Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6] ładowanie akumulatora raz jeszcze...

Elektryka
Awatar użytkownika
darek1978
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 21 lut 2011, 12:25
Lokalizacja: gubin/bristol

Post autor: darek1978 » 13 sty 2013, 17:53

ZelvaBOi pisze:Tomcio14, to musisz miec ostro obite auto, ze te elementy zostaly usuniete. Kazda A6 ma te klemy pod maska - nawet instrukcja o nich wspomina jako ladowanie i awaryjne uruchamianie AKU.
Nie we wszystkich c6 to jest,ale niestety nie wiem od czego to zależy,ja też tego nie mam.Pozdrawiam

Awatar użytkownika
darek1978
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 21 lut 2011, 12:25
Lokalizacja: gubin/bristol

Post autor: darek1978 » 13 sty 2013, 17:59

ZelvaBOi, Nie ty jeden nie możesz w to uwierzyć <okok>

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 13 sty 2013, 19:30

zelva darek mam racje.pisalem juz wyzej,ze nie kazda ma,ale od czego to zalezy tez nie mam pojecia.pozdro

andi50
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 123
Rejestracja: 22 lip 2013, 18:02
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: andi50 » 22 lip 2013, 20:45

Witam
Wlasnie mam zamiar moj tez ladowac , mam pod maska mozliwasc podlaczenia pytanie czy musze cos wiecej zrobic zeby np. nie padl komputer lub cos innego i czy cala noc wystarczy na ladowanie jest opcja sprawdzenia ile % jest naladowane ?
Dziekuje ca info..

Pozdrawiam

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 23 lip 2013, 16:09

siema,normalnie podlacz na cala noc pod te bolce pod maska i nie musisz nic odlaczac.laduj malym amperazem i nic sie nie boj.najlepiej tak do 9amperow i po calej nocy aku powinien byc full.pozdro

andi50
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 123
Rejestracja: 22 lip 2013, 18:02
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: andi50 » 23 lip 2013, 16:35

dzieki

Pozdrawiam

Andrzej Doc admin

Post autor: Andrzej Doc admin » 29 lip 2013, 19:36

Witam. Mam mały problem. wsiadam sobie do swojej a6 a tu brzydki napis Low Battery. Jak to możliwe i jak to sprawdzić że aku jest rozładowany do 20% a jest jeszcze na gwarancji. Podłączyłem prostownik z automatycznym doborem prądu ładowania - ustawiłó się na 4 ampery i na razie ładuje. Jak sprawdzić ładowanie aku?. Posiadam voltomierz. przy jakich obrotach silnika powinien ładować w a6?

[ Dodano: 2013-07-30, 18:06 ]
I się udało..... pojechałem dziś do elektryka. Mało wiedział jak się zająć tematem ale po zbadaniu napięcia ładowania 13,8V i prądu w stanie spoczynku ( choć chyba nie umiem wyłączyć wszystkich odbiorników) prąd oscylował pomiędzy 19 a 20 amper.... A co najważniejsze włączył vag-a i vcds-a i okazało się że aku nie jest zaprogramowany więc wgraliśmy 110Ah 920A i nr z naklejki na aku i nagle wszystko odżyło. na wskaÂźniku w mmi odrazu pojawiło się 100% sprawności aku. Nie wiem dlaczego się tak stało. Mam A6 trzy miesiące. Ale ciesze się że działa. Mam pojezdzić dwa dni i odwiedzić elektryka jak by jeszcze raz sprawdzić prąd ładowania i napięcie. Swoją drogą jakie powinny być prawidłowe wartości ładowania aku 110Ah 920A jeżeli chodzi o napięcie i natężenie? Pls o odp. pozdrawiam

[ Dodano: 2013-08-01, 13:45 ]
I masakra.... Znów poziom aku spadł do 5 %. Jedyne co lepsze to to że po przejechaniu 15 km naładował się do 80%. W pn jadę do elektryka więc opisze co ustalił. Pozdrawiam

Hello. Nie było czasu odwiedzić elektryka bo padł mi DPF- przygoda opisana w odpowiednim dziale. Ale kupiłem kabelek i wyszło mi 5 błędów w regulatorze aku::::(((((


ÂŚroda,07,Sierpień,2013,19:50:35:24267
Wersja VCDS: AKP 11.11.5
Wersja danych: 20130202


Adres 61: Reg.akumulatora Plik etykiet: 4F0-910-181.lbl
Oznaczenie elementu: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Komponent i/lub wersja: J0644 BEM H12 0590
Kodowanie:
Kod serwisu: WSC 99999 999 52802
Dodatkowe informacje: 4F0915105D von VA 0i1610402
Dodatkowe informacje: Geraet 52802
VCID: 23450E4DE28B33001CE
5 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

02277 - Prąd spoczynkowy poziom 6
000 - - - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100000
Priorytet błędu: 7
Częstość błędu: 2
Przebieg: 193655 km
WskaÂźnik czasu: 0
Data: 2013.08.07
Czas: 10:39:44

02272 - Prąd spoczynkowy poziom 1
000 - - - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100000
Priorytet błędu: 7
Częstość błędu: 3
Przebieg: 193650 km
WskaÂźnik czasu: 0
Data: 2013.08.07
Czas: 08:52:44

02273 - Prąd spoczynkowy poziom 2
000 - - - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100000
Priorytet błędu: 7
Częstość błędu: 2
Przebieg: 193655 km
WskaÂźnik czasu: 0
Data: 2013.08.07
Czas: 10:39:15

02276 - Prąd spoczynkowy poziom 5
000 - - - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100000
Priorytet błędu: 7
Częstość błędu: 2
Przebieg: 193655 km
WskaÂźnik czasu: 0
Data: 2013.08.07
Czas: 10:39:24


Czy ktoś wie jak zacząć poszukiwanie usterki?
Ostatnio zmieniony 07 sie 2013, 21:22 przez Andrzej Doc admin, łącznie zmieniany 1 raz.

guniomario
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 27 lip 2013, 17:58
Lokalizacja: slupsk

Post autor: guniomario » 07 sie 2013, 16:17

:) witam ,

Ma maly problem z moja 6-czka,kupilem nowy aku bosh i oddalem alternator valeo do regeneracji ktory dzialal wczesniej poprawnie I nie bylo zadnych problemow z ladowaniem aku ani zadnych bledow w komputerze,
czesci ktore zostaly wymienione to:
2 lozyska,
szczotki,
komutator,
kolko od paska
paseka
takze piaskownie obudowy, regeneracjia byla profilaktyczna ze wzgledu ze przebieg to juz 200tys.


Po regeneracji zauwazylem ze kiedy slychalem radia ok 3godz na wylaczonym silniku dostalem komunikat zeby uruchomic silnik na 3min bo moge go nieodpalic pozniej.

nigdy wczesniej nie widzialem takiego komunikatu a ma te samochod prawie 4 lata

nowa bateria byla ustawiana vagiem
sprawdzalem wyjscie na alternatorze to jest 11.87v

po wymianie przejechalem ok 1600km I kiedy sie zatrzymalem na przerwe to juz nie moglem odpalic kompletnie padla bateria, odpalilem samochod na kablach od innego auto I dojechalem do domu.

czy jest to problem regeneracji I co moze byc powodem ze aku nie jest porawnie albo wcale ladowany

diagnostyka pokazuje jeden blad

00992 - Consumption Cut-Off Active

prosze o pomoc

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1362
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 07 sie 2013, 17:21

guniomario, odpowiedź jest w Twoim pytaniu - napięcie na alternatorze - powinno być w okolicy 14.4V. Regulator napięcia podaje za niskie napięcie. Prąd ładowania na pewno sporo niższy od normy.
Nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu - po co regenerować coś co działa jak należy ?? <wow>

guniomario
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 27 lip 2013, 17:58
Lokalizacja: slupsk

Post autor: guniomario » 07 sie 2013, 18:33

wielkie dzieki Tomek,

wymienie regulator napiecia I dam znac czy jest ok.

pozdrawiam

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1362
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 07 sie 2013, 19:09

guniomario <okok>

Suszczu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 30 wrz 2015, 19:54
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Suszczu » 04 lut 2017, 14:40

Witam, [3.0 tdi BMK]

problem taki jest. padł akumulator i podłączyłem na noc auto do prądu ( podłączyłem bezpośrednio do akumulatora) po całej nocy sytuacja ma się tak. Odpalił normalnie bez żadnego problemu. ale patrząc na
mmi, poziom naładowania baterii wynosi 5%. I się zastanawiam co jest nie tak. Po przejechaniu sporego kawałka drogi okazuje się, że nic nie zmieniło dalej 5% naładowania. Wróciłem do domu zgasiłem go i próbuje odpalić na nowo. Zasadniczo ku mojemu zdziwieniu odpalił normalnie.

Pytanie co się dzieje. Czy mmi zwariowało po ładowaniu i trzeba pod kompa jechać, czy aku jest wykończone. Od razu piszę, że nie wiem ile ten akumulator ma lat.

sawiksaw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 260
Rejestracja: 28 sty 2017, 13:04
Lokalizacja: pabianice

Post autor: sawiksaw » 04 lut 2017, 14:47

jest szansa że padła klema :)
jak byś miał gdzieś podebrać drugi podobny aku to zmień
ale zacznij od zdjęcia klemy

Pczester
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 17 wrz 2016, 22:47
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 04 lut 2017, 14:59

Suszczu,
Zrób nowe kodowanie akumulatora w sterowniku. Czasami po rozładowaniu bateria nie zacznie go ładować póki nie dostanie info że jest wymieniony.

Suszczu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 30 wrz 2015, 19:54
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Suszczu » 04 lut 2017, 15:06

a powiedzcie mi czy jak podłącze prostownik pod klemy pod maska to mogę spokojnie pościagać klemy i wyciągnąć cały akumulator? chodzi o to, żeby nie rozkodować całego komputera. Żebym mógł normalnie odpalić później na kompa?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga