Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AEB 1.8 150 KM] zamulona audika nie czuc turbiny

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 08 sie 2013, 15:04

Hubert21 pisze:No zapomniałem na śmierć <uoee> jutro pojadę zatankuję za 100zł coś lepszego i nie będę włączał gazu ;) i jeździć tak jak jeżdżę cały czas? czyli ogień tak?? ;p
Jeździć normalnie - jeżeli zaraz po uruchomieniu silnika z turbo dajesz mu w palnik to jedyną bolączką tego auta byłbyś Ty - niestety :|
Hubert21 pisze:A i odpiąć na godzinkę? może być więcej?? żadna chyba różnica??? :>
Możesz nawet na całą noc jak chcesz - korekty powinny się wyzerować po pewnym czasie i tu godzinka powinna starczyć :)
Ostatnio zmieniony 12 sie 2013, 18:52 przez Naprawa Audi A6, łącznie zmieniany 1 raz.

Hubert21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 19 mar 2012, 09:46
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Hubert21 » 08 sie 2013, 16:25

tomekkk1 pisze:Jeździć normalnie - jeżeli zaraz po uruchomieniu silnika z turbo dajesz mu w palnik to jedyną bolączką tego auta byłbyś Ty - niestety :|
Spokojnie te podstawy znam ;P nigdy nie daje w palnik jak jest zimny ;) dopiero jak łapie 90 stopni jest ogień i jak gaszę po ostrej jeździe to też czekam w zależności od jazdy <luzik> już odłączyłem aku i czekam teraz godzinkę i podłącze <stres>

BuLi!
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 27 kwie 2013, 22:38
Lokalizacja: sulecin

Post autor: BuLi! » 08 sie 2013, 21:17

auto zostawione u mechanika ma wywalic kata i wstawic rure ciekawe czy bedzie jakis efekt jutro po pracy odbieram auto i dam znac co i jak trzymam kciuki bo juz pare dobrych miesiecy sie z tym mecze ;/

a i jeszcze takie pytanie czy zatkany kat ma wplyw na spalanie? bo moja strasznie ssie ze zbiornika ;(

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 08 sie 2013, 21:24

BuLi!, Różnicę po pozbyciu się katalizatora odczujesz natychmiast, a co do spalania u Ciebie - jak i co odnośnie z sondą ?? Przeanalizuj to co pisałem do kolegi Hubert21 w tym temacie - u Ciebie może być podobna sytuacja <okok>

BuLi!
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 27 kwie 2013, 22:38
Lokalizacja: sulecin

Post autor: BuLi! » 08 sie 2013, 21:41

brak bledow jezeli chodzi o sonde w vagu mechanik mi ja raz sprawdzal i mowil ze jest ok ja w vagu amator jestem ale jak powiesz co i jak jaki kanal do niej to jutro ja podepne i dam znac

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 08 sie 2013, 22:12

BuLi!, niestety nie pamiętam który blok pomiarowy, ale właśnie to że sonda nie sypie błędami nie oznacza jeszcze że jest sprawna <okok>
Jeżeli auto zalewa to mamy takie możliwości chłopaki:
- sonda Lambda
- przepływomierz
- nieszczelności w układzie dolotowym za turbiną
- czujnik temperatury cieczy chłodzącej G62

Hubert21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 19 mar 2012, 09:46
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Hubert21 » 08 sie 2013, 23:54

No u mnie teraz jak by trochę lepiej. Po zresetowaniu kompa wyjechałem no i nie wytrzymałem żeby nie dać mocniej gazu to różnica była miód <lol> a teraz jak by znowu szarpało ale jeżdżę teraz normalnie tak więc zobaczymy co wyjdzie dalej <stres>

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 08 sie 2013, 23:56

Hubert21, po kolei nic na hura - niech się korekty utworzą z nalatanych kilometrów <okok>
Jeżeli masz dostęp do VAG to podaj mi jakie widzisz wartości w dwóch pierwszych kanałach w bloku pomiarowym 32

BuLi!
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 27 kwie 2013, 22:38
Lokalizacja: sulecin

Post autor: BuLi! » 09 sie 2013, 14:42

przyczyna urwana klapka w turbo znalazla sie w katalizatorze teraz pytanie czy nowe turbo czy da rade ja naprawic?

[ Dodano: 2013-08-09, 16:09 ]
mechanik juz naprawil klapke od wg i sklada wszystko dzis albo jutro dam znac jakie to dalo rezultaty
a tak ps wiem ze w moim ecu sa wlutowane kosci i nawet poprzedni wlasciciel dal mi orginalna kosc z ecu czyli jest chip podobno 190 koni ma teraz auto(tak zapewnial poprzedni wlascicie) ale cos mi sie nie chce wierzyc ze z 150 zrobili 190
chcialbym sie dowiedziec czy ten chip tuning to nie jakis badziew jak to sprawdzic? jakos po logach da rade cos ocenic odnosnie chipa?

[ Dodano: 2013-08-09, 19:50 ]
wróciła moc wreszcie 200kmh bez problemu ;D

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 09 sie 2013, 21:20

BuLi! pisze:a tak ps wiem ze w moim ecu sa wlutowane kosci i nawet poprzedni wlasciciel dal mi orginalna kosc z ecu czyli jest chip podobno 190 koni ma teraz auto(tak zapewnial poprzedni wlascicie) ale cos mi sie nie chce wierzyc ze z 150 zrobili 190
chcialbym sie dowiedziec czy ten chip tuning to nie jakis badziew jak to sprawdzic? jakos po logach da rade cos ocenic odnosnie chipa?
Program 190KM jak najbardziej realny - niech ktoś się jeszcze wypowie czy nie ocieramy się już o przyspieszone zużycie turbiny (duży boost) i czy wtryski mogą zacząć nie wyrabiać <okok>
Zrobienie logów to dobry pomysł :)
BuLi! pisze:wróciła moc wreszcie 200kmh bez problemu ;D
Super <luzik>

Hubert21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 19 mar 2012, 09:46
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Hubert21 » 09 sie 2013, 23:32

tomekkk1 pisze:Hubert21, po kolei nic na hura - niech się korekty utworzą z nalatanych kilometrów <okok>
Jeżeli masz dostęp do VAG to podaj mi jakie widzisz wartości w dwóch pierwszych kanałach w bloku pomiarowym 32
tomekkk1, jutro po pracy podjadę do kumpla i podepnę się pod vaga ;) mamy osobnego lapka specjalnie do tych rzeczy żeby nikogo nie prosić ;) i dam znać ;) czyli ciąg dalszy będzie jutro ;) <okok> zrobiłem 70km na benzynie i dalej mam latać na benzynce??? ;)

[ Dodano: 2013-08-09, 23:37 ]
Jak na razie nie tykać gazu <mysli> <lol>

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 09 sie 2013, 23:47

Zrób logi na benzynie - potem możesz wrócić do podtlenek LPG <rotfl> będziemy pewni że to nie gaz nam rypie sprawę <okok>

Hubert21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 19 mar 2012, 09:46
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Hubert21 » 10 sie 2013, 14:16

ok więc tak robimy. ;) za 3 godz dam znać :)

[ Dodano: 2013-08-10, 16:47 ]
tomekkk1, u mnie vag nie czyta 32 kanału <mysli> może jest jakiś inny żeby to sprawdzić <mysli>

BuLi!
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 27 kwie 2013, 22:38
Lokalizacja: sulecin

Post autor: BuLi! » 10 sie 2013, 22:14

u mnie nadal wysokie spalanie ;( czy puszczajacy termostat moze byc tego przyczyna?

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 10 sie 2013, 23:07

Hubert21 pisze:tomekkk1, u mnie vag nie czyta 32 kanału <mysli> może jest jakiś inny żeby to sprawdzić <mysli>
Kurcze nie pamiętam już dokładnie, ale raczej w AEB dwa pierwsze kanały w bloku 32 powinny pokazywać wartości <mysli>
Gdyby były tam ujemne wartości to oznaczałoby nieszczelność w dolocie :|

BuLi!, oraz Hubert21 - właśnie, a jaka u was temperatura na VAG gdy na liczniku pokazuje 90C ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja