo Ci powie że np. przepływka padnięta dzwoń 793 08 05 83,mam wszystko na miejscu do ANK.
Bym pojechał,wyrwał od nich tyle siana ile się da i obrał kierunek wml

juz po wizycie.... nie chce zapeszać ale póki co jest git :D coś tam poustawiali plus mapę poprawili i jest ok
na tempomacie przy 120 pokazuje ok 11-12l a nie tak jak wczesnej 25l :D zrobiłem już 100km i błędu nie wywala zobaczymy jak długo... ogólnie dziękuje wszystkim za pomoc jak będzie okazja odwdzięczę się 

