[a6 c6] 3.0 tdi jak poznać kończący się rozrząd
Dokładnie o to mi chodzi. O wymianę wylacznie zużytych/ wadliwych elementów.nikos pisze:Myszko - nie jest wadliwa jedna część, a więcej !
A to przyczynia się do tego, że łańcuch staje się rozciągnięty, napinacze nie trzymają, a łańcuch nie idzie po ślizgach jak powinien. I wtedy nie wymieniasz dobrego na nowe, a zużyte na nowe poprawione ( inne numery części).
A4, 1998, 2.8 Quattro
A3, 2001, 1.8T
A6, 2005, 3.0TDI Quattro
A3, 2001, 1.8T
A6, 2005, 3.0TDI Quattro
Więc przy rozrządzie masz napinacze góra - dół, łańcuchy i ślizgi. Do tego nowe śrubki, jedynie co ze starego można zostawić to koła zębateMyszko pisze:Dokładnie o to mi chodzi. O wymianę wylacznie zużytych/ wadliwych elementów.nikos pisze:Myszko - nie jest wadliwa jedna część, a więcej !
A to przyczynia się do tego, że łańcuch staje się rozciągnięty, napinacze nie trzymają, a łańcuch nie idzie po ślizgach jak powinien. I wtedy nie wymieniasz dobrego na nowe, a zużyte na nowe poprawione ( inne numery części).
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1889
- Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
- Imię: MaTyS
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Iława
Ostatnio żadziej czytam forum, więc może to jest przyczyną, że pierwszy raz czytam twoją wypowiedź potwierdzającą wyeliminowanie wad związanych z rozrządem. Do tej pory czytałem o samych przypuszczeniach... .
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez MaTyS, łącznie zmieniany 1 raz.
Dla tych, którzy mówią, że grzechotanie na zimnym jest normalne, 90 % Audi tak robi itp ....
Wczoraj znajomy, na lawecie wiózł piękną A6 , tyle, co zdążyłem zobaczyć nie była bita z żadnej strony.
Z ciekawości więc, wieczorem dzwonię zapytać, co to było.
Okazało się, że pacjentem było 3.0 tdi BMK 2005 rocznik, diagnoza mechanika, gdzie trafiło auto -
" przeskoczył rozrząd "
Pozdrawiam
Wczoraj znajomy, na lawecie wiózł piękną A6 , tyle, co zdążyłem zobaczyć nie była bita z żadnej strony.
Z ciekawości więc, wieczorem dzwonię zapytać, co to było.
Okazało się, że pacjentem było 3.0 tdi BMK 2005 rocznik, diagnoza mechanika, gdzie trafiło auto -
" przeskoczył rozrząd "
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2013, 10:38 przez 3.0 BMK 224KM, łącznie zmieniany 1 raz.
- radzik81
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 399
- Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
- Imię: Radek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
IgorW czy S line czy normalna wersja niema zadnej roznicy w silnikach.S line to tylko inne wyposazenie,sportowe siedzenia,zawieszenie inne body kit.Ja posiadam s line 2.7 tdi BPP przebieg 166tys jeden napinacz gorny nietrzymal po nocy i zawsze rano grzechotalo.Jestem po wymianie i Teraz tylko sporadycznie cos tam uslysze ale nigdy po nocy czy dluzszym postoju.
Jak przeskakuje zazwyczaj na górnym . Więc po wymianie górnych zdecydowanie spada prawdopodobieństwo przeskoczenia.Auris1986 pisze:Ale wprowadziłeś nastrój po świętach, nikos chcesz żebym miał znowu noce bezsenne. Wymieniłem narazie oba napinacze górne, przy opalaniu cisza zobaczymy jak długo
pozdr
Ja bynajmniej nie słyszałem, żeby komuś przeskoczył po wymianie górnych.
Tutaj napisałem to, co wiedziałem już dawno jednak w celu utwierdzenia, że grzechotanie nie jest tylko tym, że "ten typ tak ma" . Po czym zostałem wyśmiany.
Ciekawe, czy jakby przeskoczył komuś z forum, co tak ironizują , czego nikomu na pewno nie życzę, też by było tak do śmiechu .........