[ BPJ 2.0 170 KM] głośna praca silnika
- Ravsik
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 148
- Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:42
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Galway IRL/Rybnik PL
No i wymienilem ta ODME ale nic sie nie zmienilo, jak odkrece korek oleju to silnik pracuje nie rowno.
Montaż PDC tył Audi A6 C6 /]Forum dyskusujne.[/URL]
Mody:
2.0 TFSI 230KM / 370Nm
- przod polift
- tyl polift
- stołki S-LINE
- AAS
- APS
- SDS
- licznik 3G od S6
Mody:
2.0 TFSI 230KM / 370Nm
- przod polift
- tyl polift
- stołki S-LINE
- AAS
- APS
- SDS
- licznik 3G od S6
- Ravsik
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 148
- Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:42
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Galway IRL/Rybnik PL
mialem
Montaż PDC tył Audi A6 C6 /]Forum dyskusujne.[/URL]
Mody:
2.0 TFSI 230KM / 370Nm
- przod polift
- tyl polift
- stołki S-LINE
- AAS
- APS
- SDS
- licznik 3G od S6
Mody:
2.0 TFSI 230KM / 370Nm
- przod polift
- tyl polift
- stołki S-LINE
- AAS
- APS
- SDS
- licznik 3G od S6
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 07 gru 2010, 11:31
- Lokalizacja: Drogheda-Irlandia/Swinoujscie
- Ravsik
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 148
- Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:42
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Galway IRL/Rybnik PL
czyli ogolnie nie potrzebnie to wymienilem 

Montaż PDC tył Audi A6 C6 /]Forum dyskusujne.[/URL]
Mody:
2.0 TFSI 230KM / 370Nm
- przod polift
- tyl polift
- stołki S-LINE
- AAS
- APS
- SDS
- licznik 3G od S6
Mody:
2.0 TFSI 230KM / 370Nm
- przod polift
- tyl polift
- stołki S-LINE
- AAS
- APS
- SDS
- licznik 3G od S6
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 07 gru 2010, 11:31
- Lokalizacja: Drogheda-Irlandia/Swinoujscie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 mar 2011, 13:08
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 279
- Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:33
- Imię: Bar
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: pomorskie
Odkopie temat 
Odmy do tej pory nie wymieniłem, przebieg 140 tys km: korek tak zasysa, że cieżko go odkręcić nawet po zgaszeniu silnika. Dodatkowo w okolicach uszczelki pojawił się delikatny wyciek. Czy wymieniać samą odmę czy w takim przypadku uszczelkę też trzeba (jeszcze jeżdżę do ASO - nie powinni sami wpasc, ze cos jest nie halo?). Dodatkowo nadal uparcie twierdzą, ze nadal nie warto zmieniac rozrzadu - mówią, ze nie ma co patrzec na wiek samochodu (6 lat) tylko sugeruja, zeby jezdzic na obecnym do 180 tys km. Chyba czas zmienić miejsce

Odmy do tej pory nie wymieniłem, przebieg 140 tys km: korek tak zasysa, że cieżko go odkręcić nawet po zgaszeniu silnika. Dodatkowo w okolicach uszczelki pojawił się delikatny wyciek. Czy wymieniać samą odmę czy w takim przypadku uszczelkę też trzeba (jeszcze jeżdżę do ASO - nie powinni sami wpasc, ze cos jest nie halo?). Dodatkowo nadal uparcie twierdzą, ze nadal nie warto zmieniac rozrzadu - mówią, ze nie ma co patrzec na wiek samochodu (6 lat) tylko sugeruja, zeby jezdzic na obecnym do 180 tys km. Chyba czas zmienić miejsce

Można podjechać do kogoś kto wykonuje przezwajanie silników i jest szansa, że coś ogarnie. Oni zazwyczaj mają odpowiedni sprzęt.
Witam, koledzy za głośna prace silnika odpowiada napinacz i łańcuch rozrządu, stuka o obudowę. Tfsi sprawny pracuje cicho, tylko cykają wtryskiwacze i zawór n80. Jak autem trzęsie polecam wymienić zawór n80 odpowiadający za odpowietrzenie. Jak jest sprawny to cyka, jak jest uszkodzony to sie robi podciśnienie i może zasysać korek. Zawór pcv też radzę sprawdzić (odma) Przerobiłem ten temat w 2.0 tfsi bgb a a4b7. Po wymianie tych zaworów + napinacz i łańcuch cisza.