Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BPJ 2.0 170 KM] głośna praca silnika

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
stinger
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 783
Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie

Post autor: stinger » 17 kwie 2013, 14:10

Ja nie wymieniałem. Ale jeśli koszt nie będzie wielki to warto pewnie wymienić.

Awatar użytkownika
Ravsik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 148
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:42
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Galway IRL/Rybnik PL

Post autor: Ravsik » 22 kwie 2013, 12:57

No i wymienilem ta ODME ale nic sie nie zmienilo, jak odkrece korek oleju to silnik pracuje nie rowno.
Montaż PDC tył Audi A6 C6 /]Forum dyskusujne.[/URL]

Mody:
2.0 TFSI 230KM / 370Nm
- przod polift
- tyl polift
- stołki S-LINE
- AAS
- APS
- SDS
- licznik 3G od S6

Awatar użytkownika
stinger
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 783
Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie

Post autor: stinger » 22 kwie 2013, 15:56

Jeśli to nie odma to do głowy przychodzi mi jeszcze akcja wymiany cewek, o ile nie miałeś wymienianych w akcji serwisowej. <mysli>

Awatar użytkownika
Ravsik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 148
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:42
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Galway IRL/Rybnik PL

Post autor: Ravsik » 22 kwie 2013, 16:33

mialem
Montaż PDC tył Audi A6 C6 /]Forum dyskusujne.[/URL]

Mody:
2.0 TFSI 230KM / 370Nm
- przod polift
- tyl polift
- stołki S-LINE
- AAS
- APS
- SDS
- licznik 3G od S6

mlody_drog
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 07 gru 2010, 11:31
Lokalizacja: Drogheda-Irlandia/Swinoujscie

Post autor: mlody_drog » 22 kwie 2013, 23:29

U mnie korka nie zasysa w ogóle ale jak odkręcę to chodzi silnik troszkę nierówno, a to nie czasami normalne? Jak traci ciśnienie..

Andrzej Doc

admin

Post autor: Andrzej Doc » 22 kwie 2013, 23:32

mlody_drog, dokładnie normalna sprawa przy nowszych jednostkach napędowych.

Awatar użytkownika
Ravsik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 148
Rejestracja: 03 wrz 2008, 20:42
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Galway IRL/Rybnik PL

Post autor: Ravsik » 23 kwie 2013, 01:11

czyli ogolnie nie potrzebnie to wymienilem :-(
Montaż PDC tył Audi A6 C6 /]Forum dyskusujne.[/URL]

Mody:
2.0 TFSI 230KM / 370Nm
- przod polift
- tyl polift
- stołki S-LINE
- AAS
- APS
- SDS
- licznik 3G od S6

mlody_drog
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 07 gru 2010, 11:31
Lokalizacja: Drogheda-Irlandia/Swinoujscie

Post autor: mlody_drog » 23 kwie 2013, 10:33

<radocha> <radocha> <radocha> <radocha>
Ravsik pisze:czyli ogolnie nie potrzebnie to wymienilem :-(
Bo szukasz na siłę, jak chcesz coś porobić to możesz mi ledy kupić na przód/tył <milczek> <figielek> <figielek>

[ Dodano: 2013-04-24, 15:34 ]
Nagrałem filmik jak to u mnie chodzi


marianek76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 14 mar 2011, 13:08
Lokalizacja: Lublin

Post autor: marianek76 » 18 maja 2013, 21:30

Ja tez wymienialem odme ale praca silnika przy odkreconym korku sie nie zmienila.
Co do glosnej pracy silnika pomaga wymiana
-napinacza
-lancuszka
-kola zmiennych faz rozrzadu.
U mnie teraz cisza.

vagTDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 279
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:33
Imię: Bar
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: vagTDI » 29 lip 2015, 17:25

Odkopie temat :p
Odmy do tej pory nie wymieniłem, przebieg 140 tys km: korek tak zasysa, że cieżko go odkręcić nawet po zgaszeniu silnika. Dodatkowo w okolicach uszczelki pojawił się delikatny wyciek. Czy wymieniać samą odmę czy w takim przypadku uszczelkę też trzeba (jeszcze jeżdżę do ASO - nie powinni sami wpasc, ze cos jest nie halo?). Dodatkowo nadal uparcie twierdzą, ze nadal nie warto zmieniac rozrzadu - mówią, ze nie ma co patrzec na wiek samochodu (6 lat) tylko sugeruja, zeby jezdzic na obecnym do 180 tys km. Chyba czas zmienić miejsce <rotfl>

Awatar użytkownika
stinger
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 783
Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie

Post autor: stinger » 29 lip 2015, 22:06

Zmień serwis. Ważny jest przebieg i wiek auta. Co do odmy to wymień razem z uszczelką pod klawiaturą. Koszt niewielki a spokój nastanie. Ja tak uczyniłem.

Awatar użytkownika
UneeK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 477
Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: UneeK » 02 wrz 2015, 14:39

Te silniki pracują dość głośno (cykaja). Jeśli "cykanie" staje się metaliczne można wymienić zawór N80:

emharin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 10 wrz 2015, 10:12
Lokalizacja: Polska

Post autor: emharin » 10 wrz 2015, 10:15

Można podjechać do kogoś kto wykonuje przezwajanie silników i jest szansa, że coś ogarnie. Oni zazwyczaj mają odpowiedni sprzęt.

Awatar użytkownika
huberto21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 08 cze 2015, 13:00
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: huberto21 » 20 paź 2015, 14:19

Witam, koledzy za głośna prace silnika odpowiada napinacz i łańcuch rozrządu, stuka o obudowę. Tfsi sprawny pracuje cicho, tylko cykają wtryskiwacze i zawór n80. Jak autem trzęsie polecam wymienić zawór n80 odpowiadający za odpowietrzenie. Jak jest sprawny to cyka, jak jest uszkodzony to sie robi podciśnienie i może zasysać korek. Zawór pcv też radzę sprawdzić (odma) Przerobiłem ten temat w 2.0 tfsi bgb a a4b7. Po wymianie tych zaworów + napinacz i łańcuch cisza.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga