ZnajdzieszHubert21 pisze:tomekkk1 pisze:Grupa 9 rys. 906-00
Numer sondy 021 906 265 AQ
Dzięki bardzoobym znalazł na alledrogo
[ AEB 1.8 150 KM] zamulona audika nie czuc turbiny
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
To niech idzie na zdrowietomekkk1 pisze:Długo by szło, ale za zdrowie Wasze (Twoje i auta) wypiję na pewno
Daj znać co się dzieje gdy zmienisz lambdę
[ Dodano: 2013-08-05, 00:19 ]
Znalazłem od AEB no i zamówiłem
-
Łukasz13
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Musisz skasować błedy na kompie, i sprawdzić czy nie powraca, a potem najlepiej zrobic loga dynamicznego z grup 002 007 025 zobaczymy co tam słychac.BuLi! pisze:Dzis juz myslalem ze rozwiazalem problem znalazlem odlutowany kabel w wtyczce od n75 naprawilem usterke lecz turbo nadal nie ciagnie nie wiem co jest czy turbo jest w trybie awaryjnym jak tak to jak z niego wyjsc
-
Łukasz13
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Ciężko z tych logów cos wywnioskować, logi robimy na 3 do przynajmniej 6 tyś obr. z pedałem w podłodze, kasowałes błędy przed logiem? widac że turbo słabo ładuje bo wysterowanie n75 na maksa a na przepływce słabo, pisałeś że turbo szybko robi sie czerwone to faktycznie może oznaczać zatkanego kata, rozumiem że dolot jest szczelny i nie ma żadnej dziury przez która mogło by uciekac doładowanie? Możesz zrobic łatwy test odepnij wężyk od n75 co idzie do gruszki i zaślep krócieć w n75, potem test na drodze dajesz buta auto powinno wyrwac ostro do przodu aż do przełądowania jeżeli tak nie będzie do do sprawdzenia ten kat i przy okazji można sprawdzic czy nie urwana jest klapka od wg w turbinie.
ale to byl gaz w podlodze zeby jej zamknac obrotomierz to bym musial dobra górkę znalezc xD po prostu bardzo powoli sie rozpedza a pedal zawsze trzymam jej do podlogi ;<
[ Dodano: 2013-08-07, 15:51 ]
dzis po podlaczeniu pokazaly sie nowe bledy oto one:
00575 - Intake Manifold Pressure 11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Right (G221) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - -01561 - Left Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01561 - Left Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent
co to za bledy jezeli chodzi o pierwszy to zadnej nieszczelnosci w dolocie nie mam wymienialem weze juz dwa razy
[ Dodano: 2013-08-07, 15:55 ]
wywalilo mi takze cos z g71 ale akurat bateria mi padla w laptopie i nie spisalem kodu bledu bylo cos takiego g71=-1 teraz tego bledu nie ma...
[ Dodano: 2013-08-07, 15:51 ]
dzis po podlaczeniu pokazaly sie nowe bledy oto one:
00575 - Intake Manifold Pressure 11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Right (G221) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - -01561 - Left Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01561 - Left Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent
co to za bledy jezeli chodzi o pierwszy to zadnej nieszczelnosci w dolocie nie mam wymienialem weze juz dwa razy
[ Dodano: 2013-08-07, 15:55 ]
wywalilo mi takze cos z g71 ale akurat bateria mi padla w laptopie i nie spisalem kodu bledu bylo cos takiego g71=-1 teraz tego bledu nie ma...
No i sonda zmieniona tak jak mówiłem
trochę jest różnica na gazie bardziej niż na benz. teraz na benzynie od 2tyś do 4 potrzebuję 24s o 4s lepiej niż było wcześniej. Przyspieszenie od 0 do 100km/h wychodzi 8.8s o 1 s lepiej ale jeszcze wraz trochę szarpie
myślę, że to wtryski bo tylko to zostało
tzn mam taką nadzieję ;P co do sondy to leżała całkiem bo przy podpięciu vaga nawet nie ruszyła
po zmianie od razu chodzi
tomekkk1, myśl dalej co może być

- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Hubert21, spróbujmy od rzeczy które nie kosztują - no może droższe paliwo przez jakiś czas. Zakręć LPG, odepnij akku na godzinę by skasować korekty paliwowe w ECU i pojeździj 50 km na samej benzynie. Zrób to i podziel się wnioskami.
Ta sugestia pojawiłaby się wcześniej, ale nie wspominałeś o LPG i nie masz o tym też w opisie
a może się okazać, że to właśnie gaz psuje wszystko.
Skasowanie korekt i tak się przyda - niech ECU od nowa nauczy się odniesienia do wskazań sondy
Ta sugestia pojawiłaby się wcześniej, ale nie wspominałeś o LPG i nie masz o tym też w opisie
Skasowanie korekt i tak się przyda - niech ECU od nowa nauczy się odniesienia do wskazań sondy
No zapomniałem na śmierćtomekkk1 pisze:Hubert21, spróbujmy od rzeczy które nie kosztują - no może droższe paliwo przez jakiś czas. Zakręć LPG, odepnij akku na godzinę by skasować korekty paliwowe w ECU i pojeździj 50 km na samej benzynie. Zrób to i podziel się wnioskami.
Ta sugestia pojawiłaby się wcześniej, ale nie wspominałeś o LPG i nie masz o tym też w opisiea może się okazać, że to właśnie gaz psuje wszystko.
Skasowanie korekt i tak się przyda - niech ECU od nowa nauczy się odniesienia do wskazań sondy
[ Dodano: 2013-08-07, 22:36 ]
A i odpiąć na godzinkę? może być więcej?? żadna chyba różnica???
-
Łukasz13
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
BuLi! pisze:ÂŁukasz13, zrobilem ten test jak pisales zaslepilem wezyk i nic zero roznicy czyli co teraz wywalac kata?
Czyli po wypięciu wężyka z gruszki i zaslepieniu n75 nic się nie działo? to trzeba sprawdzić ten kat i czy nie jet urwana klapka od wastegate w turbinie, możesz spróbować rozszczelnić wydech zaraz z turbiną tek żeby spaliny miały ujście i zrobic krótka jazde tylko ostroznie żeby sie nie zapaliło nic pod maską









