[A6 C5 ALL] Korek wlewu oleju...problem.
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
[A6 C5 ALL] Korek wlewu oleju...problem.
Chłopaki sluchajcie, mam pytanie. Zauważyłem że po odkręceniu korka wlewu oleju zawsze znajduje się tam trochę oleju .Po wytarciu korka , wokoło wlewu, zrobienie kilkudziesięciu kilometrów i po ponownym odkręceniu troszkę oleju znowu tam jest. Pytanie brzmi czy to normalne i ten typ tak ma, czy po prostu ta uszczelka na korku już nie daje rady uszczelniać?Czy ktoś ma podobnie?
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
Właśnie o to mi chodzi, zawsze ten olej w tym rancie zostaje, myślałem że jakiś feler z korkiem jest czy coś. Spoko censored, uspokoiłeś mnie od dziś już tego nie wycieram.SWoją drogą to jest wada konstrukcyjna, wlew jest pod kątem, nie ma siły żeby ten olej tam się nie pojawiał.censored pisze:zostaje olej w tym rancie od wlewu
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
Nie, wokół korka nie, tylko w tym rancie.Uszczelkę tą okrągłą nakładaną wymieniłem miesiąc temu, bo już była zgrębniała.Rzeczywiście, w tym rancie olej się zbiera,ale nigdy nie było pochlapane na zewnątrz.Ach ta niemiecka myśl techniczna... :-Dcensored pisze:Wokół korka na deklu masz olej ?
usunieto
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
nie powinno sie tam zbierac bo to splywa pozniej nie do silnika a do zaglebienia od 1 swiecy zdejmij oslone to zobaczysz ile masz tam oleju
[ Dodano: 2009-02-01, 18:25 ]
u mnie jest sucho korek nie puszcza nic ani kropli
[ Dodano: 2009-02-01, 18:26 ]
a tez sie zbieralo tak po wymianie na orginalny korek z audi nowy jest OK
[ Dodano: 2009-02-01, 18:25 ]
u mnie jest sucho korek nie puszcza nic ani kropli
[ Dodano: 2009-02-01, 18:26 ]
a tez sie zbieralo tak po wymianie na orginalny korek z audi nowy jest OK
Pozdrawiam
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 175
- Rejestracja: 10 cze 2008, 19:13
- Imię: Zenek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Grays, uk
Witam, i u mnie sie zbiera, tylko ze wlasnie po jakims czasie dostale sie do komory gdzie swieca nr1 jest, a jak i tam sie przeleje to idzie na kolektor i smierdzi w aucie. Kupilem nowy korek od dealera i to samo. Tak wiec sobie wszystko wycieram raz w miesiacu zanim dojdzie do kolektora.
A moze ktos ma inny pomysl??
A moze ktos ma inny pomysl??
- starry
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 03 kwie 2013, 11:29
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
- Kontakt:
U mnie to samo. Kupiłem nawet uszczelki w serwisie od korka i drugą na rant wlewu ( 8 zł + 28 zł druga ) ale na wiele to się nie zdało. Wydaje się, że cieknie dużo mniej bo stare uszczelki były już twarde, ale do końca problemu to nie rozwiązało. Chyba nie ma rady i trzeba co jakiś czas powycierać aby nie kapało na kolektor. Lepsze już to niż wycieki z pod dekli zaworów czy "brok'ów".
starry
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
panowie wystarczy wyjąc ta uszczelkę która jest na rancie i będzie suchostarry pisze:U mnie to samo. Kupiłem nawet uszczelki w serwisie od korka i drugą na rant wlewu
ona podnosi ,wypycha korek, ja ja zeszlifowałem i już 3 rok mam spokój
pozd.
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
dokładnie tak żeby nie dotykala korka . bo bez uszczelki nieestetycznie wygladafresh2002 pisze:tzn. zeszlifowałeś uszczelkę tak?mariusz888 pisze:ona podnosi ,wypycha korek, ja ja zeszlifowałem i już 3 rok mam spokój
możesz tez nożykiem ciachac
[ Dodano: 2013-08-13, 21:19 ]
te uszczelki maja wadę 2,4 i 2,8 robi się nieszczelność i przez to silnik zasysa powietrze i dalej już mgle olejowa do kolektora przez odmy później wszyscy mówią ze 2,4 i 2,8 biorą olej, mi brała 1 l na 1000 a po uszczelnieniu tego korka prawie nicgrzemo pisze:starry, a ezektor sprowadzałeś
pozd .2,8 ack Q
- starry
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 03 kwie 2013, 11:29
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
- Kontakt:
Myślałem o tym ale u mnie ciężko do niego się dostać i nie chcę nic połamać, bo odma ma już swoje lata. Przed zimą będę musiał coby nie zamarzło jeśli zawalone. Na razie pomysł z zeszlifowaniem uszczelki muszę sprawdzić. Zwyczajnie ją wyciągnę i zobaczę czy będzie ciekło z pod korka. Coś w tym może być bo na nowej zrobiłem tylko 1200km i gdy robiłem dolewkę to zauważyłem że się obkręca i lekko deformuje. Jak na nową uszczelkę z serwisu to kiepsko raczej.grzemo pisze:starry, a ezektor sprowadzałeś
starry
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 432
- Rejestracja: 22 sty 2013, 16:19
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
No, właśnie sobie czytam posty i kupy mi się to nie klei ja rozumiem, że uszczelka straciła swoje właściwości itp. tak, mają prawo powstawać nieszczelności allleee wymiana na nową z ASO i dalej to samo? jak? co? ale dlaczego?starry pisze:Jak na nową uszczelkę z serwisu to kiepsko raczej.
Jest jakieś sensowne wyjaśnienie? intrygująca sprawa
CCCO marzenie zrealizowane - C6 by stinger