[ AKN 2.5 150 KM] Czy ta przepustnica powinna się ruszać na
[ AKN 2.5 150 KM] Czy ta przepustnica powinna się ruszać na
Na fotce widać o którą przepustnicę chodzi. Ta z gruszką już przed samym kolektorem dolotowym . Mianowicie na biegu jałowym przy dodawaniu nie widać żeby cięgienko się poruszało. Znalazłem już czym to jest sterowane. Jakiś elektrozaworek z podciśnieniem . Jak się ręką ruszy cięgnem to wzrastają lekko obroty silnika. I moje pytanie czy to jest prawidłowe że to samo się nie porusza na biegu jałowym przy dodawaniu gazu ? Bo może dopiero coś tam się otwiera przy większych prędkościach ? Bo jak się nie rusza wcale to po cholere to tam jest ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 263
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:19
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa/Utrecht
- hemiV8
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gliwice
Tutaj raczej się ni popisałeś…. Kolega ÂŁukasz na pewno użył określenia zaczerpniętego z katalogu ETKA i tam pojawią się określenie tej części, jako PRZEPUSTNICA. Poza tym nie pytał jak się to nazywa tylko, do czego to służy.mateuszsta20 pisze:To jest klapa gaszaca.
MIKU,
Jakieś problemy masz z klapą gaszącą czy to tylko Twoja ciekawość, bo jeżeli wszystko OK to proponuje nie wtykać tam palców - chyba, że bardzo chcesz przeprowadzić gruntownie czyszczenie całego dolotu z zalegającego tam mazutowego gó…..na.
Klapa ma chodzić płynnie nie może się przycinać jej zamknięcie ma wpływ na łagodne płynne wyłączenie silnika poza tym tam ciśnienie pojawia się tylko w momencie wyłączenia silnika i to na kilka sekund - wtedy się zamyka przy następnym uruchomieniu i pracy silnika jest już otwarta gdyby była zamknięta lub gdyby się przycinała nie uruchomiłbyś motoru.
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 263
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:19
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa/Utrecht
Nie jestem specem ani znawcą Dla mnie to wyglądało jak przepustnica. Problemy są z autem. Szarpie na wolnych obrotach czasami, czasami sam gaśnie. Podczas jazdy jest troche lepiej. Szukam przyczyny ... myślałem że to może przez to bo coś się zamyka i powietrze nie dochodzi. Silnik tak jakby co jakiś czas się trzęsie i czasami zgaśnie czasami nawet tego nie czuć. Sprawdzałem już pompe , turbo , N75 i inne rzeczy o których mi już pisali koledzy na innym temacie. A co do nagaru w tej rurze to sprawdzałem ją tak samo jak i rure przy turbinie - zero nagaru i syfu. Wszystko czyściutkie aż za idealnie.
I skoro to jest klapa gasząca to być może to jest przyczyną mojego problemu. Ponieważ przy szarpnięciu silnika słychać takie "tyk" w tej części silnika.
I skoro to jest klapa gasząca to być może to jest przyczyną mojego problemu. Ponieważ przy szarpnięciu silnika słychać takie "tyk" w tej części silnika.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga