ile koni i momentu na c5 Q ?
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kolego - sprawdzimy kto z kogo żartujerobicz pisze:Pancerne 1.8T ? Wolne żarty...

V-ka to cos wiecej niz osiagi? :D idz jezdzij ta Swoja V-ka po parkingach podziemnych z opuszczona szyba :Drobicz pisze:Nie ma się czego bać. V-ka to coś więcej niż tylko osiągi.. Ja jadąc tunelami czy na parkingach podziemnych zawsze opuszczam szybę i wkręcam go na obroty dźwięk bezcenny !



1.8T MrcZk'a hybryda itd
Panowie
Czytam tak jak się spieracie odnośnie kwadratury koła i chyba ktoś pomylił się w precyzyjności dotączej warunków pracy tych pancernych 1,8T i 1,9TDI. W serii tak zgodzę się, że ich bezawaryjność jest bardzo wysoka, ale bez przesady. Kolega wspomniał, że chce zrobić mody tak aby zejść poniżej 7s albo być blisko i tu zaczyna się inna historia. Widziałem i ganiałem się z samochodami 1,8T ( powyżej 200KM) i 1,9TDI (powyżej 220KM) ale nie autem z opisu. Jednym złoiłem dupsko inne mnie objechały i wszystko było git dopóki nie wpłynął na nie czynnik czasowy. ÂŁojenie ich na dłuższą metę skraca drastycznie ich żywotność. Nigdy nie będą tak żywotne jak silniki wolnossące typu V, lub jak R32 w golfie czy R36 w passacie, lub kosiarki hondy. Generalnie uważam, że w dłubaniu uturbionych silników działa zasada "im więcej tym mniej" czyli im więcej koni i momentu bez wzmacniania bebechów tym mniej kilometrów się przejedzie. To oczywiście moje zdanie aczkolwiek sprawdzone na drodze.
Chcesz bezawaryjności kup wolnossaka bez zbędnej elektroniki i dopałek.
Czytam tak jak się spieracie odnośnie kwadratury koła i chyba ktoś pomylił się w precyzyjności dotączej warunków pracy tych pancernych 1,8T i 1,9TDI. W serii tak zgodzę się, że ich bezawaryjność jest bardzo wysoka, ale bez przesady. Kolega wspomniał, że chce zrobić mody tak aby zejść poniżej 7s albo być blisko i tu zaczyna się inna historia. Widziałem i ganiałem się z samochodami 1,8T ( powyżej 200KM) i 1,9TDI (powyżej 220KM) ale nie autem z opisu. Jednym złoiłem dupsko inne mnie objechały i wszystko było git dopóki nie wpłynął na nie czynnik czasowy. ÂŁojenie ich na dłuższą metę skraca drastycznie ich żywotność. Nigdy nie będą tak żywotne jak silniki wolnossące typu V, lub jak R32 w golfie czy R36 w passacie, lub kosiarki hondy. Generalnie uważam, że w dłubaniu uturbionych silników działa zasada "im więcej tym mniej" czyli im więcej koni i momentu bez wzmacniania bebechów tym mniej kilometrów się przejedzie. To oczywiście moje zdanie aczkolwiek sprawdzone na drodze.
Chcesz bezawaryjności kup wolnossaka bez zbędnej elektroniki i dopałek.
krejzy,
-cytat z wiki, oba silniki montowane seryjnie i porównaj ich charakterystykę.
Teraz rozumiesz dlaczego 1.8t króluje w świecie tuningu i nie tylko;).
Po za tym z każdej v'ki po jakimś czasie konie pouciekają a w przypadku R4 1.8t to bardzo rzadko spotykane zjawisko
w wyniku tej przewagi mój wozik pomimo nalotu 300k + km i napędu Q objeżdża wszystkie v'ki 2.4 i 2.8 łącznie z dieslami 1.9 i 2.5 i 2.5 180km po za 2.7 i 4.2 bo z 3.0 nie miałem okazji sie sprawdzić 
Coś w tym wszystkim jest
Ps jak sie rozleci to za 2tysiaki założę drugi
TT 1.8 T Quattro Sport 1781 cm³ 240 KM (176 kW) przy 5700 obr/min 320 Nm przy 2300 obr/min
TT 3.2 VR6 Quattro 3189 cm³ 250KM (184 kW) przy 6300 obr/min 320 Nm przy 2500 obr/min
-cytat z wiki, oba silniki montowane seryjnie i porównaj ich charakterystykę.
Teraz rozumiesz dlaczego 1.8t króluje w świecie tuningu i nie tylko;).
Po za tym z każdej v'ki po jakimś czasie konie pouciekają a w przypadku R4 1.8t to bardzo rzadko spotykane zjawisko


Coś w tym wszystkim jest

Ps jak sie rozleci to za 2tysiaki założę drugi

AEB + Q + 280 NM - Milutko 

krejzy, wszsytko zalezy od tego jakie sa podzespoly i jak wszystko jest wystrojone, co do wolnossakow to nie powiedzialbym ze sa mneij awaryjne, chyba ze masz na mysli malo wysilone jednostki ale to samo sie tyczy aut doladowanych przyklad: 1.9tdi 90 km jak to mowia po 500k dopiero sie dociera...honda 1.6 b16a2 160 koni wolnossak 3/4 takie jednostki nie trzymaja mocy i kopca jak szalone wiem bo sam mialem 3 hondy z silnikami wolnossacymi...mazda rx8 poj 1.3 moc srednio 230 koni ( a gdy wejdziesz na allegro pelno aukcji z wysypanymi silnikami),a co do palowania to kazdy silnik sie zajedzie jak kierowca bedzie glupek
.tak jak napisalmario6, zadkoscia jest aby jakikolwiek silnik wolnossacy trzymal moc. Reansumujac: jesli kolega chce miec w budzie c5 7 sec do 100km/h to albo wolnossak 4.2 ktory zrobi taki czas ale koszty utrzymania takiego silnika(nie mowiac tu tylko o paliwie) beda znacznie wyzsze niz srednio pomodzone 1.8t lub 1.9tdi ktore tez ogarna taki czas przyspieszenia.

1.8T MrcZk'a hybryda itd
<szok>MrcZk pisze:honda 1.6 b16a2 160 koni wolnossak 3/4 takie jednostki nie trzymaja mocy i kopca jak szalone wiem bo sam mialem 3 hondy z silnikami wolnossacymi
Skoro kopciły ci te jednostki to ubolewam nad stanem auta a raczej silnika jakie miałeś i oznacza to ni mniej ni więcej, że albo kupiłeś zarżnięte albo sam je dobiłeś, no chyba, że jak kolega powyżej znalazłeś tą informację na Wikipedii. Wiem bo dalej mam w posiadaniu Hondę, od kilku lat, z mocą powyżej 220 KM.
Dobra koniec OT bo zaśmiecam koledze temat.
krejzy, nie kopcily, ale 3/4 tych jednostek kopci i jest to zwiazane z tym ze silniki hond z tamtych lat sa mocno wyzylowane, i malo kto jezdzi z glowa i dba o te jednostki. Porownanie mialo na miejscu odpowiedz na to ze wolnossaki sa bardziej zywotne, a wszystko zalezy od jednostki bo nie ma reguly.
1.8T MrcZk'a hybryda itd
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
ten silnik to zupełnie inna bajka, jest to silnik vankla z wirującym tłokiem i fakt, że nie wytrzymuje długo, ale do tego porównania nie pasuje. co do hondy to jeździłem kilka lat civic coupe z silnikiem 1,5 100 kucy i nie musiałem przy nim nic robić, nie kopcił nie brał oleju i gdyby nie wypadek pewnie pojeździł bym dłużejMrcZk pisze:mazda rx8 poj 1.3 moc srednio 230 koni ( a gdy wejdziesz na allegro pelno aukcji z wysypanymi silnikami)
MrcZk pisze:krejzy, wszsytko zalezy od tego jakie sa podzespoly i jak wszystko jest wystrojone, co do wolnossakow to nie powiedzialbym ze sa mneij awaryjne, chyba ze masz na mysli malo wysilone jednostki ale to samo sie tyczy aut doladowanych przyklad: 1.9tdi 90 km jak to mowia po 500k dopiero sie dociera...honda 1.6 b16a2 160 koni wolnossak 3/4 takie jednostki nie trzymaja mocy i kopca jak szalone wiem bo sam mialem 3 hondy z silnikami wolnossacymi...mazda rx8 poj 1.3 moc srednio 230 koni ( a gdy wejdziesz na allegro pelno aukcji z wysypanymi silnikami),a co do palowania to kazdy silnik sie zajedzie jak kierowca bedzie glupek.tak jak napisalmario6, zadkoscia jest aby jakikolwiek silnik wolnossacy trzymal moc. Reansumujac: jesli kolega chce miec w budzie c5 7 sec do 100km/h to albo wolnossak 4.2 ktory zrobi taki czas ale koszty utrzymania takiego silnika(nie mowiac tu tylko o paliwie) beda znacznie wyzsze niz srednio pomodzone 1.8t lub 1.9tdi ktore tez ogarna taki czas przyspieszenia.
modziles kiedys 1.8t ze tak mowisz ?

4.2 z 1.8 to "fajne porownanie



Zgadzam sie z tym, jesli kierowca glupek to wsio zajedzie

1.9tdi do 1.8t porownujesz ? eee tzn te 1.9 ile ma mocy , 200ps zeby dorownac 1.8t po sofcie ?

Pozatym rzeba wziac pod uwage jedno przy modzeniach, i to bardzo powaznie....
czy te 7sek czy mnie to faktycznie max co sie chce osiagnac czy tylko przystanek ?!
to jest BARDZO WAZNE pytanie jesli chodzi o modzenie...
Jest A6 C5 2.8Q 
Bylo A4 B5 1.8TQ ~400ps

Bylo A4 B5 1.8TQ ~400ps

- mnichu
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 10 sty 2012, 13:53
- Lokalizacja: TKA - świetokrzyskie
Ja porównuje :P Nawet śmiem powiedzieć że mocniejsza benzyna np 220-230 koni nie ma szans z mocnym dieslem 200-210 KM. Niuton poprostu niszczy benzynę... sam zobacz ile u mnie wyszło (podpis).CoLo82 pisze:1.9tdi do 1.8t porownujesz ? eee tzn te 1.9 ile ma mocy , 200ps zeby dorownac 1.8t po sofcie ?
Passat 3BG 1.9 TDI 205KM / 467NM
CoLo82, cytujesz mnie a nie czytasz : "Reansumujac: jesli kolega chce miec w budzie c5 7 sec do 100km/h to albo wolnossak 4.2 ktory zrobi taki czas ale koszty utrzymania takiego silnika(nie mowiac tu tylko o paliwie) beda znacznie wyzsze niz srednio pomodzone 1.8t lub 1.9tdi ktore tez ogarna taki czas przyspieszenia."
natomiast jesli chodzi o 1.8t to wiem ze turbo + wtryski + wydech i icek i zestrojenie tego wystarczy aby pyklo 100km/h przy 7 sec.
widze ze coraz czesciej ludzie nie czytaja wczesniejszych postow w temacie i bezsensownie atakuja innych wypowiedziami ktore nic nei wnosza do tematu.
natomiast jesli chodzi o 1.8t to wiem ze turbo + wtryski + wydech i icek i zestrojenie tego wystarczy aby pyklo 100km/h przy 7 sec.
widze ze coraz czesciej ludzie nie czytaja wczesniejszych postow w temacie i bezsensownie atakuja innych wypowiedziami ktore nic nei wnosza do tematu.
1.8T MrcZk'a hybryda itd