
00001 - tak się ma w orginale w quattro
00011- wyłaczony Dsp ale nie polecam
crip pisze:Witam w temacie Tip`a po dłuższej przerwie. Jak pisałem wcześniej, po przekodowaniu Tip`a 5HP19 na 00010 pojeździłem troszkę i w końcu stało się nieuniknione, rozleciał mi się konwerter. Typowe objawy, wyciek oleju między skrzynią a silnikiem, tylna klapa cała obryzgana wyciekającym olejem i w rezultacie biegi zaczęły zmieniać się jak w starej radzieckiej ciężarówce. Po wyhamowaniu ciężko było ruszyć, gdyż bieg zapinał się dopiero przy 4000 obrotów. Akurat wracałem z Radomia do Warszawy i całe szczęście dociągnąłem się do Auto-Józefowa w Józefowie. Skończyło się na wymianie konwertera, tarcz, koszyka Forwardu i hydrauliki skrzyni, gdyż tak sobie zażyczyłem. Jak już mam zwalić skrzynię i zapłacić za naprawę to niech zrobią wszystko. ÂŁącznie kosztowało mnie to 5.000 zł i ogólnie jestem zadowolony z naprawy, bo skrzynia chodzi teraz jak marzenie, spadło spalanie z około 10,5l/100km na 9,0l/100km i wszystko gra, ale nie obyło się bez rozczarowań
.
Po dwóch dniach, telefonie informującym mnie, że samochód jest naprawiony i mogę go odebrać dotarłem do Józefowa i moim oczom ukazał się samochód z pobojowiskiem w środku. Dywanik kierowcy przypominał szmatę do warsztatowej podłogi, na progach ślady butów z oleju, syf na siedzeniu i kierownicy. Po zgłoszeniu bałaganu starano się uprać mi dywanik, lecz bezskutecznie, a ślady wizyty w warsztacie samochód nosił jeszcze ze 2 tygodnie. Do tego po odjechaniu od warsztatu o jakieś 10km urwała mi się osłona silnika, gdyż została zamontowana na paski samozaciskowe i jedną z pięciu śrub, które ową osłonę mają trzymać na miejscu. Po zapłaceniu 5.000 zł spodziewałem się profesjonalniejszego podejścia i dbałości o detale. Usunięcie syfu z samochodu kosztowało mnie 250 zł i to jakoś przeżyłem, ale ta osłona zamontowana na sztukę trochę mnie zniesmaczyła, gdyż dosłownie 2 tygodnie przed remontem skrzyni wymieniałem ją na nową i zamontowałem z dbałością o dokładność i szczegóły.
Gdyby ktoś chciał kiedykolwiek skorzystać z usług warsztatu Auto-Józefów to szczerze go polecam, bo znają się na rzeczy i nie trzymają samochodu tygodniami, bo im coś nie po drodze. Ale uprzedzam, że folii STRECH i papierowych osłon tapicerki Panowie z Józefowa nie używają...
Pozdrawiam
Crip
Masz stary sterownik. Nie przyjmie innego kodowania jak 00000 które masz, i 00010 na które chcesz zmienićJarecki pisze:MiastoTG, witam![]()
widze ze chcesz zmienic kodowanie skrzynitez sledze te tematy i nawet ostatnio probowalem przekodowac skrzynie
ale po wejsciu w kodowania zastalem 00000 probowalem przekodowac na 00001 ale nie chacialo sie zapisac
moze Vag kiepski
Po takim opisie aż się dziwię że jeszcze ich polecaszcrip pisze:Po dwóch dniach, telefonie informującym mnie, że samochód jest naprawiony i mogę go odebrać dotarłem do Józefowa i moim oczom ukazał się samochód z pobojowiskiem w środku. Dywanik kierowcy przypominał szmatę do warsztatowej podłogi, na progach ślady butów z oleju, syf na siedzeniu i kierownicy. Po zgłoszeniu bałaganu starano się uprać mi dywanik, lecz bezskutecznie, a ślady wizyty w warsztacie samochód nosił jeszcze ze 2 tygodnie. Do tego po odjechaniu od warsztatu o jakieś 10km urwała mi się osłona silnika, gdyż została zamontowana na paski samozaciskowe i jedną z pięciu śrub, które ową osłonę mają trzymać na miejscu. Po zapłaceniu 5.000 zł spodziewałem się profesjonalniejszego podejścia i dbałości o detale. Usunięcie syfu z samochodu kosztowało mnie 250 zł i to jakoś przeżyłem, ale ta osłona zamontowana na sztukę trochę mnie zniesmaczyła, gdyż dosłownie 2 tygodnie przed remontem skrzyni wymieniałem ją na nową i zamontowałem z dbałością o dokładność i szczegóły.
Gdyby ktoś chciał kiedykolwiek skorzystać z usług warsztatu Auto-Józefów to szczerze go polecam, bo znają się na rzeczy i nie trzymają samochodu tygodniami, bo im coś nie po drodze. Ale uprzedzam, że folii STRECH i papierowych osłon tapicerki Panowie z Józefowa nie używają![]()
Próbował ktoś jeszcze zmianę kodowania na 00010 w Tipie? Ja mam skrzynię DEQ czyli jeszcze stary model i też chętnie zmieniłbym na inny program na którym nie będzie tak przeciągać - najgorzej jest na zimnym oleju z 2 na 3 bieg. Olej zmieniany był jakieś 10 tys temu.MiastoTG pisze:Masz stary sterownik. Nie przyjmie innego kodowania jak 00000 które masz, i 00010 na które chcesz zmienićJarecki pisze:MiastoTG, witam![]()
widze ze chcesz zmienic kodowanie skrzynitez sledze te tematy i nawet ostatnio probowalem przekodowac skrzynie
ale po wejsciu w kodowania zastalem 00000 probowalem przekodowac na 00001 ale nie chacialo sie zapisac
moze Vag kiepski
i Jak ci działa ta skrzynia w trybie sport?Zerd pisze:Ja znalazłem coś takiego w sieci
Coding
000?x: DSP Mode (Dynamic Shift Points)
0 = DSP active
1 = DSP inactive
000x?: Transmission Mode
0 = Factory Mode (Adaptive Transmission Mode)
1 = Force Economy Mode (lower Shift Points)
2 = Force Sport Mode (higher Shift Points)
Common Settings:
00000 = Factory Mode
00011 = Econonmy/Touring Mode
00012 = Sport Mode
I zgodnie z tym swoją przekodowałem na 00012. Pierwsze wrażenie na plus ale to krótki odcinek testowy w koło domu. Pojeżdżę dłużej to napiszę coś więcej.