zakładam temat bo oglądam sporo tych modeli i nigdy nie wiem czy to już S-line czy tylko zmieniony grill
[Audi A6 C5 Avant] Różnica między standardem, S-line a S6
[Audi A6 C5 Avant] Różnica między standardem, S-line a S6
znalazłem podobny wątek, ale o C6 a mnie interesuje C5, dokładnie różnice standardowej wersji A6 i S-line, S6 przy okazji, może komuś się przyda. próbowałem sam wyłapać ale ciężko to idzie bo nie wiadomo co jest zmianą indywidualną a co standardem S-line no i o tym czego nie widać a w sumie najważniejsze (zawieszenie, układ wydechowy, hamulce) to już nie ma mowy. czy elementy zmienione w S-line np zawieszenie wchodzą od razu takie jak w S6?
zakładam temat bo oglądam sporo tych modeli i nigdy nie wiem czy to już S-line czy tylko zmieniony grill
zakładam temat bo oglądam sporo tych modeli i nigdy nie wiem czy to już S-line czy tylko zmieniony grill
-
długas
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 346
- Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Ja mam S-line i jest sporo poszerzony i obniżony na sprężynach H&R,oczywiście skóra i wszystkie inne dodatki nie standardowe.W standardzie 4.2 nie było poszerzane chyba że klient sobie zażyczył.
Audi A6 forum w Polsce - https://a6klub.pl
-
gutek_cargo
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 41
- Rejestracja: 15 sie 2013, 11:46
- Lokalizacja: Podlaskie
Dwa zupełnie inne auta kolego
Napompowane nadkola tył i przód, obniżony i ryczy niesamowicie a jak jeszcze wiskoza w upalne popołudnie się uruchomi to ludzie uciekają
Aczkolwiek są też ukryte różnice np szyba przednia jest wyższa o 3cm i takie tam inne
Aczkolwiek są też ukryte różnice np szyba przednia jest wyższa o 3cm i takie tam inne
Było :Audi S6 C5 4.2 V8
Teraz :Audi S6 C6 5.2 V10
Teraz :Audi S6 C6 5.2 V10
ÂŻadne S-line nie jest poszerzone, natomiast już wałkowaliśmy że każde V8 jest poszerzone i zwykłe A6 z takim motorem wygląda identycznie jak S6.długas pisze:Ja mam S-line i jest sporo poszerzony i obniżony na sprężynach H&R,oczywiście skóra i wszystkie inne dodatki nie standardowe.W standardzie 4.2 nie było poszerzane chyba że klient sobie zażyczył.
-
martin_wml
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 389
- Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
Jak sobie życzył???vax pisze:ÂŻadne S-line nie jest poszerzone, natomiast już wałkowaliśmy że każde V8 jest poszerzone i zwykłe A6 z takim motorem wygląda identycznie jak S6.długas pisze:Ja mam S-line i jest sporo poszerzony i obniżony na sprężynach H&R,oczywiście skóra i wszystkie inne dodatki nie standardowe.W standardzie 4.2 nie było poszerzane chyba że klient sobie zażyczył.
Co za głupoty
S6 różni się dość sporo od a6 4.2
Min. czarna lub biała podsufitka alkantara,inne grille przód,inne zegary,inne listwy progowe wewnetrzne(z logo s6), przedliftowa inny wydech i zderzak tył(polift a6 miał taki sam jak s6),recaro w standardzia(a6 v8 w opcji),
A a6 sline to zwykłe a6,ale troche "upiekszone" detalami i zawieszeniem 1BE
Wymieniłeś samie pierdoły ale napewno takie są różnicemartin_wml pisze:in. czarna lub biała podsufitka alkantara,inne grille przód,inne zegary,inne listwy progowe wewnetrzne(z logo s6), przedliftowa inny wydech i zderzak tył(polift a6 miał taki sam jak s6),recaro w standardzia(a6 v8 w opcji),
To ja porusze troche ważnijsze sprawy niż ta posufitka i napis s6 na progach:
1. Silnik praktycznie ten sam, istotna różnica na rzecz S6 to wieksza średnica przepływki wraz z kolektorem dolotowym, wałki i program.
2. Skrzynia automat model ten sam 5HP24 z tym, że w S6 jest troche krótsza a to za pomocą wałka atakujące/głównego
3. Heble te same.
4. Dyfer ten sam.
5. Tłumik prawie ten sam to zależy jaki A6 bierzemy bo jak motor ARS to A6 ma tylko 2 katy, S6 już spełnia norme E4 i ma 4 katy (puszki praktycznie te same ,x-pipe, tłumiki itd.)
6. Osiągi praktycznie podobne no może o grubość lakieru na rzecz S6.
7. Pompowane błotniki i zderzaki takie same (jak wspomniałeś zderzak tylni półlift rożnił się tym, że miał wydechy schowane).
8. W obydwu maska i przednie błotniki w Alu.
9. Z pierdół to w S6 nie był dostępny bananowy środek więc ponura alcantra się chowa
10. Nie jestem pewien ale czy każda S6 nie powinna mieć obu dużych lusterek i w chromie.
Oczywiście nie spierajmy się co jest lepsze bo zawsze wyższe modele są lepsze na RS6 kończąc ale może w tym temacie wyjaśnią się wszystkie różnice.
-
martin_wml
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 389
- Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
Aż tak i się rozwijać nie chciało,ale jak juz tak sie zagłębiamy to w s6 był przedlift półlifit i polift kolegovax pisze:Wymieniłeś samie pierdoły ale napewno takie są różnicemartin_wml pisze:in. czarna lub biała podsufitka alkantara,inne grille przód,inne zegary,inne listwy progowe wewnetrzne(z logo s6), przedliftowa inny wydech i zderzak tył(polift a6 miał taki sam jak s6),recaro w standardzia(a6 v8 w opcji),no i nie ma A6 V8 przed liftowego tylko jest tzw. półlift.
To ja porusze troche ważnijsze sprawy niż ta posufitka i napis s6 na progach:
1. Silnik praktycznie ten sam, istotna różnica na rzecz S6 to wieksza średnica przepływki wraz z kolektorem dolotowym, wałki i program.
2. Skrzynia automat model ten sam 5HP24 z tym, że w S6 jest troche krótsza a to za pomocą wałka atakujące/głównego
3. Heble te same.
4. Dyfer ten sam.
5. Tłumik prawie ten sam to zależy jaki A6 bierzemy bo jak motor ARS to A6 ma tylko 2 katy, S6 już spełnia norme E4 i ma 4 katy (puszki praktycznie te same ,x-pipe, tłumiki itd.)
6. Osiągi praktycznie podobne no może o grubość lakieru na rzecz S6.
7. Pompowane błotniki i zderzaki takie same (jak wspomniałeś zderzak tylni półlift rożnił się tym, że miał wydechy schowane).
8. W obydwu maska i przednie błotniki w Alu.
9. Z pierdół to w S6 nie był dostępny bananowy środek więc ponura alcantra się chowana rzecz A6
10. Nie jestem pewien ale czy każda S6 nie powinna mieć obu dużych lusterek i w chromie.
Oczywiście nie spierajmy się co jest lepsze bo zawsze wyższe modele są lepsze na RS6 kończąc ale może w tym temacie wyjaśnią się wszystkie różnice.
nie 4 katy tylko 4 sondy lambda euro 2 nie miały sond za katami
jak ktos chciał mieć jasno zamawiał sobie białą alkantarę(zapewniam,że podsufitka ze zwykłej a6 sie chowa
-
martin_wml
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 389
- Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
To ty nie wprowadzaj ludzi w błąd,ja miałem s6 z DE 2002 rok i lusterka były w kolorze nadwoziaPisi pisze:martin_wml pisze:nie 4 katy tylko 4 sondy lambda
Nie wprowadzaj w bład jak nie wiesz, 4 sondy lambda = 4 katalizatory, 2 wstępne pre katy i 2 normalne.
oba duże lusterka alu polerowanevax pisze:10. Nie jestem pewien ale czy każda S6 nie powinna mieć obu dużych lusterek i w chromie.
tak każda s6 miała recaro i podufitke alkantarę,a carbon w opcji.2 konkretne pytania:
Czy każda S6 miała seryjnie fotele Recaro?
Czy każda S6 miała seryjnie podsufitkę z jasnej lub czarnej Alcantary?
Dekory carbon z tego co widzę po ogłoszeniach były opcjonalne.
Ostatnio zmieniony 23 sie 2013, 20:29 przez martin_wml, łącznie zmieniany 1 raz.
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Koledzy martin_wml, oraz Pisi (kolejność alfabetyczna) - dopóki wasza polemika przynosi odpowiedzi i wyjaśnienia dotyczące zagadnienia nie będę się wtrącał z moderacją. Jeżeli jednak z powrotem dyskusja pomiędzy wami obierze inny tor - zareaguję... Nie będę sprawdzał kto zaczął po prostu całkowicie oczyszczę "zarażony" temat z Waszych wypowiedzi. To na początek 
Zapytam z ciekawości
Piszesz Kolego że:
Piszesz Kolego że:
I to wszystko przekłada się tylko navax pisze: 1. Silnik praktycznie ten sam, istotna różnica na rzecz S6 to wieksza średnica przepływki wraz z kolektorem dolotowym, wałki i program.
2. Skrzynia automat model ten sam 5HP24 z tym, że w S6 jest troche krótsza a to za pomocą wałka atakujące/głównego
<co?>vax pisze:
6. Osiągi praktycznie podobne no może o grubość lakieru na rzecz S6.
Czy ja gdzieś Kolego napisałem że się tym podniecam?Pisi pisze:tu nie ma różnycy 100KM żeby się podniecać że S6 jest mega szybkie a A6 4.2 to zamulacz
Zapytałem tak jak pisałem: z czystej ciekawości. S to nie RS żeby różnica była kolosalna, ale przyznasz chyba że nawet dane które sam podałeś świadczą o różnicy trochę większej niż "o grubość lakieru"









