Nie we wszystkich c6 to jest,ale niestety nie wiem od czego to zależy,ja też tego nie mam.PozdrawiamZelvaBOi pisze:Tomcio14, to musisz miec ostro obite auto, ze te elementy zostaly usuniete. Kazda A6 ma te klemy pod maska - nawet instrukcja o nich wspomina jako ladowanie i awaryjne uruchamianie AKU.
[A6 C6] ładowanie akumulatora raz jeszcze...
Witam. Mam mały problem. wsiadam sobie do swojej a6 a tu brzydki napis Low Battery. Jak to możliwe i jak to sprawdzić że aku jest rozładowany do 20% a jest jeszcze na gwarancji. Podłączyłem prostownik z automatycznym doborem prądu ładowania - ustawiłó się na 4 ampery i na razie ładuje. Jak sprawdzić ładowanie aku?. Posiadam voltomierz. przy jakich obrotach silnika powinien ładować w a6?
[ Dodano: 2013-07-30, 18:06 ]
I się udało..... pojechałem dziś do elektryka. Mało wiedział jak się zająć tematem ale po zbadaniu napięcia ładowania 13,8V i prądu w stanie spoczynku ( choć chyba nie umiem wyłączyć wszystkich odbiorników) prąd oscylował pomiędzy 19 a 20 amper.... A co najważniejsze włączył vag-a i vcds-a i okazało się że aku nie jest zaprogramowany więc wgraliśmy 110Ah 920A i nr z naklejki na aku i nagle wszystko odżyło. na wskaÂźniku w mmi odrazu pojawiło się 100% sprawności aku. Nie wiem dlaczego się tak stało. Mam A6 trzy miesiące. Ale ciesze się że działa. Mam pojezdzić dwa dni i odwiedzić elektryka jak by jeszcze raz sprawdzić prąd ładowania i napięcie. Swoją drogą jakie powinny być prawidłowe wartości ładowania aku 110Ah 920A jeżeli chodzi o napięcie i natężenie? Pls o odp. pozdrawiam
[ Dodano: 2013-08-01, 13:45 ]
I masakra.... Znów poziom aku spadł do 5 %. Jedyne co lepsze to to że po przejechaniu 15 km naładował się do 80%. W pn jadę do elektryka więc opisze co ustalił. Pozdrawiam
Hello. Nie było czasu odwiedzić elektryka bo padł mi DPF- przygoda opisana w odpowiednim dziale. Ale kupiłem kabelek i wyszło mi 5 błędów w regulatorze aku::::(((((
ÂŚroda,07,Sierpień,2013,19:50:35:24267
Wersja VCDS: AKP 11.11.5
Wersja danych: 20130202
Adres 61: Reg.akumulatora Plik etykiet: 4F0-910-181.lbl
Oznaczenie elementu: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Komponent i/lub wersja: J0644 BEM H12 0590
Kodowanie:
Kod serwisu: WSC 99999 999 52802
Dodatkowe informacje: 4F0915105D von VA 0i1610402
Dodatkowe informacje: Geraet 52802
VCID: 23450E4DE28B33001CE
5 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
02277 - Prąd spoczynkowy poziom 6
000 - - - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100000
Priorytet błędu: 7
Częstość błędu: 2
Przebieg: 193655 km
WskaÂźnik czasu: 0
Data: 2013.08.07
Czas: 10:39:44
02272 - Prąd spoczynkowy poziom 1
000 - - - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100000
Priorytet błędu: 7
Częstość błędu: 3
Przebieg: 193650 km
WskaÂźnik czasu: 0
Data: 2013.08.07
Czas: 08:52:44
02273 - Prąd spoczynkowy poziom 2
000 - - - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100000
Priorytet błędu: 7
Częstość błędu: 2
Przebieg: 193655 km
WskaÂźnik czasu: 0
Data: 2013.08.07
Czas: 10:39:15
02276 - Prąd spoczynkowy poziom 5
000 - - - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100000
Priorytet błędu: 7
Częstość błędu: 2
Przebieg: 193655 km
WskaÂźnik czasu: 0
Data: 2013.08.07
Czas: 10:39:24
Czy ktoś wie jak zacząć poszukiwanie usterki?
[ Dodano: 2013-07-30, 18:06 ]
I się udało..... pojechałem dziś do elektryka. Mało wiedział jak się zająć tematem ale po zbadaniu napięcia ładowania 13,8V i prądu w stanie spoczynku ( choć chyba nie umiem wyłączyć wszystkich odbiorników) prąd oscylował pomiędzy 19 a 20 amper.... A co najważniejsze włączył vag-a i vcds-a i okazało się że aku nie jest zaprogramowany więc wgraliśmy 110Ah 920A i nr z naklejki na aku i nagle wszystko odżyło. na wskaÂźniku w mmi odrazu pojawiło się 100% sprawności aku. Nie wiem dlaczego się tak stało. Mam A6 trzy miesiące. Ale ciesze się że działa. Mam pojezdzić dwa dni i odwiedzić elektryka jak by jeszcze raz sprawdzić prąd ładowania i napięcie. Swoją drogą jakie powinny być prawidłowe wartości ładowania aku 110Ah 920A jeżeli chodzi o napięcie i natężenie? Pls o odp. pozdrawiam
[ Dodano: 2013-08-01, 13:45 ]
I masakra.... Znów poziom aku spadł do 5 %. Jedyne co lepsze to to że po przejechaniu 15 km naładował się do 80%. W pn jadę do elektryka więc opisze co ustalił. Pozdrawiam
Hello. Nie było czasu odwiedzić elektryka bo padł mi DPF- przygoda opisana w odpowiednim dziale. Ale kupiłem kabelek i wyszło mi 5 błędów w regulatorze aku::::(((((
ÂŚroda,07,Sierpień,2013,19:50:35:24267
Wersja VCDS: AKP 11.11.5
Wersja danych: 20130202
Adres 61: Reg.akumulatora Plik etykiet: 4F0-910-181.lbl
Oznaczenie elementu: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Komponent i/lub wersja: J0644 BEM H12 0590
Kodowanie:
Kod serwisu: WSC 99999 999 52802
Dodatkowe informacje: 4F0915105D von VA 0i1610402
Dodatkowe informacje: Geraet 52802
VCID: 23450E4DE28B33001CE
5 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
02277 - Prąd spoczynkowy poziom 6
000 - - - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100000
Priorytet błędu: 7
Częstość błędu: 2
Przebieg: 193655 km
WskaÂźnik czasu: 0
Data: 2013.08.07
Czas: 10:39:44
02272 - Prąd spoczynkowy poziom 1
000 - - - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100000
Priorytet błędu: 7
Częstość błędu: 3
Przebieg: 193650 km
WskaÂźnik czasu: 0
Data: 2013.08.07
Czas: 08:52:44
02273 - Prąd spoczynkowy poziom 2
000 - - - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100000
Priorytet błędu: 7
Częstość błędu: 2
Przebieg: 193655 km
WskaÂźnik czasu: 0
Data: 2013.08.07
Czas: 10:39:15
02276 - Prąd spoczynkowy poziom 5
000 - - - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100000
Priorytet błędu: 7
Częstość błędu: 2
Przebieg: 193655 km
WskaÂźnik czasu: 0
Data: 2013.08.07
Czas: 10:39:24
Czy ktoś wie jak zacząć poszukiwanie usterki?
Ostatnio zmieniony 07 sie 2013, 21:22 przez Andrzej Doc admin, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 27 lip 2013, 17:58
- Lokalizacja: slupsk

Ma maly problem z moja 6-czka,kupilem nowy aku bosh i oddalem alternator valeo do regeneracji ktory dzialal wczesniej poprawnie I nie bylo zadnych problemow z ladowaniem aku ani zadnych bledow w komputerze,
czesci ktore zostaly wymienione to:
2 lozyska,
szczotki,
komutator,
kolko od paska
paseka
takze piaskownie obudowy, regeneracjia byla profilaktyczna ze wzgledu ze przebieg to juz 200tys.
Po regeneracji zauwazylem ze kiedy slychalem radia ok 3godz na wylaczonym silniku dostalem komunikat zeby uruchomic silnik na 3min bo moge go nieodpalic pozniej.
nigdy wczesniej nie widzialem takiego komunikatu a ma te samochod prawie 4 lata
nowa bateria byla ustawiana vagiem
sprawdzalem wyjscie na alternatorze to jest 11.87v
po wymianie przejechalem ok 1600km I kiedy sie zatrzymalem na przerwe to juz nie moglem odpalic kompletnie padla bateria, odpalilem samochod na kablach od innego auto I dojechalem do domu.
czy jest to problem regeneracji I co moze byc powodem ze aku nie jest porawnie albo wcale ladowany
diagnostyka pokazuje jeden blad
00992 - Consumption Cut-Off Active
prosze o pomoc
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 27 lip 2013, 17:58
- Lokalizacja: slupsk
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Witam, [3.0 tdi BMK]
problem taki jest. padł akumulator i podłączyłem na noc auto do prądu ( podłączyłem bezpośrednio do akumulatora) po całej nocy sytuacja ma się tak. Odpalił normalnie bez żadnego problemu. ale patrząc na
mmi, poziom naładowania baterii wynosi 5%. I się zastanawiam co jest nie tak. Po przejechaniu sporego kawałka drogi okazuje się, że nic nie zmieniło dalej 5% naładowania. Wróciłem do domu zgasiłem go i próbuje odpalić na nowo. Zasadniczo ku mojemu zdziwieniu odpalił normalnie.
Pytanie co się dzieje. Czy mmi zwariowało po ładowaniu i trzeba pod kompa jechać, czy aku jest wykończone. Od razu piszę, że nie wiem ile ten akumulator ma lat.
problem taki jest. padł akumulator i podłączyłem na noc auto do prądu ( podłączyłem bezpośrednio do akumulatora) po całej nocy sytuacja ma się tak. Odpalił normalnie bez żadnego problemu. ale patrząc na
mmi, poziom naładowania baterii wynosi 5%. I się zastanawiam co jest nie tak. Po przejechaniu sporego kawałka drogi okazuje się, że nic nie zmieniło dalej 5% naładowania. Wróciłem do domu zgasiłem go i próbuje odpalić na nowo. Zasadniczo ku mojemu zdziwieniu odpalił normalnie.
Pytanie co się dzieje. Czy mmi zwariowało po ładowaniu i trzeba pod kompa jechać, czy aku jest wykończone. Od razu piszę, że nie wiem ile ten akumulator ma lat.