http://forums.audiworld.com/showthread.php?p=23825079
[A6 C5 ALL] - działanie i naprawa tempomatu, tempomat
-
_Marek_
no tutaj jest troche inaczej bo manetka jest podlaczona... bezposrednio pod kompa. nie wystepuje sterownik. u mnie wyskakuje blad - bledny sygnal na tempomacie i nie wiadomo jak to naprawic. manetke rozbieralem i jest raczej ok.Cris9222 pisze:Ciekawe jak to jest podłączone w układzie z elektroniczną przepustnicą...
a ja u siebie przelutowałem i lipaMarcin19l pisze:własnie naprawiłem swój tempomat chodzi az miło, wystarczyło tylko przelutowac w sterowniku jak w opisie ze strony
http://forums.audiworld.com/showthread.php?p=23825079
![]()
Witam!
Od kilku dni rozpoznaje moja A6 ,nie działa tempomat ... po przelutowaniu modułu /pod schowkiem / pstryka przekaznik jesli mieszam manetką w czasie jazdy ale prędkosci nie utrzymuje .
Sprawdzałem Vag i w bloku 006 nie widać takich okienek jak pokazujecie w tym temacie ,dodatkowo jak próbuje zakodować tempomat to mam taki komunikat .
Może ktoś wie gdzie robie bład ?
![Obrazek]()
ps. czy ASR ma kontrolke gdzieś na pulpicie czy FIS
Pozdrawiam
Od kilku dni rozpoznaje moja A6 ,nie działa tempomat ... po przelutowaniu modułu /pod schowkiem / pstryka przekaznik jesli mieszam manetką w czasie jazdy ale prędkosci nie utrzymuje .
Sprawdzałem Vag i w bloku 006 nie widać takich okienek jak pokazujecie w tym temacie ,dodatkowo jak próbuje zakodować tempomat to mam taki komunikat .
Może ktoś wie gdzie robie bład ?

ps. czy ASR ma kontrolke gdzieś na pulpicie czy FIS
Pozdrawiam
-
Fontesen
Mam to samo. przekaźnik pstryka, ale tempomat działa jakby chciała nie mógł. Tzn bardzo długo reaguje albo wogóle nie reaguje. Pompka sprawdzana na krótko, i działa i bardzo szybko podciaga cięgno. A tutaj bardzo wolno. Ktośma jakieś pomysły? A i jeszcze jedno. Gdy jużuda mi się go załaczyć i jadę na tempomacie to jak chcę zwiększyć prędkość tempomatem, to go rozłacza.Moze trzeba jeszczer raz dokładnie przelutować każdy lut na sterowniku.manfredjg pisze:Witam!
Od kilku dni rozpoznaje moja A6 ,nie działa tempomat ... po przelutowaniu modułu /pod schowkiem / pstryka przekaznik jesli mieszam manetką w czasie jazdy ale prędkosci nie utrzymuje .
Sprawdzałem Vag i w bloku 006 nie widać takich okienek jak pokazujecie w tym temacie ,dodatkowo jak próbuje zakodować tempomat to mam taki komunikat .
Może ktoś wie gdzie robie bład ?
[url=http://images35.fotosik.pl/1521/d6a3f9cb228f3d2dm.jpg]Obrazek[/URL]
ps. czy ASR ma kontrolke gdzieś na pulpicie czy FIS
Pozdrawiam
-
Dżaga_Nike
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 73
- Rejestracja: 09 lut 2012, 18:59
- Lokalizacja: Łódź
Cześć.
Czy ktoś z Was cieszy się działającym tempomatem w 2.4 ARJ
? Kurde kupiłem manetkę, pedał gazu elektroniczny, szukałem sterownika pod schowkiem i nie ma. Byłem raz u jakiegoś magika który stwierdził że nie działa bo wszystko jest powycinane. Czy pod maską silnika można to jakoś stwierdzić? a jak z tą diagnostyką benzyny z Vag-a?? Bo jeśli rzeczywiście niczego nie mam do tempo to zdejmę tą manetkę bo po co ma mnie irytować.
Czy ktoś z Was cieszy się działającym tempomatem w 2.4 ARJ
Ride Or Die
gdzie jest ta pompka ?--RaDeK-- pisze:. Pompka sprawdzana na krótko, i działa i bardzo szybko podciaga cięgno. .manfredjg pisze:Witam!
Od kilku dni rozpoznaje moja A6 ,nie działa tempomat ... po przelutowaniu modułu /pod schowkiem / pstryka przekaznik jesli mieszam manetką w czasie jazdy ale prędkosci nie utrzymuje .
Sprawdzałem Vag i w bloku 006 nie widać takich okienek jak pokazujecie w tym temacie ,dodatkowo jak próbuje zakodować tempomat to mam taki komunikat .
Może ktoś wie gdzie robie bład ?
[url=http://images35.fotosik.pl/1521/d6a3f9cb228f3d2dm.jpg]Obrazek[/URL]
ps. czy ASR ma kontrolke gdzieś na pulpicie czy FIS
Pozdrawiam
Jutro bede miał moduł do podstawienia z działajacej A6
-
Fontesen
Pompka jest za nadkolem od strony kierowcy. ÂŚciągasz nadkole i nadkole. Pompka jest po lewej stronie a do niej podpięta jest wtyczka.manfredjg pisze:gdzie jest ta pompka ?--RaDeK-- pisze:. Pompka sprawdzana na krótko, i działa i bardzo szybko podciaga cięgno. .manfredjg pisze:Witam!
Od kilku dni rozpoznaje moja A6 ,nie działa tempomat ... po przelutowaniu modułu /pod schowkiem / pstryka przekaznik jesli mieszam manetką w czasie jazdy ale prędkosci nie utrzymuje .
Sprawdzałem Vag i w bloku 006 nie widać takich okienek jak pokazujecie w tym temacie ,dodatkowo jak próbuje zakodować tempomat to mam taki komunikat .
Może ktoś wie gdzie robie bład ?
[url=http://images35.fotosik.pl/1521/d6a3f9cb228f3d2dm.jpg]Obrazek[/URL]
ps. czy ASR ma kontrolke gdzieś na pulpicie czy FIS
Pozdrawiam
Jutro bede miał moduł do podstawienia z działajacej A6
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Odkopie temat, bo nie wiem czy jest to wina tych zimnych lutów przy kondesatorach a może coś innego.
Gdy jest ciepło wszystko działa dobrze nic się nie dzieje załacza się i wszystko jest tak jak należy. Jednak im zimniej tym gorzej działa. Wczoraj jechałem przy - 8*C i jak chciałem aby zapamiętał prędkość to wyrównał prędkość jednak jej nie zapamiętał. Aż dopiero po kilku razach załapał i utrzymywał zadaną prędkość. Czy są to luty ? Dzieje się tak tylko kiedy jest okolo 5 stopni poniżej zera.
Gdy jest ciepło wszystko działa dobrze nic się nie dzieje załacza się i wszystko jest tak jak należy. Jednak im zimniej tym gorzej działa. Wczoraj jechałem przy - 8*C i jak chciałem aby zapamiętał prędkość to wyrównał prędkość jednak jej nie zapamiętał. Aż dopiero po kilku razach załapał i utrzymywał zadaną prędkość. Czy są to luty ? Dzieje się tak tylko kiedy jest okolo 5 stopni poniżej zera.
Majac wolną chwile naprawiłem swój tempomat tj. na module pod pólką pasażera .
Pierwsza usterka luty na module -bez zmian /ale były zimne lutowania /
Dwa uszkodzone połączenie weżykiem gumowym z pompy tempomatu /umieszczona pod pompą ABS / do siłownika przepustnicy
pod pompą ABS
do siłownika tempomatu
![Obrazek]()
Trzy jak juz ruszyło to nie zawsze działał /losowo / okazało sie że nie łaczy przekaznik w module tempomatu
zwany 5GA 004 397-14
Wymieniłem na zwykły przekaznik samochodowy za 5zł ze szrotu ,kabelki z modułu wyprowadziłem na zewnątrz
Może sie komuś przyda
The new 5-pin relay ( I used a 12v 20/30amp ).
INSTALL THE WIRES AS FOLLOWS:
Wire # Relay terminal #
1 87a
2 30
3 87
4 86
5 85
1 is the one that is the closest to the middle of the board (near the pins), 2 is right beside #1.
3 is in the row of 3 on the edge of the board (the middle one is #3), 4 is the one closest to the "pin" side of the board and 5 in the only one left.
_________________________
..................... 4 3 5
--
-- (pins)........... 2
--....................1
Z tej stronki info
Pierwsza usterka luty na module -bez zmian /ale były zimne lutowania /
Dwa uszkodzone połączenie weżykiem gumowym z pompy tempomatu /umieszczona pod pompą ABS / do siłownika przepustnicy
pod pompą ABS
do siłownika tempomatu

Trzy jak juz ruszyło to nie zawsze działał /losowo / okazało sie że nie łaczy przekaznik w module tempomatu
zwany 5GA 004 397-14
Wymieniłem na zwykły przekaznik samochodowy za 5zł ze szrotu ,kabelki z modułu wyprowadziłem na zewnątrz
Może sie komuś przyda
The new 5-pin relay ( I used a 12v 20/30amp ).
INSTALL THE WIRES AS FOLLOWS:
Wire # Relay terminal #
1 87a
2 30
3 87
4 86
5 85
1 is the one that is the closest to the middle of the board (near the pins), 2 is right beside #1.
3 is in the row of 3 on the edge of the board (the middle one is #3), 4 is the one closest to the "pin" side of the board and 5 in the only one left.
_________________________
..................... 4 3 5
--
-- (pins)........... 2
--....................1
Z tej stronki info
- starry
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 36
- Rejestracja: 03 kwie 2013, 11:29
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
- Kontakt:
No i ja też zabrałem się dzisiaj ze tempomat, wymontowałem do sprawdzenia pompkę, bo się nie odzywała. Na kablach do pompki, żadnego napięcia więc chyba coś ze sterownikiem, ale sprawdzę jeszcze pompkę na krótko bo w środku wygląd jak nowa.
Nie wiem tylko, czy pompka ma chodzić cały czas czy tylko włącza się w jakiejś określonej sytuacji, np. przy próbie włączenia tempomatu?
Nie wiem tylko, czy pompka ma chodzić cały czas czy tylko włącza się w jakiejś określonej sytuacji, np. przy próbie włączenia tempomatu?
starry
To działa takstarry pisze:No i ja też zabrałem się dzisiaj ze tempomat, wymontowałem do sprawdzenia pompkę, bo się nie odzywała. Na kablach do pompki, żadnego napięcia więc chyba coś ze sterownikiem, ale sprawdzę jeszcze pompkę na krótko bo w środku wygląd jak nowa.
Nie wiem tylko, czy pompka ma chodzić cały czas czy tylko włącza się w jakiejś określonej sytuacji, np. przy próbie włączenia tempomatu?
-przekraczasz min 40km/h
-wł suwakiem tempomat /jak jest wyjety schowek pasażera słychać wyrażne cykniecie na przekazniku w module /
-uruchamia sie pompka i po chwili czuć jak siłownik ciągnie za ciegna na przepustnicy / czuć jak pedał gazu "ucieka " pod nogą /
Sprawdzić moduł czy "cyka "
Sprawdzić siłownik -zakładając węzyk i na chodzącym silniku jak pociągniesz powietrze /mocno / to silnik rusza żwawiej
Sprawdzić zespół :pompka -wężyk-siłownik /podająć na wolnych obrotach napięcie na pompkę /










