[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICĄ"
Umawiasz się , jedziesz w nocy do Gdańska ( takim autem sama przyjemność), robią na miejscu i wracaszKL4K50N pisze:0x4B25A, Dokładnie. NIestety u mnie ten zestaw nie pomógł i dalej mam błąd bank2. A do serwisu AZ nie będę miał raczej czasu wysłać i czekać bo jak wspominałem mam tylko 7dni urlopu w PL...

droga to napewno jest przyjemnoscia.ale napewno juz nie sama wizyta u nich.raz ze ten warsztat to zpayziala dziura a po drugie to obsluga jest przemila odrazu wyganiaja cie do poczekalni. niue mowiac o zlozeniu elemntow ktore trzeba po ncih poprawiac.nie pomocowane kable i mocowania plus zerwany wezyk od chlodnicy.pelen profesjonalizm. gleboka (...) w klienta wiec polecanie tego zakladu to jedo wielkie nie porozumienie.pzdr
Ostatnio zmieniony 31 mar 2013, 21:17 przez masud, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie robiłem u nich więc nie wiem ...masud pisze:droga to napewno jest przyjemnoscia.ale napewno juz nie sama wizyta u nich.raz ze ten warsztat to zpayziala dziura a po drugie to obsluga jest przemila odrazu wyganiaja cie do poczekalni. niue mowiac o zlozeniu elemntow ktore trzeba po ncih poprawiac.nie pomocowane kable i mocowania plus zerwany wezyk od chlodnicy.pelen profesjonalizm. gleboka (...) w klienta wiec polecanie tego zakladu to jedo wielkie nie porozumienie.pzdr
Pisałem na podstawie opinii z forum, gdzie pisano, że w kolektorach są naprawdę dobrzy.
Widać, że różnie ze wszystkim bywa ...
amsnake pisze:Zacznij od zestawu naprawczego, koszt z wymianą znikomy. Zapłaciłem 110 PLN za zestaw + 180 za jego montaz wraz z czyszczeniem kolektorów i od tamtego czasu problemów brakjanidrob pisze:Witajcie panowie ja tez prawdopodobnie mam problem z tymi lapkami,po podlaczeniu do kompa mam cos takiego-zawor motylkowy kol.ssacego (zespol 2) nie osiagnieto dolnego pol.krancowego P1018 -001- Gorna wartosc skrajna przekroczona-Sporadyczny
Ramka zamrozona Stan bledu 00100001,priorytet bladu 0,Czestosc bladu ;7
Mam dosc dlugo zapalony ten silniczek(jakis rok) i dopiero teraz sie za to chce wziasc..
Dodam ze nie jezdze czesto autkiem gora 15000 rocznie a nawet mniej.Mam pytanko kupic ten zestaw naprawczy i czy moze to byc cos innego...
Dziekuje panowie zaczne od zakupu zestawu i czysczenia kolektorow,widzialem taki zestaw na Allegro,pozniej pozostaje znalesc odpowiedni serwis a to troche trudne tutaj bo mieszkam w Atenach...mam nadzieje ze to pomoze

- Seba3.0TDI
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 79
- Rejestracja: 12 lut 2012, 16:54
- Imię: Seba
- Rocznik: 2013
- Moje auto: RS6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: śląskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 23 kwie 2012, 20:24
- Lokalizacja: Zamość (okolice)
Witam:) Mi po zamontowaniu zestawu, spalił się silniczek lewy( od kierowcy) miałem na zapasie drugi (jakiś inny model chyba, bo wygląda troszkę inaczej niż ten co jest zamontowany z prawej strony) został założony, ale błąd świeci dalej. Dziś jestem umówiony na adaptacje tego wszystkiego.
Może pomorze
Może pomorze

Jak to nie pomoże to tylko dobra używka CI zostajeLukaszAUDI pisze:Witam:) Mi po zamontowaniu zestawu, spalił się silniczek lewy( od kierowcy) miałem na zapasie drugi (jakiś inny model chyba, bo wygląda troszkę inaczej niż ten co jest zamontowany z prawej strony) został założony, ale błąd świeci dalej. Dziś jestem umówiony na adaptacje tego wszystkiego.
Może pomorze
U mnie blad pojawil sie pare dni temu, przebieg juz ponad 200 tys km. Podjechalem do serwisu i zaltwilem sobie za 50 zl dwa ciegielka uzywane ale poliftingowe, od razu zainstalowalem blad zniknol.
Mam jednak dylemat: czy warto rozkrecac kolektory i je czyscic, i czy zagladac do przepustnicy, ewentualnie czy wymieniac cos w srodku. Troche grzebania w tym jest musze kupic uszczelki a nie wiem czy jest sens? Firmy regenerujace to zlodziestwo-bardzo nie chca zebys byl na miejscu w trakcie roboty bo zobaczysz jaka wala scieme z ta regeneracja i szkoda Ci bedzie wylozyc kilka stowek. Placic za taka usluge tyle forsy szkoda. Mam dylemat czy zagladac do srodka czy zostawic jak jest...niby bledu nie ma
Mam jednak dylemat: czy warto rozkrecac kolektory i je czyscic, i czy zagladac do przepustnicy, ewentualnie czy wymieniac cos w srodku. Troche grzebania w tym jest musze kupic uszczelki a nie wiem czy jest sens? Firmy regenerujace to zlodziestwo-bardzo nie chca zebys byl na miejscu w trakcie roboty bo zobaczysz jaka wala scieme z ta regeneracja i szkoda Ci bedzie wylozyc kilka stowek. Placic za taka usluge tyle forsy szkoda. Mam dylemat czy zagladac do srodka czy zostawic jak jest...niby bledu nie ma