Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AFB 2.5 150 KM] Zgasł,zapowietrzył się i brak mocy.

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
robert22ff
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 16 sty 2010, 15:55
Lokalizacja: legnica

[ AFB 2.5 150 KM] Zgasł,zapowietrzył się i brak mocy.

Post autor: robert22ff » 17 wrz 2013, 19:35

Witam.mam taki problem,dziś cofając z bramy auto zgasło i już nie zapaliło. pierwsza myśl to brak paliwa,walnięty wąż od przelewu itd,ale na wskażniku pokazuje na pierwszej białej kresce od rezerwy to na oko jakieś 18L.a wskażnik nigdy nie oszukiwał,węże całe. ale po wlaniu 20L do baku i odpowietrzeniu złapał.na wolnych chodzi ok,ale brak mocy i bąble w wężu zasilającym,więc nowy filtr i otpowietrzenie.bąble ustały ale mocy nadal brak.ma obiawy jak brzy błędzie 000550 (błąd przestawiacza kąta wtrysku) wymieniałem dwa razy pompę to miałem taki błąd. a teraz nie ma błedu,silnik czysty.co może być??? czy coś się zapchało,czy może padła pompa paliwa w zbiorniku?czy ona ma coś wspólnego ,może jakiś bezpiecznik od tej pompy.ale gdzie on jest? co może być.??? proszę o pomoc!!! :|

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 19 wrz 2013, 07:53

Jeśli chodzi o sprawdzenie pompki w baku to bezpiecznik nr 28.
Pompka załącza się tylko wtedy gdy jest poniżej ½ paliwa i tylko wtedy gdy silnik chodzi. Po przekręceniu samego kluczyka ona nie działa.
Ty masz 18+20 to jakieś ¾ zbiornika, wtedy pompka w ogóle nie działa a VP zasysa sobie sama paliwo.
Jeżeli układ niskiego ciśnienia jest szczelny, odpowietrzony, wymieniony masz filtr paliwa, auto odpala ale nie wkręca się na obroty to niestety jest duże prawdopodobieństwo że przestawiasz jest zatarty.

A może paliwo jakieś strasznie felerne masz?
Nie wiem czy pomoże, ale może dolej jakiegoś dobrego specyfiku do paliwa który przesmaruje, przeczyści układ wysokiego ciśnienia. A nuż pomoże.

robert22ff
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 16 sty 2010, 15:55
Lokalizacja: legnica

Post autor: robert22ff » 26 wrz 2013, 14:45

Witam,winowajcą była przepływka. nowa śmiga aż miło! dziwne tylko że było zero błędu na vagu? stąd moje domysły z paliwem,pompką itd.pozdrawiam

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 26 wrz 2013, 15:08

Witam,winowajcą była przepływka. nowa śmiga aż miło! dziwne tylko że było zero błędu na vagu? stąd moje domysły z paliwem,pompką itd.pozdrawiam
Aż dziwne, ale jeżeli jest tak jak mówisz to ok. Brak błędów na VAG i to paliwo......

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja