
jeszcze trochę się opuści, musi się ubić

[ Dodano: 2012-09-26, 23:02 ]
wybrałem się na delikatny remap do Rogala (R-Performance)
seria:
228KM / 470Nm
po sofcie
278KM / 566Nm
polecam

[ Dodano: 2012-10-11, 18:51 ]
wykres
https://dl.dropbox.com/u/60551708/a6%203.0.jpg
i mała zmiana we wnętrzu
kierownica i gałka obszyta na nowo
skorzystałem z usługi firmy spod Pabianic, szczerze polecam, zostawiłem auto na 6.5 godz. i wszystko zostało ogarnięte jak należy
nie każda firma podejmuje się obszycia podgrzewanej kierownicy, tutaj nie było problemu

z brązową nitką, tak jak chciałem
w związku z grzaniem są też pewne przeszkody np. nie można nic zacinać na kierownicy, dlatego też łączenie skóry gładkiej z perforowaną musiało być na zakładkę, oczywiście wszystko także klejone i wygrzewane żeby idealnie przylegało
przed
po
przy okazji muszę dopytać bo chyba pogniewam się ze swoim obecnym warsztatem gdzie robię audi
jak u Was przymocowany jest zbiornik wyrównawczy od płynu chłodzącego?
po odebraniu auta jak mi wymieniali sprężyny, zauważyłem że zbiornik leży zupełnie luzem przytulony do pokrywy silnika

od tyłu jest plastikowy bolec który wchodzi w stelaż karoserii, tyle tylko że wg mnie powinna tam być jakaś guma która to trzyma, u mnie w tym otworze jest pusto więc ten bolec od zbiornika rusza się w górę i w dół
przymocowałem za pomocą opaski zaciskowej zamiast śruby i jakoś się trzyma, wiem że maska i tak to dociska i raczej zbiornik nie będzie podskakiwał, ale chciałbym to mieć zamontowane jak fabryka przewiduje
z góry dzięki za info czy tam od tyłu powinna być jakaś guma która to przytrzymuje
w warsztacie twierdzą że do wymiany sprężyn nie musieli ściągać tego zbiornika i samo się musiało rozkręcić... trochę dziwne bo raczej zwracam uwagę na takie rzeczy i kilka tyg. wcześniej było wszystko na sztywno
[ Dodano: 2013-04-12, 19:41 ]
informacyjnie, rozważam sprzedaż audi
temat pojawił się dosyć nagle i mocno biorę pod uwagę zmianę auta, ale absolutnie póki co bez ciśnienia, jeśli dostanę takie pieniądze jakbym chciał to czemu nie

produkcja 2005r. listopad
w 2007r. przy przebiegu 40 tyś km zostało sprowadzone do Polski i od tego momentu do przebiegu 150 tyś serwisowane wyłącznie w ASO Rowiński
obecnie 167 tyś - przebieg realny, potwierdzony wpisami w serwisie + fakturami z ASO
bezwypadkowa sztuka, żaden element nie był ponownie lakierowany, sprawdzałem kilkoma miernikami i wszystko fabryka
ostatnio zrobiłem cały zawias:
eibach pro kit + amory bilstein b6
wymienione poduchy silnika + wszystko w zawieszeniu co wymagało wymiany (gumki, łączniki itd.)
auto proste, geometria ustawiona idealnie prosto, kierownica prosto nic nie ściąga
dopiero co wymieniłem olej w silniku, filtr powietrza, paliwa, klocki przód+tył
do silnika leję Millersa XF long life 5w30 i między wymianami nie bierze nic oleju (wymieniam co 12 tyś)
silnik suchy, nie ma wycieków
brak rdzy, absolutnie wszystko sprawne
wyposażenie całkiem miłe, bixenony skrętne (wymieniałem żarniki w zeszłym roku)
grzana kierownica - niedawno obszyłem nową skórą
navi + audio bose
opony letnie Good Year F1 Asymetric 2 245/40/18 + zimowe Yokohama
skrzynia pracuje idealnie, nic nie szarpie
zrobiony programik w R-Performance na 278KM
z minusów:
na tylnym zderzaku kilka delikatnych obcierek - tak kupiłem i nie kombinowałem
felgi mają sporo obtarć, ale są równiutkie, więc też nie miałem potrzeby zmiany
co do ceny za którą byłbym w stanie się z nią rozstać to 57 tyś. PLN - faktura vat marża (kupujący zwolniony z opłaty skarbowej)
ogolnie nie mam nic do ukrycia, jak ktoś chce może sprawdzić w aso, zaprzyjaźnionym zakładzie czy też przyjechać w zespołem serwisowym

więcej info na PW