Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[a6 c6 bre 2.0 tdi] wibracje!!!

Silniki wysokoprężne
boberek

Post autor: boberek » 26 sty 2013, 18:11

tak

johny929
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 26 sty 2013, 20:14
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: johny929 » 26 sty 2013, 20:25

WITAM

Panowie mam sprawe do was i szybka potrzebuje odpowiedzi moj problem polega na tym, ze w czasie jazdy np na drodze szybkiego ruchy kiedy jade za samochodem i jade 80km/h za nim i mam zamiar zaraz wyprzedzic samochod to przyspieszam,zaczynam manerw wyprzedzania i samochod leci plynnie do 140km/h i w tym momencie brakuje mu jakby mocy,wczasie wyprzedzania i spada mu predkosc radykalnie do np 100km/h i zaraz znowu dostaje kopa i zwieksza predkosc radykalnie.Jezdze audi a6 2.7 Tdi 2006 rok.I potrzebuje odpowiedzi w czym siedzi blad

Pozdrawiam

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 27 sty 2013, 09:29

a co komp mówi , jakie błędy wywala???

johny929
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 26 sty 2013, 20:14
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: johny929 » 27 sty 2013, 12:44

Witam Cie Peter 22 bylem u kumpla i podlaczylem sie do kompa i komp mi wywalil blady zwiazany z ukladem paliwowym.
Ostatnio zmieniony 27 sty 2013, 22:44 przez johny929, łącznie zmieniany 1 raz.

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 27 sty 2013, 17:46

Kiedy wymieniałeś filt paliwa ??? Fajnie by było jak byś wkleił kod błędu

johny929
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 26 sty 2013, 20:14
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: johny929 » 27 sty 2013, 22:43

a filtru nie wymienialem od momentu kiedy go kupilem tzn mam go juz rok to widze ze tak jak moj mechanik mowisz ze to wina moze byc filtra czyli narazie trzeba to wymienic a bledu nie mam jak sie bedzie pojawiac to wkleje go wtedy :)

AB
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 18 lut 2013, 08:54
Lokalizacja: Chojna

Post autor: AB » 21 lut 2013, 09:15

johny929 pisze:WITAM

Panowie mam sprawe do was i szybka potrzebuje odpowiedzi moj problem polega na tym, ze w czasie jazdy np na drodze szybkiego ruchy kiedy jade za samochodem i jade 80km/h za nim i mam zamiar zaraz wyprzedzic samochod to przyspieszam,zaczynam manerw wyprzedzania i samochod leci plynnie do 140km/h i w tym momencie brakuje mu jakby mocy,wczasie wyprzedzania i spada mu predkosc radykalnie do np 100km/h i zaraz znowu dostaje kopa i zwieksza predkosc radykalnie.Jezdze audi a6 2.7 Tdi 2006 rok.I potrzebuje odpowiedzi w czym siedzi blad

Pozdrawiam
Witam, problem twój polega pewnie w turbosprezarce - zacinajace sie kierownice. Ja juz mialem ten problem, samochod szarpal na 1 i 2 biegu, czasami bylo ok, a na koniec tak jak u ciebie na wyzszych predkosciach brakowalo mu mocy, objawy pogarszaly sie z biegiem czasu. Po zdemontowaniu turbosprezarki i rozebraniu jej okazalo sie ze powstaly nagar blokowal kierownice turbiny. Wystarczylo tylko czyszczenie i rozruszanie kierowniczek, auto smiga teraz ok.
Mozesz sprawdzic bardzo latwo, czy to turbina, dodajac obrototy i obserwujac czy ciegno sterujace kierowniczki zmienia potozenie ( ciegno sterowane jest pompka podcisnieniowa).
Wymien tez filtr paliwa, bo ja zmieniam po 10 tys km i wklad za kazdym razem jest bardzo brudny (tankowanie Verwa Orlen).

Powodzenia.

nosek_d
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 24 lut 2013, 12:04
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: nosek_d » 02 kwie 2013, 22:22

Witam! odgrzebuje temat na nowo. Mój problem wygląda następująco: jak jest zimny to trzęsie bardziej, natomiast jak się rozgrzeje to jest trochę lepiej. Mechanicy diagnozujący stawiają na kilka rzeczy no i bez sensu jest wymieniać wszystko metodą prób i błędów. Drganie/ podrywanie nie występuje cały czas. Jak jadę jest to niewyczuwalne, natomiast stając na światłach zaczyna drgać. Co jest dziwne, to nie dzieje się to cały czas. Jeżdżąc po mieście, raz jest trzęsienie, a raz tego nie ma. Czy ktoś miał takie przerywane drgania? Pompę olejową regenerowałem, rozrząd wymieniłem, a mechanik zapiera się że ustawił wszystko dobrze. Proszę o pomoc., pozdrawiam!

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 03 kwie 2013, 17:54

wtryski sprawdz i ic czy sie nie rozszczelnia

boberek

Post autor: boberek » 09 kwie 2013, 08:17

Peter22 oni tu na wymiane żarówki jażdzą do ASO :)

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 09 kwie 2013, 11:14

boberek, _profil

Popraw proszę dane o samochodzie... bo absolutnie nie wydaje mi się, abyś miał taki silnik i napęd na tył...

krzycho2626
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 502
Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK

Post autor: krzycho2626 » 27 maja 2013, 15:55

Tyle postów i dalej temat wibracji na jałowym nie rozwiazany.
W końcu założyłem pompki bo te wibracje dobrowadziły mnie do "szefskiej pasji"
Aby być pewnym że szajsu nie założe wyjałem je z kolegi audi a3 rok 2007 160tyś km przejechałem sie autkiem uprzednio oraz sprawdziłem bipy-silnik chodził dobrze i 0 wibracji na jałowym.

Te same pompki w moim silniku nie dały kompletnie nic-dalej wibruje jak wcześniej na jałowym. Wynika z tego że pompki nie maja z wibracja nic wspólnego dwumasa też i pompa oleju czy imbusik gdyż mam już to ogarnięte.

Daje tej motorowni ostatnia szanse i spróbuje z synchronizacja rozrzadu jak i to nie pomoże to na bank nie utopie w ten motor ani grosza więcej.

Ps: to co się porawiło na pompkach z mniejszym przebiegiem to spalanie bo spadło aż litr na 100km,na starych miałem nalatane 300tyś km

marski24
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 05 sty 2011, 12:48
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: marski24 » 01 cze 2013, 15:09

Skoro tak ciężko rozkminić ten wątek to pomyślałem sobie, że może być to skutek wadliwie działających klap zawirowujących/kierujących w kolektorze dolotowym. Ma to znaczenie dla prawidłowego tworzenia się mieszanki. Bez podciśnienia w siłowniku podciśnieniowym klapy kierujące znajdują się w położeniu „otwarte“ (położenie awaryjne). A właśnie w pełni otwarte powinny być przy 3000 obrotów. SprawdÂź kolego jak tam u Ciebie w tym temacie. A nóż się uda. pozdrawiam

krzycho2626
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 502
Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK

Post autor: krzycho2626 » 01 cze 2013, 15:17

Zobaczymy ale nie sadze aby było to.
Na A3 A4 A6 klubie nikt tego nie ogarnał, seat skoda i vw też to samo. Najgprsze że wszyscy pisza że te typy tak maja. Hmm ja sie z tym nie zgadzam.
Pierwszy, najlepszy forum Audi A6 w Polsce - A6Klub.PL ! :)

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Rocznik: 2011
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 01 cze 2013, 21:15

kolego podjedz do kumatego tunera niech ci sprawdzi rozrząd czy czasem nie trzeba poprawić . W wiekszości przypadkow te motory tak mają jesli reszta podzespołów sprawdzona i jest na 100% ok. Mozna jeszcze poprosic tunera aby delikatnie podniósł obroty na jałowym i bedziesz miał spokój . Nie zawsze daje sie to zrobić vagiem . nieraz trzeba zmienic w sterowniku silnika . dlatego najlepiej jechac do kumatego tunera a nie zwykłego mechanika .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja