Cieknie z pod jednego wtrysku
Cieknie z pod jednego wtrysku
Witam panowie mam mały problem a mianowicie lekko przecieka mi pierwszy wtrysk po prawej stronie czy da się wymienić tam jakaś uszczelke bez wymiany całej pokrywy za 400zł jak to niektórzy straszą ? proszę o pomoc
- hemiV8
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gliwice
KrzysztofMatyskris pisze:lekko przecieka mi pierwszy wtrysk po prawej stronie czy da się wymienić tam jakaś uszczelke bez wymiany całej pokrywy za 400zł jak to niektórzy straszą ? proszę o pomoc
Kolego niestety, ale nikt tutaj nie straszy takie są realne ceny w Aso a 400 zł to chyba cena z rabatem.
Poza tym na początek sprawdź dokładnie czy to są wycieki oleju czy paliwa z pomiędzy podkładek miedzianych na wtryskiwaczach ta awaria jest tańsza w naprawie.
Co to znaczy przecieka wtrysk? Cieknie pewnie olej pomiędzy wtryskiwaczem a uszczelką (tą okrągłą) tak?. Zaraz się tu znajdą tacy, którzy to zaproponują zarzyganie tego silikonem jak odradzam taką metodę.
Zdemontuj pokrywę wyczyść porządnie wtryskiwacz w miejscu styku z uszczelką z wszelkiego brudu czy rdzy tak samo z zrób z okrągłą uszczelką powinno pomóc, jeżeli taka metoda Tobie nie odpowiada poszukaj na alledrogo ktoś tam sprzedaje same uszczelnienia 30.00zł sztuka (kolor zielony) wycinasz stare z dekla wkładasz nowe i gotowe.
Jeżeli masz starą uszczelkę pod deklem musisz kupić nową i wymienić po odkręceniu pokrywy tak samo z miedzianymi podkładkami na przelewach.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 27 paź 2008, 22:10
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin/Lubelskie
kolego Matyskris,
na forum był post o prostym i tanim uszczelnieniu przecieków oleju na wtryskach.
Wystarczy zakupić oringi gumowe w sklepie motoryzacyjny (niestety nie pamietam teraz średnicy) i dobrej jakości silikon do wysokich temperatur. Oringi wciskach pomiędzy oryginalna uszczelke w pokrywie a wtrysk. W oryginalnej uszczelce jesta takie wyżłobienie w które można wcisną oringi. Oczywiście przed wciskaniem oringów należy zdjąć pokrywy i dokładnie oczyścić wtryski w miejscu uszczelnienia.
Po wciśnięcu oringu aplikujesz silkonik i gotowe.
Metoda sprawdzona na moim egzemplarzu- od zabiegu zrobiłem jakieś 30 tyś i jest sucho.
Nie zapomnij zaopatrzyć się w nowe uszczelki pod pokrywy. Możesz dla sprawdzenia tej metody wykonać to tylko na jednej stronie. Pojeżdzisz i zobaczysz.
na forum był post o prostym i tanim uszczelnieniu przecieków oleju na wtryskach.
Wystarczy zakupić oringi gumowe w sklepie motoryzacyjny (niestety nie pamietam teraz średnicy) i dobrej jakości silikon do wysokich temperatur. Oringi wciskach pomiędzy oryginalna uszczelke w pokrywie a wtrysk. W oryginalnej uszczelce jesta takie wyżłobienie w które można wcisną oringi. Oczywiście przed wciskaniem oringów należy zdjąć pokrywy i dokładnie oczyścić wtryski w miejscu uszczelnienia.
Po wciśnięcu oringu aplikujesz silkonik i gotowe.
Metoda sprawdzona na moim egzemplarzu- od zabiegu zrobiłem jakieś 30 tyś i jest sucho.
Nie zapomnij zaopatrzyć się w nowe uszczelki pod pokrywy. Możesz dla sprawdzenia tej metody wykonać to tylko na jednej stronie. Pojeżdzisz i zobaczysz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
To znaczy kolego, że wtryskiwacze są połączone przewodami przelewowymi. Widzisz je po otwarciu maski. Są one przykrecone śrubą przelewową, na którą nakłada się 2 podkładki miedziane. Musisz wymienić podkładki, ewentualnie jak przeciągnąłeś gwinty na tych śrubach musisz wymienić śruby i podkładki.
The force will be with you...always
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
Kup oring, wcisnij miedzy uszczelke a dekiel, pokryj to silikonem i masz problem z glowy. Dobrze odtlusc ten dekiel...Matyskris pisze:no i panowie przepraszam za pomyłke jednak to jest olej wycieka z tego jednego wtrysku i sobie spływa po deklu i co teraz do wymiany cały dekiel czy da się jakoś uratować uszczelnienia tego wtrysku ?
The force will be with you...always
- hemiV8
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gliwice
Napisałem Tobie Krzysztof wszystko, co powinieneś zrobić żeby rozwiązać problem, z jakim się borykasz czytaj z uwagą i nie będzie problemów.
Z o-ring(em) nie pomogę i jestem przeciwny wszelkim silikonom w tym miejscu. Jak ściągniesz dekiel musisz też kupić nowe podkładki miedziane (jak pisałem wyżej w poście)hemiV8 pisze: poszukaj na alledrogo ktoś tam sprzedaje same uszczelnienia 30.00zł sztuka (kolor zielony) wycinasz stare z dekla wkładasz nowe i gotowe.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga