Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AEB 1.8 150 KM] zamulona audika nie czuc turbiny

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 04 sie 2013, 23:49

Hubert21 pisze:
tomekkk1 pisze:Grupa 9 rys. 906-00 <okok>
Numer sondy 021 906 265 AQ <luzik>


Dzięki bardzo ;) obym znalazł na alledrogo ;)
Znajdziesz :) dla ułatwienia sonda do AJL jest taka sama jak do AEB <okok>

Hubert21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 19 mar 2012, 09:46
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Hubert21 » 04 sie 2013, 23:51

O i już lepiej ;) kolego należy Ci się duuuże <piwosz>

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 04 sie 2013, 23:54

Długo by szło, ale za zdrowie Wasze (Twoje i auta) wypiję na pewno <piwo>
Daj znać co się dzieje gdy zmienisz lambdę :)

Hubert21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 19 mar 2012, 09:46
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Hubert21 » 05 sie 2013, 00:07

tomekkk1 pisze:Długo by szło, ale za zdrowie Wasze (Twoje i auta) wypiję na pewno <piwo>
Daj znać co się dzieje gdy zmienisz lambdę :)
To niech idzie na zdrowie ;) a co do sondy to niech ja ją wpierw znajdę ;p hehe szukam i szukam i brak dobrych efektów. Jak znajdę to od ręki zamawiam i zmieniam ;)

[ Dodano: 2013-08-05, 00:19 ]
Znalazłem od AEB no i zamówiłem :) tak więc we wtorek lub środę zmieniam ;)

BuLi!
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 27 kwie 2013, 22:38
Lokalizacja: sulecin

Post autor: BuLi! » 05 sie 2013, 03:33

Dzis juz myslalem ze rozwiazalem problem znalazlem odlutowany kabel w wtyczce od n75 naprawilem usterke lecz turbo nadal nie ciagnie nie wiem co jest czy turbo jest w trybie awaryjnym jak tak to jak z niego wyjsc

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 05 sie 2013, 11:35

BuLi! pisze:Dzis juz myslalem ze rozwiazalem problem znalazlem odlutowany kabel w wtyczce od n75 naprawilem usterke lecz turbo nadal nie ciagnie nie wiem co jest czy turbo jest w trybie awaryjnym jak tak to jak z niego wyjsc
Musisz skasować błedy na kompie, i sprawdzić czy nie powraca, a potem najlepiej zrobic loga dynamicznego z grup 002 007 025 zobaczymy co tam słychac.

BuLi!
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 27 kwie 2013, 22:38
Lokalizacja: sulecin

Post autor: BuLi! » 06 sie 2013, 23:30

dodaje logi z dzisiejszej jazdy licze na pomoc ;(

http://vaglog.rtnet.pl/ppolejczuk_137692.html

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 07 sie 2013, 12:45

Ciężko z tych logów cos wywnioskować, logi robimy na 3 do przynajmniej 6 tyś obr. z pedałem w podłodze, kasowałes błędy przed logiem? widac że turbo słabo ładuje bo wysterowanie n75 na maksa a na przepływce słabo, pisałeś że turbo szybko robi sie czerwone to faktycznie może oznaczać zatkanego kata, rozumiem że dolot jest szczelny i nie ma żadnej dziury przez która mogło by uciekac doładowanie? Możesz zrobic łatwy test odepnij wężyk od n75 co idzie do gruszki i zaślep krócieć w n75, potem test na drodze dajesz buta auto powinno wyrwac ostro do przodu aż do przełądowania jeżeli tak nie będzie do do sprawdzenia ten kat i przy okazji można sprawdzic czy nie urwana jest klapka od wg w turbinie.

BuLi!
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 27 kwie 2013, 22:38
Lokalizacja: sulecin

Post autor: BuLi! » 07 sie 2013, 15:45

ale to byl gaz w podlodze zeby jej zamknac obrotomierz to bym musial dobra górkę znalezc xD po prostu bardzo powoli sie rozpedza a pedal zawsze trzymam jej do podlogi ;<

[ Dodano: 2013-08-07, 15:51 ]
dzis po podlaczeniu pokazaly sie nowe bledy oto one:
00575 - Intake Manifold Pressure 11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Right (G221) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - -01561 - Left Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01561 - Left Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent

co to za bledy jezeli chodzi o pierwszy to zadnej nieszczelnosci w dolocie nie mam wymienialem weze juz dwa razy

[ Dodano: 2013-08-07, 15:55 ]
wywalilo mi takze cos z g71 ale akurat bateria mi padla w laptopie i nie spisalem kodu bledu bylo cos takiego g71=-1 teraz tego bledu nie ma...

Hubert21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 19 mar 2012, 09:46
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Hubert21 » 07 sie 2013, 20:26

No i sonda zmieniona tak jak mówiłem ;) trochę jest różnica na gazie bardziej niż na benz. teraz na benzynie od 2tyś do 4 potrzebuję 24s o 4s lepiej niż było wcześniej. Przyspieszenie od 0 do 100km/h wychodzi 8.8s o 1 s lepiej ale jeszcze wraz trochę szarpie <mysli> myślę, że to wtryski bo tylko to zostało ;) tzn mam taką nadzieję ;P co do sondy to leżała całkiem bo przy podpięciu vaga nawet nie ruszyła ;) po zmianie od razu chodzi ;) tomekkk1, myśl dalej co może być <mysli> <figielek>

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 07 sie 2013, 20:34

Hubert21, spróbujmy od rzeczy które nie kosztują - no może droższe paliwo przez jakiś czas. Zakręć LPG, odepnij akku na godzinę by skasować korekty paliwowe w ECU i pojeździj 50 km na samej benzynie. Zrób to i podziel się wnioskami.
Ta sugestia pojawiłaby się wcześniej, ale nie wspominałeś o LPG i nie masz o tym też w opisie <nono> a może się okazać, że to właśnie gaz psuje wszystko.
Skasowanie korekt i tak się przyda - niech ECU od nowa nauczy się odniesienia do wskazań sondy :)

Hubert21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 19 mar 2012, 09:46
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Hubert21 » 07 sie 2013, 22:34

tomekkk1 pisze:Hubert21, spróbujmy od rzeczy które nie kosztują - no może droższe paliwo przez jakiś czas. Zakręć LPG, odepnij akku na godzinę by skasować korekty paliwowe w ECU i pojeździj 50 km na samej benzynie. Zrób to i podziel się wnioskami.
Ta sugestia pojawiłaby się wcześniej, ale nie wspominałeś o LPG i nie masz o tym też w opisie <nono> a może się okazać, że to właśnie gaz psuje wszystko.
Skasowanie korekt i tak się przyda - niech ECU od nowa nauczy się odniesienia do wskazań sondy :)
No zapomniałem na śmierć <uoee> jutro pojadę zatankuję za 100zł coś lepszego i nie będę włączał gazu ;) i jeździć tak jak jeżdżę cały czas? czyli ogień tak?? ;p

[ Dodano: 2013-08-07, 22:36 ]
A i odpiąć na godzinkę? może być więcej?? żadna chyba różnica??? :>

BuLi!
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 27 kwie 2013, 22:38
Lokalizacja: sulecin

Post autor: BuLi! » 07 sie 2013, 22:36

ÂŁukasz13, zrobilem ten test jak pisales zaslepilem wezyk i nic zero roznicy czyli co teraz wywalac kata?

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 08 sie 2013, 10:43

BuLi! pisze:ÂŁukasz13, zrobilem ten test jak pisales zaslepilem wezyk i nic zero roznicy czyli co teraz wywalac kata?

Czyli po wypięciu wężyka z gruszki i zaslepieniu n75 nic się nie działo? to trzeba sprawdzić ten kat i czy nie jet urwana klapka od wastegate w turbinie, możesz spróbować rozszczelnić wydech zaraz z turbiną tek żeby spaliny miały ujście i zrobic krótka jazde tylko ostroznie żeby sie nie zapaliło nic pod maską :] albo odkręcić całkiem kata i zajrzeć do turbiny czy jest klapka na miejscu.

BuLi!
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 27 kwie 2013, 22:38
Lokalizacja: sulecin

Post autor: BuLi! » 08 sie 2013, 14:43

dzis obczaje co i jak jezeli nie dam rady sam to zaprowadze do mechanika

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja