Problem z temperatura wody...
Problem z temperatura wody...
Witam. Audi a6 c5 1.8t APU. Przepraszam za brak polskich znakow, poniewaz mieszkam w UK i nie mam polskiej ,,klawiatury''. Po uruchomieniu auta w ciagu 5 sekund na wyswietlaczu pojawia sie czerwony znak od wody i zaczyna pojawiac sie sygnal, takie trzy pikniecia. Duzy wentylator ktory jest napedzany od alternatora chodzi non stop, tak ma byc, drugi ten mniejszy wiatrak wlacza sie zaraz bo uruchomieniu silnika gdy chlodnica momentanie sie nagrzewa, wiatrak chlodzi i znow sie nagrzewa... i tak w kolo macieju. Co najciekawsze, wskaznik od wody na desce rozdzielczej wzrasta wprost proporcjonalnie do pokonanych kilometrow, czyli tak jak powinno byc. Panowie co myslicie, jakis czujnik? pozdrawiam
- hemiV8
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 468
- Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gliwice
Zycio,
Powinno być tak, że wraz z pokonywanymi kilometrami temperatura czynnika chłodzącego powinna się stopniowo podnosić aż do osiągnięcia max temperatury 90°C, czyli tak jak sam stwierdziłeś.
Co do błędu to wróżenie z fusów musisz podłączyć Vaginę
i to jest na tę chwilę rozwiązanie Twojego problemu - tak mi się wydaje.
Powinno być tak, że wraz z pokonywanymi kilometrami temperatura czynnika chłodzącego powinna się stopniowo podnosić aż do osiągnięcia max temperatury 90°C, czyli tak jak sam stwierdziłeś.
Co do błędu to wróżenie z fusów musisz podłączyć Vaginę

- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Problem z temperatura wody...
rozumiem, że poziom płynu jest ok. sprawdź czujnik od tego.Zycio pisze:Witam. Audi a6 c5 1.8t APU. Przepraszam za brak polskich znakow, poniewaz mieszkam w UK i nie mam polskiej ,,klawiatury''. Po uruchomieniu auta w ciagu 5 sekund na wyswietlaczu pojawia sie czerwony znak od wody i zaczyna pojawiac sie sygnal, takie trzy pikniecia. Duzy wentylator ktory jest napedzany od alternatora chodzi non stop, tak ma byc, drugi ten mniejszy wiatrak wlacza sie zaraz bo uruchomieniu silnika gdy chlodnica momentanie sie nagrzewa, wiatrak chlodzi i znow sie nagrzewa... i tak w kolo macieju. Co najciekawsze, wskaznik od wody na desce rozdzielczej wzrasta wprost proporcjonalnie do pokonanych kilometrow, czyli tak jak powinno byc. Panowie co myslicie, jakis czujnik? pozdrawiam