Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[Audi A6 C5 Avant] Różnica między standardem, S-line a S6

Nadwozie
zibuch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 12 kwie 2013, 14:11
Lokalizacja: gdańsk

[Audi A6 C5 Avant] Różnica między standardem, S-line a S6

Post autor: zibuch » 10 lip 2013, 23:51

znalazłem podobny wątek, ale o C6 a mnie interesuje C5, dokładnie różnice standardowej wersji A6 i S-line, S6 przy okazji, może komuś się przyda. próbowałem sam wyłapać ale ciężko to idzie bo nie wiadomo co jest zmianą indywidualną a co standardem S-line no i o tym czego nie widać a w sumie najważniejsze (zawieszenie, układ wydechowy, hamulce) to już nie ma mowy. czy elementy zmienione w S-line np zawieszenie wchodzą od razu takie jak w S6?
zakładam temat bo oglądam sporo tych modeli i nigdy nie wiem czy to już S-line czy tylko zmieniony grill :)

RaKo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 286
Rejestracja: 15 mar 2010, 12:11
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 10 sie 2013, 10:05

s4 hehe dobre,jak gość pyta o s6.Inne błotniki,szerokie nadkola,inna maska i reflektory i wiele wiele innych różnic.
Między innymi silnik s6 zawsze 4.2 benzyna ,S-line np.2.5 TDI

kabar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 15 lip 2013, 07:24
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kabar » 10 sie 2013, 11:31

RaKo pisze:s4 hehe dobre,jak gość pyta o s6.Inne błotniki,szerokie nadkola,inna maska i reflektory i wiele wiele innych różnic.
Między innymi silnik s6 zawsze 4.2 benzyna ,S-line np.2.5 TDI
Nie do końca. Audi A6 z silnikiem 4.2 V8 też ma seryjnie poszerzane nadkola.

długas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 346
Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: długas » 11 sie 2013, 11:36

Ja mam S-line i jest sporo poszerzony i obniżony na sprężynach H&R,oczywiście skóra i wszystkie inne dodatki nie standardowe.W standardzie 4.2 nie było poszerzane chyba że klient sobie zażyczył.
Audi A6 forum w Polsce - https://a6klub.pl

gutek_cargo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 15 sie 2013, 11:46
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: gutek_cargo » 15 sie 2013, 19:49

Dwa zupełnie inne auta kolego :) Napompowane nadkola tył i przód, obniżony i ryczy niesamowicie a jak jeszcze wiskoza w upalne popołudnie się uruchomi to ludzie uciekają :)
Aczkolwiek są też ukryte różnice np szyba przednia jest wyższa o 3cm i takie tam inne
Było :Audi S6 C5 4.2 V8
Teraz :Audi S6 C6 5.2 V10

kabar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 15 lip 2013, 07:24
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kabar » 15 sie 2013, 20:44

gutek_cargo pisze: takie tam inne
Jakie inne? śmiało pisz:)
Vangelion Car Audio

Awatar użytkownika
vax
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 15 mar 2012, 23:05
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: vax » 16 sie 2013, 09:15

długas pisze:Ja mam S-line i jest sporo poszerzony i obniżony na sprężynach H&R,oczywiście skóra i wszystkie inne dodatki nie standardowe.W standardzie 4.2 nie było poszerzane chyba że klient sobie zażyczył.
ÂŻadne S-line nie jest poszerzone, natomiast już wałkowaliśmy że każde V8 jest poszerzone i zwykłe A6 z takim motorem wygląda identycznie jak S6.

martin_wml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 389
Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
Imię: Marcin
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: martin_wml » 22 sie 2013, 18:27

vax pisze:
długas pisze:Ja mam S-line i jest sporo poszerzony i obniżony na sprężynach H&R,oczywiście skóra i wszystkie inne dodatki nie standardowe.W standardzie 4.2 nie było poszerzane chyba że klient sobie zażyczył.
ÂŻadne S-line nie jest poszerzone, natomiast już wałkowaliśmy że każde V8 jest poszerzone i zwykłe A6 z takim motorem wygląda identycznie jak S6.
Jak sobie życzył???
Co za głupoty <lol>
S6 różni się dość sporo od a6 4.2
Min. czarna lub biała podsufitka alkantara,inne grille przód,inne zegary,inne listwy progowe wewnetrzne(z logo s6), przedliftowa inny wydech i zderzak tył(polift a6 miał taki sam jak s6),recaro w standardzia(a6 v8 w opcji),
A a6 sline to zwykłe a6,ale troche "upiekszone" detalami i zawieszeniem 1BE

Awatar użytkownika
vax
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 15 mar 2012, 23:05
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: vax » 22 sie 2013, 21:22

martin_wml pisze:in. czarna lub biała podsufitka alkantara,inne grille przód,inne zegary,inne listwy progowe wewnetrzne(z logo s6), przedliftowa inny wydech i zderzak tył(polift a6 miał taki sam jak s6),recaro w standardzia(a6 v8 w opcji),
Wymieniłeś samie pierdoły ale napewno takie są różnice <lol> no i nie ma A6 V8 przed liftowego tylko jest tzw. półlift.

To ja porusze troche ważnijsze sprawy niż ta posufitka i napis s6 na progach:
1. Silnik praktycznie ten sam, istotna różnica na rzecz S6 to wieksza średnica przepływki wraz z kolektorem dolotowym, wałki i program.
2. Skrzynia automat model ten sam 5HP24 z tym, że w S6 jest troche krótsza a to za pomocą wałka atakujące/głównego
3. Heble te same.
4. Dyfer ten sam.
5. Tłumik prawie ten sam to zależy jaki A6 bierzemy bo jak motor ARS to A6 ma tylko 2 katy, S6 już spełnia norme E4 i ma 4 katy (puszki praktycznie te same ,x-pipe, tłumiki itd.)
6. Osiągi praktycznie podobne no może o grubość lakieru na rzecz S6.
7. Pompowane błotniki i zderzaki takie same (jak wspomniałeś zderzak tylni półlift rożnił się tym, że miał wydechy schowane).
8. W obydwu maska i przednie błotniki w Alu.
9. Z pierdół to w S6 nie był dostępny bananowy środek więc ponura alcantra się chowa ;) na rzecz A6
10. Nie jestem pewien ale czy każda S6 nie powinna mieć obu dużych lusterek i w chromie.

Oczywiście nie spierajmy się co jest lepsze bo zawsze wyższe modele są lepsze na RS6 kończąc ale może w tym temacie wyjaśnią się wszystkie różnice.

martin_wml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 389
Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
Imię: Marcin
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: martin_wml » 22 sie 2013, 23:51

vax pisze:
martin_wml pisze:in. czarna lub biała podsufitka alkantara,inne grille przód,inne zegary,inne listwy progowe wewnetrzne(z logo s6), przedliftowa inny wydech i zderzak tył(polift a6 miał taki sam jak s6),recaro w standardzia(a6 v8 w opcji),
Wymieniłeś samie pierdoły ale napewno takie są różnice <lol> no i nie ma A6 V8 przed liftowego tylko jest tzw. półlift.

To ja porusze troche ważnijsze sprawy niż ta posufitka i napis s6 na progach:
1. Silnik praktycznie ten sam, istotna różnica na rzecz S6 to wieksza średnica przepływki wraz z kolektorem dolotowym, wałki i program.
2. Skrzynia automat model ten sam 5HP24 z tym, że w S6 jest troche krótsza a to za pomocą wałka atakujące/głównego
3. Heble te same.
4. Dyfer ten sam.
5. Tłumik prawie ten sam to zależy jaki A6 bierzemy bo jak motor ARS to A6 ma tylko 2 katy, S6 już spełnia norme E4 i ma 4 katy (puszki praktycznie te same ,x-pipe, tłumiki itd.)
6. Osiągi praktycznie podobne no może o grubość lakieru na rzecz S6.
7. Pompowane błotniki i zderzaki takie same (jak wspomniałeś zderzak tylni półlift rożnił się tym, że miał wydechy schowane).
8. W obydwu maska i przednie błotniki w Alu.
9. Z pierdół to w S6 nie był dostępny bananowy środek więc ponura alcantra się chowa ;) na rzecz A6
10. Nie jestem pewien ale czy każda S6 nie powinna mieć obu dużych lusterek i w chromie.

Oczywiście nie spierajmy się co jest lepsze bo zawsze wyższe modele są lepsze na RS6 kończąc ale może w tym temacie wyjaśnią się wszystkie różnice.
Aż tak i się rozwijać nie chciało,ale jak juz tak sie zagłębiamy to w s6 był przedlift półlifit i polift kolego <lol> i nie dotyczy on przodu
nie 4 katy tylko 4 sondy lambda euro 2 nie miały sond za katami ;) a euro 3 już miały,skrzynie mają inne przełożenia,
jak ktos chciał mieć jasno zamawiał sobie białą alkantarę(zapewniam,że podsufitka ze zwykłej a6 sie chowa ;])

kabar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 15 lip 2013, 07:24
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kabar » 23 sie 2013, 08:44

2 konkretne pytania:

Czy każda S6 miała seryjnie fotele Recaro?
Czy każda S6 miała seryjnie podsufitkę z jasnej lub czarnej Alcantary?

Dekory carbon z tego co widzę po ogłoszeniach były opcjonalne.
Vangelion Car Audio

martin_wml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 389
Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
Imię: Marcin
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: martin_wml » 23 sie 2013, 12:51

Pisi pisze:
martin_wml pisze:nie 4 katy tylko 4 sondy lambda


Nie wprowadzaj w bład jak nie wiesz, 4 sondy lambda = 4 katalizatory, 2 wstępne pre katy i 2 normalne.
vax pisze:10. Nie jestem pewien ale czy każda S6 nie powinna mieć obu dużych lusterek i w chromie.
oba duże lusterka alu polerowane
To ty nie wprowadzaj ludzi w błąd,ja miałem s6 z DE 2002 rok i lusterka były w kolorze nadwozia
2 konkretne pytania:

Czy każda S6 miała seryjnie fotele Recaro?
Czy każda S6 miała seryjnie podsufitkę z jasnej lub czarnej Alcantary?

Dekory carbon z tego co widzę po ogłoszeniach były opcjonalne.
tak każda s6 miała recaro i podufitke alkantarę,a carbon w opcji.
Ostatnio zmieniony 23 sie 2013, 20:29 przez martin_wml, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 23 sie 2013, 21:01

Koledzy martin_wml, oraz Pisi (kolejność alfabetyczna) - dopóki wasza polemika przynosi odpowiedzi i wyjaśnienia dotyczące zagadnienia nie będę się wtrącał z moderacją. Jeżeli jednak z powrotem dyskusja pomiędzy wami obierze inny tor - zareaguję... Nie będę sprawdzał kto zaczął po prostu całkowicie oczyszczę "zarażony" temat z Waszych wypowiedzi. To na początek <okok>

Awatar użytkownika
Teacher
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 123
Rejestracja: 31 sty 2012, 16:53
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Teacher » 24 sie 2013, 12:31

Zapytam z ciekawości :)

Piszesz Kolego że:
vax pisze: 1. Silnik praktycznie ten sam, istotna różnica na rzecz S6 to wieksza średnica przepływki wraz z kolektorem dolotowym, wałki i program.
2. Skrzynia automat model ten sam 5HP24 z tym, że w S6 jest troche krótsza a to za pomocą wałka atakujące/głównego
I to wszystko przekłada się tylko na
vax pisze:
6. Osiągi praktycznie podobne no może o grubość lakieru na rzecz S6.
<co?>

Awatar użytkownika
Teacher
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 123
Rejestracja: 31 sty 2012, 16:53
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Teacher » 24 sie 2013, 16:38

Pisi pisze:tu nie ma różnycy 100KM żeby się podniecać że S6 jest mega szybkie a A6 4.2 to zamulacz
Czy ja gdzieś Kolego napisałem że się tym podniecam? ;p

Zapytałem tak jak pisałem: z czystej ciekawości. S to nie RS żeby różnica była kolosalna, ale przyznasz chyba że nawet dane które sam podałeś świadczą o różnicy trochę większej niż "o grubość lakieru" <mysli>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja