[a6 c6] 3.0 tdi jak poznać kończący się rozrząd
Dokładnie o to mi chodzi. O wymianę wylacznie zużytych/ wadliwych elementów.nikos pisze:Myszko - nie jest wadliwa jedna część, a więcej !
A to przyczynia się do tego, że łańcuch staje się rozciągnięty, napinacze nie trzymają, a łańcuch nie idzie po ślizgach jak powinien. I wtedy nie wymieniasz dobrego na nowe, a zużyte na nowe poprawione ( inne numery części).
A4, 1998, 2.8 Quattro
A3, 2001, 1.8T
A6, 2005, 3.0TDI Quattro
A3, 2001, 1.8T
A6, 2005, 3.0TDI Quattro
Więc przy rozrządzie masz napinacze góra - dół, łańcuchy i ślizgi. Do tego nowe śrubki, jedynie co ze starego można zostawić to koła zębateMyszko pisze:Dokładnie o to mi chodzi. O wymianę wylacznie zużytych/ wadliwych elementów.nikos pisze:Myszko - nie jest wadliwa jedna część, a więcej !
A to przyczynia się do tego, że łańcuch staje się rozciągnięty, napinacze nie trzymają, a łańcuch nie idzie po ślizgach jak powinien. I wtedy nie wymieniasz dobrego na nowe, a zużyte na nowe poprawione ( inne numery części).

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1889
- Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
- Imię: MaTyS
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Iława
Ostatnio żadziej czytam forum, więc może to jest przyczyną, że pierwszy raz czytam twoją wypowiedź potwierdzającą wyeliminowanie wad związanych z rozrządem. Do tej pory czytałem o samych przypuszczeniach... .
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez MaTyS, łącznie zmieniany 1 raz.
Dla tych, którzy mówią, że grzechotanie na zimnym jest normalne, 90 % Audi tak robi itp ....
Wczoraj znajomy, na lawecie wiózł piękną A6 , tyle, co zdążyłem zobaczyć nie była bita z żadnej strony.
Z ciekawości więc, wieczorem dzwonię zapytać, co to było.
Okazało się, że pacjentem było 3.0 tdi BMK 2005 rocznik, diagnoza mechanika, gdzie trafiło auto -
" przeskoczył rozrząd "
Pozdrawiam
Wczoraj znajomy, na lawecie wiózł piękną A6 , tyle, co zdążyłem zobaczyć nie była bita z żadnej strony.
Z ciekawości więc, wieczorem dzwonię zapytać, co to było.
Okazało się, że pacjentem było 3.0 tdi BMK 2005 rocznik, diagnoza mechanika, gdzie trafiło auto -
" przeskoczył rozrząd "
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2013, 10:38 przez 3.0 BMK 224KM, łącznie zmieniany 1 raz.
- radzik81
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 399
- Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
- Imię: Radek
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
IgorW czy S line czy normalna wersja niema zadnej roznicy w silnikach.S line to tylko inne wyposazenie,sportowe siedzenia,zawieszenie inne body kit.Ja posiadam s line 2.7 tdi BPP przebieg 166tys jeden napinacz gorny nietrzymal po nocy i zawsze rano grzechotalo.Jestem po wymianie i Teraz tylko sporadycznie cos tam uslysze ale nigdy po nocy czy dluzszym postoju.
Jak przeskakuje zazwyczaj na górnym . Więc po wymianie górnych zdecydowanie spada prawdopodobieństwo przeskoczenia.Auris1986 pisze:Ale wprowadziłeś nastrój po świętach, nikos chcesz żebym miał znowu noce bezsenne. Wymieniłem narazie oba napinacze górne, przy opalaniu cisza zobaczymy jak długo![]()
pozdr
Ja bynajmniej nie słyszałem, żeby komuś przeskoczył po wymianie górnych.
Tutaj napisałem to, co wiedziałem już dawno jednak w celu utwierdzenia, że grzechotanie nie jest tylko tym, że "ten typ tak ma" . Po czym zostałem wyśmiany.
Ciekawe, czy jakby przeskoczył komuś z forum, co tak ironizują , czego nikomu na pewno nie życzę, też by było tak do śmiechu .........