Zgadza się - 180 konny AJL przed liftem. Występował z FWD, jak i również z Quattro130TDI pisze:Ewentualnie kup sobie C5 z 1.8 T w Quattro (jak się nie mylę to były seryjne 180 KM) i taki silnik na pewno będzie miał większy potencjał niż wyżyłowane 1.9 TDI.
ile koni i momentu na c5 Q ?
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Tak jak u mnietomekkk1 pisze:Zgadza się - 180 konny AJL przed liftem. Występował z FWD, jak i również z Quattro
A te pieniądze co chcesz wsadzić przeróbki 1.9 zrobił byś tu jakiś dobry chip większy fmic i myślę że ok 220/230km byś miał a co do spalania w trasie normalną jazdą zejdziesz poniżej 10l LPG. No i miejsca też jest sporo pod maską
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Serio??tomekkk1 pisze:... o ile wiem AJL to ten sam słupek i graty w nim co AEB, co oznaczałoby zakute tłoki - a to już solidny argument do takiej zabawy
[ Dodano: 2013-08-11, 23:21 ]
tomekkk1, zapomniałem Ci powiedzieć, że na podtlenku LPG
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Gdzieś czytałem o kozaku, co w AEB wyrezał 700 kucy, ale myślę że nie wiele seryjnych gratów wtedy w nim było...Hubert21 pisze:Serio??tomekkk1 pisze:... o ile wiem AJL to ten sam słupek i graty w nim co AEB, co oznaczałoby zakute tłoki - a to już solidny argument do takiej zabawyNo ten z ProTurbo mówił mi że ten silnik można do 300ps gonić i spokojnie graty wytrzymają, ale ile w tym prawdy to nie wiem
![]()
Zapewne od prawej, po demontażu zbiornika cieczy chłodzącej, ale o tym to chciałeś chyba w innym temacie wspomniećHubert21 pisze:tomekkk1, zapomniałem Ci powiedzieć, że na podtlenku LPGchodzi teraz jak rakieta
jutro zobaczymy jak zmienię czujnik, dzisiaj patrzyłem gdzie on jest i znalazłem dostęp bajera
Przepraszamy za Offtop
Ostatnio zmieniony 11 sie 2013, 23:57 przez Naprawa Audi A6, łącznie zmieniany 2 razy.
No właśnie chyba nie ten sorkitomekkk1 pisze:Zapewne od prawej, po demontażu zbiornika cieczy chłodzącej, ale o tym to chciałeś chyba w innym temacie wspomnieć
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Hubert21, łącznie zmieniany 2 razy.
Powiem tak. Ja nie mogę z silnikami wybrzydzać... Zdecydowałem się na a6 z 2.5 tdi ze względu na cenę i wyposażenie auta, a te auta z 2.5 no są fenomenalnie wyposażone po prostu bajka... Z tymi 2.5 tdi i tymi najbardziej kiblowymi wersjami jeszcze na rynku wtórnym idzie znaleźć najbardziej fenomenalne konfiguracje wyposażeń za śmieszne pieniądze z uwagi na silnik...
Gdyby nie ten fakt to kupiłbym pewnie ponownie a4 b5 i z masą 1380 kg z 1.9 zrobionym choćby tylko na 180 ps mam mini ścigacza tylko finansowo średnio się to opłaca bo ceny a4 b5 są podobne jak a6 na fulu z tą różnicą że a4 b5 to golec orkiestra, grzane tyłki jak u mnie to już wogóle luksus a co innego a6...
W a4 b5 które jest w tej samej cenie co a6 musiałbym ogarnąć mechanikę i wyposażenie które tż nie wiem dla czego ale też jest o wiele droższe niż do a6 aby dokupić, a kupując a6 to mam w tej samej cenie już auto poliftowe które jest ciut większą wersją a4 b6 wizualnie i w dodatku z wyposażeniem na fulu więc tu za podobne pieniądze pozostaje mi ogarnąć tylko mechanikę...
Dla tego uparłem się na 1.9 bo najprościej wsadzić to zamiast 2.5...
Gdyby nie ten fakt to kupiłbym pewnie ponownie a4 b5 i z masą 1380 kg z 1.9 zrobionym choćby tylko na 180 ps mam mini ścigacza tylko finansowo średnio się to opłaca bo ceny a4 b5 są podobne jak a6 na fulu z tą różnicą że a4 b5 to golec orkiestra, grzane tyłki jak u mnie to już wogóle luksus a co innego a6...
W a4 b5 które jest w tej samej cenie co a6 musiałbym ogarnąć mechanikę i wyposażenie które tż nie wiem dla czego ale też jest o wiele droższe niż do a6 aby dokupić, a kupując a6 to mam w tej samej cenie już auto poliftowe które jest ciut większą wersją a4 b6 wizualnie i w dodatku z wyposażeniem na fulu więc tu za podobne pieniądze pozostaje mi ogarnąć tylko mechanikę...
Dla tego uparłem się na 1.9 bo najprościej wsadzić to zamiast 2.5...
Może kiedyś dasz się w końcu przekonać do V-ki z LPG i docenisz zalety takiego rozwiązania nie tłumacząc się zasięgiem bo i jego można zwiększyć dając większą butlę. ÂŁatwo powiedzieć ogarnąć mechanikę ale to są koszta i kolejne dni postoju w garażu. Sprawę z mocą masz już chyba w miarę jasną. Tak więc udanego zakupu kolego 
Kurcze ja z chęcią kupiłbym v-kę ale 2.7T, mówię decyzje już miałem podjętą... ale prawdę mówiąc stchórzyłem... Boje się tej jednostki, a dokładniej tego że padnie jakaś nawet pierdółka której bez wyjmowania silnika się nie naprawi... samo lpg bym przeżył już...
A co do zwykłych v-ek (pomijam 4,2 bo to już za dużo pali) typu 2.8, 3.0 no to jeździłem i będę szczery mój 1.9 jedzie identycznie...
A co do zwykłych v-ek (pomijam 4,2 bo to już za dużo pali) typu 2.8, 3.0 no to jeździłem i będę szczery mój 1.9 jedzie identycznie...
to pewnie dlatego że A6 ma maskę z amelinium. Hehemarioooo pisze:Nie decyzja w sumie jeszcze nie podjęta... A powiedzcie m jeszcze takąz, bo tak patrze na dane i wydaje mi się że kurcze nie ma dużej różnicy wagowej pomiędzy c5 a a4 b6, z tego co widzę to jest to tylko 20kg różnicy a to prawie żadna różnica? Czy mają jakieś przekłamanie?
A6 1.8T AJL 180KM 0-100km/h
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/
hehe a4 b6 chyba też....
nie wiem , ja chyba zrobię tak że się przejadę osobiście 2.5 180 ps i zobaczę jak wrażenia, wiadomo że po modyfikacjach swapach itp na pewno będzie lepiej...
Będę się martwił jak się rozczaruje totalnie tymi 180 ps w 2.5....
No i chyba jeszcze się prześpię parę nocy i jeszcze raz rozważę to 2.7T...
No i chyba jeszcze się prześpię parę nocy i jeszcze raz rozważę to 2.7T...
- mnichu
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 65
- Rejestracja: 10 sty 2012, 13:53
- Lokalizacja: TKA - świetokrzyskie
2.5 180 koni w quattro potrzebuje na biede 9-10 sekund do setki. Waga takiej A6 C5 to 1805 kilo (nie wiem skąd wzieliście ...1600
).
Sam miałem zrobić tak jak autor zapytania. Kupić 2.5 w Q i zrobić sobie laleczkę. Ale żeby to normalnie jeździło to trzeba by conajmniej 230 koni i 460nm. A to sa już koszta rzędu 10 tys zł, jak nie więcej.
Ja po przemyśleniu wszystkiego zostałem przy swoim starym aucie (patrz podpis) i do setki mam leciutko poniżej 7 sekund ale waga mojego auta to prawie 1500 kilo (w dowodzie 1426 KG ale doszło pare modów).
Sam miałem zrobić tak jak autor zapytania. Kupić 2.5 w Q i zrobić sobie laleczkę. Ale żeby to normalnie jeździło to trzeba by conajmniej 230 koni i 460nm. A to sa już koszta rzędu 10 tys zł, jak nie więcej.
Ja po przemyśleniu wszystkiego zostałem przy swoim starym aucie (patrz podpis) i do setki mam leciutko poniżej 7 sekund ale waga mojego auta to prawie 1500 kilo (w dowodzie 1426 KG ale doszło pare modów).
Passat 3BG 1.9 TDI 205KM / 467NM
mnichu, tak jak piszesz 2.5 tdi musialoby byc mega zdrowe i dobrze zmodzone aby krecilo dobre czasy, moja 1.8t w osce + gaz(zatankowana 47l) plus jakies 15 litrow pb i pelnowymiarowe kolo zapasowe bez skor pokazalo 1600kg wiec taki 2.5 tdi i to jeszcze w Q da o wiele wiekszy wynik, jak dla mnei jednostka 2,5 tdi jest kompletnie nieoplacalna jednostka do modzenia, jesli ma byc cos logicznego to albo 1.8t albo 1.9tdi oba silniki sa pancerne i mozna je dobrze modzic , szlaki przetarte:)
1.8T MrcZk'a hybryda itd










