Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Cieknie z pod jednego wtrysku

Silniki wysokoprężne
Matyskris
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 12 lip 2013, 14:22
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: Matyskris » 16 sie 2013, 06:35

aa trzeba sciągać dekiel bo 2 tygodnie temu dekiel miałem ściągany bo wymieniałem uszczelke i ten pół księzyc co go nie było ... nie da się tego założyć jakoś od góry ??

Awatar użytkownika
hemiV8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 468
Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: hemiV8 » 16 sie 2013, 12:22

Niestety nie da się musisz zdjąć pokrywę bez względu czy będziesz to naprawiał sposobem, jaki zaproponowałem ja czy tym, o którym pisał kolega Marcin. O uszczelkę się nie martw możesz ją założyć z powrotem, jeżeli dwa tygodnie temu wymieniłeś na nową. Jeżeli nie zasmarowałeś jej całej nieopacznie silkonem podczas montażu.

Matyskris
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 12 lip 2013, 14:22
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: Matyskris » 16 sie 2013, 13:49

a po co zdejmywać tą pokrywe panowie jak od góry mogę założyć oring gumowy na wtrysk i go dam usadzić w tym frezie międzie wtryskiem a gumową orginalną uszczelką ???

[ Dodano: 2013-08-16, 13:50 ]
tym bardziej że leje mi tylko 1 wtryskiwacz i szkoda żeby pozostałe 2 lały przez kolejny demontaż bo różnie to z nimi bywa :)

Awatar użytkownika
hemiV8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 468
Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: hemiV8 » 16 sie 2013, 19:23

Matyskris

Napraw to w taki sposób, jaki jest dla Ciebie najlepszy ja już napisałem jak powinna wyglądać naprawa. Niestety <zalamka> w tym wypadku moje podejście do rozwiązania tego problemu rozmija się z Twoim.

marlitkos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 27 paź 2008, 22:10
Imię: Marcin
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin/Lubelskie

Post autor: marlitkos » 22 sie 2013, 10:14

Matyskris pisze:a po co zdejmywać tą pokrywe panowie jak od góry mogę założyć oring gumowy na wtrysk i go dam usadzić w tym frezie międzie wtryskiem a gumową orginalną uszczelką ???

[ Dodano: 2013-08-16, 13:50 ]
tym bardziej że leje mi tylko 1 wtryskiwacz i szkoda żeby pozostałe 2 lały przez kolejny demontaż bo różnie to z nimi bywa :)
odpowiedź jest prosta- bo należy odtłuścić, przeczyścić miejsce styku oringu z wtryskiem. Jeśli tego nie zrobisz to powyższe działania mogą nie przynieść oczekiwanego rezultatu.
Pozdrawiam

Maniacy COOO łączmy się.
Forum dyskusyjne.

Matyskris
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 12 lip 2013, 14:22
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: Matyskris » 23 sie 2013, 21:12

Panowie dzięki za pomoc wtrysk uszczelniony bez demontażu pokrywy , dzięki wszystkim ! ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja