Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5] Wykres 1.8T AEB chip

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
HattoriHonza
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 288
Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
Imię: Piotr
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin, Polska

Post autor: HattoriHonza » 17 lut 2012, 13:19

Kolego, gdzie robiłeś i ile Cię to wyniosło? Bo myślę w wakacje swojego zawirusować. Orientujecie się może koledzy, czy na czarnym gurtnerze i zielonych Hana2000 poleci w okolice 200km bez problemów?

stasiu1984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 08 gru 2010, 16:26
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: stasiu1984 » 17 lut 2012, 15:47

HattoriHonza pisze:Kolego, gdzie robiłeś i ile Cię to wyniosło? Bo myślę w wakacje swojego zawirusować. Orientujecie się może koledzy, czy na czarnym gurtnerze i zielonych Hana2000 poleci w okolice 200km bez problemów?
http://www.dyno.pl/ wielkoplska niedaleko pleszewa
Zadzwon i zapytaj poweidz ze kolega z forum audi a6 robił niedawno bedzie pamiętał może jakis rabat da :P i powiedz ze silnik AEB bo nie kazdy chce robic aeba ale Mariusz robi :)

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 24 mar 2013, 21:55

Sorki że odświeżam temat ale z tego co widzę to Ty masz autko 97r. a podobno w tym roczniku trzeba zmieniać całą kość pamięci a nie tylko się podłączyć pod kompa i zmienić program, czy tak właśnie miałeś robione??

I jak z tymi pętlącymi się wtryskami beny?? Na gazie nie szarpie??

Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

Gość

Post autor: Gość » 29 mar 2013, 15:17

koledzy w tych silnikach przynajmniej 95-96 silniki AEB były seryjnie zakute ja w swojej a4 z tym silnikiem dałem gotowca z allle... za 300 zł miałem po nim 196 KM - potem założyłem intercooler, wycielem kata, drobna korekta softu i było 212 KM

wykres NM przy gornej czesci delikatnie przefalowany - ale bylo ok

sama zmiana turbo na K04 (badz chyba K16 juz nie pamietam) i soft daje w tym silniku ok 240 KM

te silniki sa bardzo wytrzymale na modyfikacje przy mojej jezdzie sadze ze inny silnik by sie przekrecil wokół własnej osi pod maska.

dodatkowo co warto zrobic to zmiana wezyka doprowadzenia oleju - seryjnie jest taki sztywny i idzie przy kolektorze wydechowym - zmiana polega na zamontowaniu wpełni elastycznego i puscic go jak najdalej od kolektora.

chodzi o to ze jak wyłaczamy silnik to w sztywnej rurce resztki oleju pomalu zalepiaja przekruj wezyka, a wkoncu calkiem ze dochodzi do uszkodzenia turbiny z powodu braku zmarowania.

warto tez pomyśleć nad zmiana zaworu DV bo seryjne czesto przepuszczaja ciśnienie, warto pomyslec nad FORGE 007 - mam taki ewentualnie na zbyciu info na PW

jesli macie jakieś pytania to słuze pomoca co do AEB

krzysiekml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: mlawa
Kontakt:

Post autor: krzysiekml » 14 kwie 2013, 08:36

platinium pisze:koledzy w tych silnikach przynajmniej 95-96 silniki AEB były seryjnie zakute ja w swojej a4 z tym silnikiem dałem gotowca z allle... za 300 zł miałem po nim 196 KM - potem założyłem intercooler, wycielem kata, drobna korekta softu i było 212 KM

wykres NM przy gornej czesci delikatnie przefalowany - ale bylo ok

sama zmiana turbo na K04 (badz chyba K16 juz nie pamietam) i soft daje w tym silniku ok 240 KM

te silniki sa bardzo wytrzymale na modyfikacje przy mojej jezdzie sadze ze inny silnik by sie przekrecil wokół własnej osi pod maska.

dodatkowo co warto zrobic to zmiana wezyka doprowadzenia oleju - seryjnie jest taki sztywny i idzie przy kolektorze wydechowym - zmiana polega na zamontowaniu wpełni elastycznego i puscic go jak najdalej od kolektora.

chodzi o to ze jak wyłaczamy silnik to w sztywnej rurce resztki oleju pomalu zalepiaja przekruj wezyka, a wkoncu calkiem ze dochodzi do uszkodzenia turbiny z powodu braku zmarowania.

warto tez pomyśleć nad zmiana zaworu DV bo seryjne czesto przepuszczaja ciśnienie, warto pomyslec nad FORGE 007 - mam taki ewentualnie na zbyciu info na PW

jesli macie jakieś pytania to słuze pomoca co do AEB
no powiedz jeszcze jakie doładowanie było przy tych 212 KM na K03 <cwaniak>
czasy wtrysków jakie były? <mysli> bo 195 KM to już wiadomo co jest na seryjnych wtryskach

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja