Zdjąć górną osłonę silnika, wówczas w kilku miejscach będą widoczne nalepki z datą produkcji silnika.SEBIAN99 pisze:jak sprawdzić czy rzeczywiście jest to ASB??
[a6 c6] 3.0 tdi jak poznać kończący się rozrząd
A więc jestem po wymianie całego kompletnego rozrządu i powiem tak, porównując stare napinacze z nowymi to niebo a ziemia. najmocniejszy jest najmniejszy napinacz od łańcucha pośredniego, nowy ciężko było zdusić dwoma rękoma, stary dawał się ścisnąć jedną, i to palcami. reszta podobnie się zachowywała, stare bardzo miękkie już, nowe twarde. teraz tylko czekać na zapakowanie silnika do komory i pierwsze ciche odpalenie
w komorze silnik wydawał się wielki, po wyjęciu jak stał na wózku odwrotnie, jakiś mały 


To już masz teraz rozrząd dożywotnio :Dfarmer91 pisze:A więc jestem po wymianie całego kompletnego rozrządu i powiem tak, porównując stare napinacze z nowymi to niebo a ziemia. najmocniejszy jest najmniejszy napinacz od łańcucha pośredniego, nowy ciężko było zdusić dwoma rękoma, stary dawał się ścisnąć jedną, i to palcami. reszta podobnie się zachowywała, stare bardzo miękkie już, nowe twarde. teraz tylko czekać na zapakowanie silnika do komory i pierwsze ciche odpaleniew komorze silnik wydawał się wielki, po wyjęciu jak stał na wózku odwrotnie, jakiś mały
Kupowałeś ORI części ?
o rabat zapytałem po prostu i mi powiedział facet z serwisu że przy takim zamówieniu mogą dać 15% i to jest max bo więcej nie mogą. fakturę miałem na niecałe 5200zł ale brałem jeszcze trochę innych części, a sam rozrząd wyszedł jakoś 3300zł,z tym że to już po rabacie i bez VAT-u. jak znajdę fakturę to może póÂźniej wrzucę.
Tzn, że napinacz już nie trzyma ...danielzi pisze:Mam pytanie czy wbijać sobie do głowy wymiane rozrządu jeśli to grzechotanie mam może raz na piętnaście odpalań. Na zimnym silniku zdarza się rzadko. przebieg 280tys autentyczny.
Czyli, albo można z tym jeÂździć i się modlić, żeby nie przeskoczyło, albo wymienić i mieć spokój.
Aronowi z forum przeskoczył i jeszcze jednemu - nicku nie pamiętam. To są potwierdzone.Hipo pisze:Czy komuś przeskoczył łańcuszek? - jakieś potwierdzone przypadki?
czy tylko obawiacie się o to, że może tak się zdarzyć?
Popatrz sobie niemieckie aukcje na mobile.de czy innych tego typu, jest mnóstwo takich aut z uszkodzonym silnikiem. Najczęstszym przypadkiem jest właśnie przeskoczenie łańcucha lub wypalenie tłoka
- pama
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1264
- Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
- Imię: Forum Tomasz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bayern
- Kontakt:
Nikosnikos pisze:Aronowi z forum przeskoczył i jeszcze jednemu - nicku nie pamiętam. To są potwierdzone.Hipo pisze:Czy komuś przeskoczył łańcuszek? - jakieś potwierdzone przypadki?
czy tylko obawiacie się o to, że może tak się zdarzyć?
Popatrz sobie niemieckie aukcje na mobile.de czy innych tego typu, jest mnóstwo takich aut z uszkodzonym silnikiem. Najczęstszym przypadkiem jest właśnie przeskoczenie łańcucha lub wypalenie tłoka
popatrz sobie tez.. ile jest 3.0/2.7TDI sprzedawanych z przebiegiem ponad 250k km i wszytsko jezdzi


Jesli komus przeskoczyl, to oczywiscie wspolczuje.. ale 2 osoby na calym naszym forum?? Z tego powodu nie demonizowalbym i nie obawial sie tego.

PS. Moj zostal wymieniony w ramach gwarancji (kompletna gora), ale co z tego?? To jak z kobietami.. nigdy nie wiesz, na co/kogo trafisz



co z popychaczami hydraulicznymi i dÂźwigienkami zaworowymi? jestem po wymianie całego kompletnego rozrządu i zastanawiałem się nad tym. jedni mówią że wymieniać dopiero gdy zaczną się odzywać, a inni że można się pokusić o wymianę przy ok 250-300 tys przebiegu, a koszt samych części ok +/- 1000zł w zależności od tego za ile uda się kupić poszczególne części, potrzeba 24 dÂźwigienki i popychacze. czy do wymiany trzeb ściągać wałki rozrządu?