Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICĄ"

Silniki wysokoprężne
masud

Post autor: masud » 31 mar 2013, 15:07

zrob to klaskon gdzie indziej albo kup zestaw naprawczy.raz ze tys zl za ta regenracje to jest za duzo a druga sprawa ze ta sa walki.mi wyslali kolektor z innym silniczkiem niz mialem

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 31 mar 2013, 16:09

masud, on już założył zestaw naprawczy... Nie rozwiązało to jego problemu...

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 31 mar 2013, 17:05

0x4B25A, Dokładnie. NIestety u mnie ten zestaw nie pomógł i dalej mam błąd bank2. A do serwisu AZ nie będę miał raczej czasu wysłać i czekać bo jak wspominałem mam tylko 7dni urlopu w PL... :(

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 31 mar 2013, 19:10

KL4K50N pisze:0x4B25A, Dokładnie. NIestety u mnie ten zestaw nie pomógł i dalej mam błąd bank2. A do serwisu AZ nie będę miał raczej czasu wysłać i czekać bo jak wspominałem mam tylko 7dni urlopu w PL... :(
Umawiasz się , jedziesz w nocy do Gdańska ( takim autem sama przyjemność), robią na miejscu i wracasz :)

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 31 mar 2013, 19:18

nikos, Mam 566km... Nie dość, że z NL do mnie mam 1450km to jeszcze musiałbym cisnąć 566km i z powrotem a potem znów 1450 do NL... Nie chce mi się <rotfl>

masud

Post autor: masud » 31 mar 2013, 20:22

droga to napewno jest przyjemnoscia.ale napewno juz nie sama wizyta u nich.raz ze ten warsztat to zpayziala dziura a po drugie to obsluga jest przemila odrazu wyganiaja cie do poczekalni. niue mowiac o zlozeniu elemntow ktore trzeba po ncih poprawiac.nie pomocowane kable i mocowania plus zerwany wezyk od chlodnicy.pelen profesjonalizm. gleboka (...) w klienta wiec polecanie tego zakladu to jedo wielkie nie porozumienie.pzdr
Ostatnio zmieniony 31 mar 2013, 21:17 przez masud, łącznie zmieniany 1 raz.

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 31 mar 2013, 20:59

masud, Czyli piszesz, że miałeś z nimi nie miłą przygodę? Ja będę musiał jakoś zaufać tej firmie z ÂŁodzi i u nich zakupię te regenerowane już kolektory.

masud

Post autor: masud » 01 kwie 2013, 02:39

no raczej mialem nie mila przygode. wiec nie napewno nie moge polecic tego zakladu.a mysle ze zalezy ci na tym zeby auto bylo dobrze zrobione i rzetelnie.tym pseudo fachowcom strach byloby dac szyby do umycia.pzdr

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 01 kwie 2013, 08:52

masud pisze:droga to napewno jest przyjemnoscia.ale napewno juz nie sama wizyta u nich.raz ze ten warsztat to zpayziala dziura a po drugie to obsluga jest przemila odrazu wyganiaja cie do poczekalni. niue mowiac o zlozeniu elemntow ktore trzeba po ncih poprawiac.nie pomocowane kable i mocowania plus zerwany wezyk od chlodnicy.pelen profesjonalizm. gleboka (...) w klienta wiec polecanie tego zakladu to jedo wielkie nie porozumienie.pzdr
Nie robiłem u nich więc nie wiem ...
Pisałem na podstawie opinii z forum, gdzie pisano, że w kolektorach są naprawdę dobrzy.
Widać, że różnie ze wszystkim bywa ...

janidrob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 23 mar 2013, 22:13
Lokalizacja: Rabka

Post autor: janidrob » 01 kwie 2013, 11:02

amsnake pisze:
janidrob pisze:Witajcie panowie ja tez prawdopodobnie mam problem z tymi lapkami,po podlaczeniu do kompa mam cos takiego-zawor motylkowy kol.ssacego (zespol 2) nie osiagnieto dolnego pol.krancowego P1018 -001- Gorna wartosc skrajna przekroczona-Sporadyczny
Ramka zamrozona Stan bledu 00100001,priorytet bladu 0,Czestosc bladu ;7
Mam dosc dlugo zapalony ten silniczek(jakis rok) i dopiero teraz sie za to chce wziasc..
Dodam ze nie jezdze czesto autkiem gora 15000 rocznie a nawet mniej.Mam pytanko kupic ten zestaw naprawczy i czy moze to byc cos innego... <mysli>
Zacznij od zestawu naprawczego, koszt z wymianą znikomy. Zapłaciłem 110 PLN za zestaw + 180 za jego montaz wraz z czyszczeniem kolektorów i od tamtego czasu problemów brak :)

Dziekuje panowie zaczne od zakupu zestawu i czysczenia kolektorow,widzialem taki zestaw na Allegro,pozniej pozostaje znalesc odpowiedni serwis a to troche trudne tutaj bo mieszkam w Atenach...mam nadzieje ze to pomoze <uoee> Zrobie to gdzies za mniesiac bo dopiero wtedy lece do polski napisze czy pomoglo......

adam38
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 03 kwie 2013, 20:36
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: adam38 » 03 kwie 2013, 21:49

Witam klubowiczów.Od dwóch lat jestem posiadaczem a6c6 2,7tdi.Niedawno zapalił się check engine związany z klapami w dolocie.Czy ktoś zna jakiegoś dobrego mechanika z okolic Częstochowy lub Bełchatowa który wyczyściłby wszystko i zamontował nowy zestaw naprawczy (cięgno,trzpień,zawleczka) ?

Awatar użytkownika
Seba3.0TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 12 lut 2012, 16:54
Imię: Seba
Rocznik: 2013
Moje auto: RS6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: śląskie

Post autor: Seba3.0TDI » 03 kwie 2013, 22:38

adam38, (cięgno,trzpień,zawleczka) oraz ułożyskowanie tego wszystkiego... Wtedy masz pewność że to wszystko ze sobą trochę polata :)

LukaszAUDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 23 kwie 2012, 20:24
Lokalizacja: Zamość (okolice)

Post autor: LukaszAUDI » 09 kwie 2013, 11:21

Witam:) Mi po zamontowaniu zestawu, spalił się silniczek lewy( od kierowcy) miałem na zapasie drugi (jakiś inny model chyba, bo wygląda troszkę inaczej niż ten co jest zamontowany z prawej strony) został założony, ale błąd świeci dalej. Dziś jestem umówiony na adaptacje tego wszystkiego.
Może pomorze ;)

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 09 kwie 2013, 11:30

LukaszAUDI pisze:Witam:) Mi po zamontowaniu zestawu, spalił się silniczek lewy( od kierowcy) miałem na zapasie drugi (jakiś inny model chyba, bo wygląda troszkę inaczej niż ten co jest zamontowany z prawej strony) został założony, ale błąd świeci dalej. Dziś jestem umówiony na adaptacje tego wszystkiego.
Może pomorze ;)
Jak to nie pomoże to tylko dobra używka CI zostaje

thrill7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 01 mar 2011, 03:42
Lokalizacja: Poznan

Post autor: thrill7 » 12 maja 2013, 01:01

U mnie blad pojawil sie pare dni temu, przebieg juz ponad 200 tys km. Podjechalem do serwisu i zaltwilem sobie za 50 zl dwa ciegielka uzywane ale poliftingowe, od razu zainstalowalem blad zniknol.

Mam jednak dylemat: czy warto rozkrecac kolektory i je czyscic, i czy zagladac do przepustnicy, ewentualnie czy wymieniac cos w srodku. Troche grzebania w tym jest musze kupic uszczelki a nie wiem czy jest sens? Firmy regenerujace to zlodziestwo-bardzo nie chca zebys byl na miejscu w trakcie roboty bo zobaczysz jaka wala scieme z ta regeneracja i szkoda Ci bedzie wylozyc kilka stowek. Placic za taka usluge tyle forsy szkoda. Mam dylemat czy zagladac do srodka czy zostawic jak jest...niby bledu nie ma

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja