Powiem tak. Ja nie mogę z silnikami wybrzydzać... Zdecydowałem się na a6 z 2.5 tdi ze względu na cenę i wyposażenie auta, a te auta z 2.5 no są fenomenalnie wyposażone po prostu bajka... Z tymi 2.5 tdi i tymi najbardziej kiblowymi wersjami jeszcze na rynku wtórnym idzie znaleźć najbardziej fenomenalne konfiguracje wyposażeń za śmieszne pieniądze z uwagi na silnik...
Gdyby nie ten fakt to kupiłbym pewnie ponownie a4 b5 i z masą 1380 kg z 1.9 zrobionym choćby tylko na 180 ps mam mini ścigacza tylko finansowo średnio się to opłaca bo ceny a4 b5 są podobne jak a6 na fulu z tą różnicą że a4 b5 to golec orkiestra, grzane tyłki jak u mnie to już wogóle luksus a co innego a6...
W a4 b5 które jest w tej samej cenie co a6 musiałbym ogarnąć mechanikę i wyposażenie które tż nie wiem dla czego ale też jest o wiele droższe niż do a6 aby dokupić, a kupując a6 to mam w tej samej cenie już auto poliftowe które jest ciut większą wersją a4 b6 wizualnie i w dodatku z wyposażeniem na fulu więc tu za podobne pieniądze pozostaje mi ogarnąć tylko mechanikę...
Dla tego uparłem się na 1.9 bo najprościej wsadzić to zamiast 2.5...
