Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 c6] 3.0 tdi jak poznać kończący się rozrząd

Silniki wysokoprężne
3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 27 mar 2013, 09:24

Myszko - nie jest wadliwa jedna część, a więcej !
A to przyczynia się do tego, że łańcuch staje się rozciągnięty, napinacze nie trzymają, a łańcuch nie idzie po ślizgach jak powinien. I wtedy nie wymieniasz dobrego na nowe, a zużyte na nowe poprawione ( inne numery części).

Awatar użytkownika
Myszko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 25 paź 2012, 19:57
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Myszko » 27 mar 2013, 09:46

nikos pisze:Myszko - nie jest wadliwa jedna część, a więcej !
A to przyczynia się do tego, że łańcuch staje się rozciągnięty, napinacze nie trzymają, a łańcuch nie idzie po ślizgach jak powinien. I wtedy nie wymieniasz dobrego na nowe, a zużyte na nowe poprawione ( inne numery części).
Dokładnie o to mi chodzi. O wymianę wylacznie zużytych/ wadliwych elementów.
A4, 1998, 2.8 Quattro
A3, 2001, 1.8T
A6, 2005, 3.0TDI Quattro

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 27 mar 2013, 09:50

Myszko pisze:
nikos pisze:Myszko - nie jest wadliwa jedna część, a więcej !
A to przyczynia się do tego, że łańcuch staje się rozciągnięty, napinacze nie trzymają, a łańcuch nie idzie po ślizgach jak powinien. I wtedy nie wymieniasz dobrego na nowe, a zużyte na nowe poprawione ( inne numery części).
Dokładnie o to mi chodzi. O wymianę wylacznie zużytych/ wadliwych elementów.
Więc przy rozrządzie masz napinacze góra - dół, łańcuchy i ślizgi. Do tego nowe śrubki, jedynie co ze starego można zostawić to koła zębate :)

igorw

Post autor: igorw » 27 mar 2013, 13:09

nikos pisze:jedynie co ze starego można zostawić to koła zębate
W gruncie rzeczy też by się przydało wymienić: zobacz jak wyrabiają sie koła w rowerze - widać to gołym okiem.

Awatar użytkownika
pama
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
Imię: Forum Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bayern
Kontakt:

Post autor: pama » 27 mar 2013, 13:21

igorw pisze: W gruncie rzeczy też by się przydało wymienić: zobacz jak wyrabiają sie koła w rowerze - widać to gołym okiem.
Wyrabiaja sie.. dzieki lancuchowi <milczek>
Na tym polega istota tega mechanizmu.

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 27 mar 2013, 13:47

Ostatnio żadziej czytam forum, więc może to jest przyczyną, że pierwszy raz czytam twoją wypowiedź potwierdzającą wyeliminowanie wad związanych z rozrządem. Do tej pory czytałem o samych przypuszczeniach... .
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez MaTyS, łącznie zmieniany 1 raz.

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 05 kwie 2013, 06:10

Dla tych, którzy mówią, że grzechotanie na zimnym jest normalne, 90 % Audi tak robi itp ....
Wczoraj znajomy, na lawecie wiózł piękną A6 , tyle, co zdążyłem zobaczyć nie była bita z żadnej strony.
Z ciekawości więc, wieczorem dzwonię zapytać, co to było.
Okazało się, że pacjentem było 3.0 tdi BMK 2005 rocznik, diagnoza mechanika, gdzie trafiło auto -
" przeskoczył rozrząd "

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2013, 10:38 przez 3.0 BMK 224KM, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 05 kwie 2013, 10:45

IgorW czy S line czy normalna wersja niema zadnej roznicy w silnikach.S line to tylko inne wyposazenie,sportowe siedzenia,zawieszenie inne body kit.Ja posiadam s line 2.7 tdi BPP przebieg 166tys jeden napinacz gorny nietrzymal po nocy i zawsze rano grzechotalo.Jestem po wymianie i Teraz tylko sporadycznie cos tam uslysze ale nigdy po nocy czy dluzszym postoju.

Auris1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
Imię: Zbyszek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: Auris1986 » 05 kwie 2013, 11:39

Ale wprowadziłeś nastrój po świętach, nikos chcesz żebym miał znowu noce bezsenne. Wymieniłem narazie oba napinacze górne, przy opalaniu cisza zobaczymy jak długo :(
pozdr <luzik>

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 05 kwie 2013, 11:46

radzik81 pisze:IgorW czy S line czy normalna wersja niema zadnej roznicy w silnikach
On to raczej w formie żartu napisał <luzik>

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 05 kwie 2013, 11:56

Auris1986 pisze:Ale wprowadziłeś nastrój po świętach, nikos chcesz żebym miał znowu noce bezsenne. Wymieniłem narazie oba napinacze górne, przy opalaniu cisza zobaczymy jak długo :(
pozdr <luzik>
Jak przeskakuje zazwyczaj na górnym . Więc po wymianie górnych zdecydowanie spada prawdopodobieństwo przeskoczenia.
Ja bynajmniej nie słyszałem, żeby komuś przeskoczył po wymianie górnych.
Tutaj napisałem to, co wiedziałem już dawno jednak w celu utwierdzenia, że grzechotanie nie jest tylko tym, że "ten typ tak ma" . Po czym zostałem wyśmiany.
Ciekawe, czy jakby przeskoczył komuś z forum, co tak ironizują , czego nikomu na pewno nie życzę, też by było tak do śmiechu .........

tomek1974
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 31 lip 2010, 10:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomek1974 » 11 kwie 2013, 21:20

Robiłem w Ciechanowie . Silnik był wyciągany a co do kosztów to robiłem jeszcze inne rzeczy ale tak na szybko to 4,5 graty i 3,5 robocizna . Ludzie naprawdę znają się na rzeczy zaproponowali mnie między innymi lekkie podniesienie mocy i przy powrocie do domu banan na twarzy cały czas .

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 11 kwie 2013, 22:04

3,5 robocizna ? to jakiś kosmos
Strasznie Cię skasowali

tomek1974
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 31 lip 2010, 10:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomek1974 » 12 kwie 2013, 10:28

Może i tak . Były tańsze oferty ale czy muszą przechodzić ten pierwszy raz na moim aucie . A tak szybko , sprawnie i bez bólu ( z wyjątkiem portfela ) .

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 12 kwie 2013, 10:56

tomek1974 pisze:Może i tak . Były tańsze oferty ale czy muszą przechodzić ten pierwszy raz na moim aucie . A tak szybko , sprawnie i bez bólu ( z wyjątkiem portfela ) .
Ważne, żeby fura śmigała bez problemu <okok>
A odpalanie rano bez grzechotania bezcenne :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga