Witam.
Sprawa kolegom jest znana, ale opiszę.
Wymienione uszczelki pokryw klawiatury, zaślepki z tyłu tez wymienione. (robione z 3 razy). - tu nie cieknie napewno.
Wymieniony przewód od spływu oleju z turbiny.
No i dalej śmierdzi. ..
Wygląda jakby olej zbierał się od dołu na kolektorze.
Skąd może jeszcze się tam dostawać ?
Strona prawa kolektora od pasażera.
Gdzie jeszcze szukać, może ma ktoś zdjęcia boku silnika.
Pozdrawiam.
[AJK 2.7 230 KM] Dalej śmierdzi olejem w aucie
Witam.
Co do pokryw to wszędzie już sucho - odpada
Co do zaślepek z tyłu na wałkach wymienione i sucho.
Co masz na myśli dokręcane elementy, bo z tego co wiem to raczej nie są na wylot do komory silnika otwory.
Co do uszczelki pod pokrywa napinaczy to nie wiem, może to.
Ale czy może się sączyć w dół na wydech lub kolektor. ?
Zauważyłem, że jak go kręcę na większe obroty to bardziej śmierdzi i jak po stromych górkach jeździłem w Chorwacji to też.
Może przewody do turbiny
Co do korka wlewu oleju to nie ta strona.
Moje pytanie czy poniżej kolektorów są jeszcze jakieś miejsca gdzie może cieknąć olej (może spod głowicy..)
ma ktoś może jakąś książkę do tego silnika.
Pozdrawiam.
Co do pokryw to wszędzie już sucho - odpada
Co do zaślepek z tyłu na wałkach wymienione i sucho.
Co masz na myśli dokręcane elementy, bo z tego co wiem to raczej nie są na wylot do komory silnika otwory.
Co do uszczelki pod pokrywa napinaczy to nie wiem, może to.
Ale czy może się sączyć w dół na wydech lub kolektor. ?
Zauważyłem, że jak go kręcę na większe obroty to bardziej śmierdzi i jak po stromych górkach jeździłem w Chorwacji to też.
Może przewody do turbiny
Co do korka wlewu oleju to nie ta strona.
Moje pytanie czy poniżej kolektorów są jeszcze jakieś miejsca gdzie może cieknąć olej (może spod głowicy..)
ma ktoś może jakąś książkę do tego silnika.
Pozdrawiam.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/899 ... d8072.html
1 - element dokręcany do głowicy uszczelniany silikonem , dopiero na niego przychodzi uszczelka dekla.
2 - wyciek spod napinacza bardzo częsty przypadek , olej scieka po głlowicy na kolektor ,
3 - wyciek w narożniku spod dekla lub spod mostka w którym siedzi zaślepka wałka ,
4- zagłębienie pomiędzy elementami 2 i 3 , wchodzi tam trapez uszczelki dekla
popatrz tutaj , poszukaj swojego silnika .
http://www.auto-parts.spb.ru/cat/au/au. ... 48Yvsz/Fcf
1 - element dokręcany do głowicy uszczelniany silikonem , dopiero na niego przychodzi uszczelka dekla.
2 - wyciek spod napinacza bardzo częsty przypadek , olej scieka po głlowicy na kolektor ,
3 - wyciek w narożniku spod dekla lub spod mostka w którym siedzi zaślepka wałka ,
4- zagłębienie pomiędzy elementami 2 i 3 , wchodzi tam trapez uszczelki dekla
popatrz tutaj , poszukaj swojego silnika .
http://www.auto-parts.spb.ru/cat/au/au. ... 48Yvsz/Fcf
znalazłem dla 2,8 co prawda. ale silnik poza turbo to to samo w zasadzie.
a6-c5-v6-wymiana-uszczelek-napinacza-la ... 533,15.htm
a6-c5-v6-wymiana-uszczelek-napinacza-la ... 533,15.htm
Re: [AJK 2.7 230 KM] Dalej śmierdzi olejem w aucie
Jak nigdzie nie widać wycieków, to sprawdź odmę, u mnie pękła rurka odchodząca od "plastikowej puszki" montowanej do bloku silnika, może tamtędy wydostaje się zapach.marc26 pisze:Witam.
Sprawa kolegom jest znana, ale opiszę.
Wymienione uszczelki pokryw klawiatury, zaślepki z tyłu tez wymienione. (robione z 3 razy). - tu nie cieknie napewno.
Wymieniony przewód od spływu oleju z turbiny.
No i dalej śmierdzi. ..
Wygląda jakby olej zbierał się od dołu na kolektorze.
Skąd może jeszcze się tam dostawać ?
Strona prawa kolektora od pasażera.
Gdzie jeszcze szukać, może ma ktoś zdjęcia boku silnika.
Pozdrawiam.