[ AKN 2.5 150 KM] Pęknieta obudowa rozrządu = większa moc?
Panowie a wiec jestem po wiekszych ogledzinach, auto juz na kanale. Na zgaszonym wisko mozna krecic, z malym oporem ale palcem spokojnie sie pokreci. Sprawdzilem jeszcze czy uda mi sie je zatrzymaj na wolnych obrotach i o dziwo ni cholery zadnym prętem nie jestem w stanie tej reszty wentylatora zatrzymac (jak mialem e39 V8 to spokojnie paluszkiem zatrzymywalem wentyl) Jakieś nowe wnioski? Co do szumu to nie ma łopatek to i teraz szumu nie ma, mysle ze teraz chodzi prawidłowo? Youtube Wisko
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Może to nie wisko hałasowało, tylko np. jakaś rolka napinająca ?
Ja nie zauważam jakiegos specjalnego szumu przy przyspieszaniu. Hałas w 2,5 TDI podobny do tego jak w 1,8T. Zreszta w obu przypadkach jakoś niespecjalnie zauważalny.
O! zauważalny to jest 2 bieg wentylatora klimy
Ja nie zauważam jakiegos specjalnego szumu przy przyspieszaniu. Hałas w 2,5 TDI podobny do tego jak w 1,8T. Zreszta w obu przypadkach jakoś niespecjalnie zauważalny.
O! zauważalny to jest 2 bieg wentylatora klimy

Części samochodowe online - Motostacja pl
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 532
- Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2017
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: LUB
Dziwię się że odczucia masz jakby 40 KM przybyło. Po co ja chip tuning robiłem jak mogłem zdjąć wentylator i by było ze 180 kucyków
Wg mnie wisko to nie wypał, lepszy byłby elektryczny wentylator jak do klimy, po przekroczeniu jakiejś temperatury załączał by się i schłodził i po sprawie bez jakiś zbędnych sprzęgieł wiskotycznych. Np. w Audi A4 2.0 TDI CR nie ma wiska tylko wentylator elektryczny.

Wg mnie wisko to nie wypał, lepszy byłby elektryczny wentylator jak do klimy, po przekroczeniu jakiejś temperatury załączał by się i schłodził i po sprawie bez jakiś zbędnych sprzęgieł wiskotycznych. Np. w Audi A4 2.0 TDI CR nie ma wiska tylko wentylator elektryczny.