[ A6 C5] Wykres 1.8T AEB chip
- HattoriHonza
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 288
- Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin, Polska
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 08 gru 2010, 16:26
- Lokalizacja: Kalisz
http://www.dyno.pl/ wielkoplska niedaleko pleszewaHattoriHonza pisze:Kolego, gdzie robiłeś i ile Cię to wyniosło? Bo myślę w wakacje swojego zawirusować. Orientujecie się może koledzy, czy na czarnym gurtnerze i zielonych Hana2000 poleci w okolice 200km bez problemów?
Zadzwon i zapytaj poweidz ze kolega z forum audi a6 robił niedawno bedzie pamiętał może jakis rabat da :P i powiedz ze silnik AEB bo nie kazdy chce robic aeba ale Mariusz robi

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 457
- Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Solec Kujawski
Sorki że odświeżam temat ale z tego co widzę to Ty masz autko 97r. a podobno w tym roczniku trzeba zmieniać całą kość pamięci a nie tylko się podłączyć pod kompa i zmienić program, czy tak właśnie miałeś robione??
I jak z tymi pętlącymi się wtryskami beny?? Na gazie nie szarpie??
Pozdro
I jak z tymi pętlącymi się wtryskami beny?? Na gazie nie szarpie??
Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm
koledzy w tych silnikach przynajmniej 95-96 silniki AEB były seryjnie zakute ja w swojej a4 z tym silnikiem dałem gotowca z allle... za 300 zł miałem po nim 196 KM - potem założyłem intercooler, wycielem kata, drobna korekta softu i było 212 KM
wykres NM przy gornej czesci delikatnie przefalowany - ale bylo ok
sama zmiana turbo na K04 (badz chyba K16 juz nie pamietam) i soft daje w tym silniku ok 240 KM
te silniki sa bardzo wytrzymale na modyfikacje przy mojej jezdzie sadze ze inny silnik by sie przekrecil wokół własnej osi pod maska.
dodatkowo co warto zrobic to zmiana wezyka doprowadzenia oleju - seryjnie jest taki sztywny i idzie przy kolektorze wydechowym - zmiana polega na zamontowaniu wpełni elastycznego i puscic go jak najdalej od kolektora.
chodzi o to ze jak wyłaczamy silnik to w sztywnej rurce resztki oleju pomalu zalepiaja przekruj wezyka, a wkoncu calkiem ze dochodzi do uszkodzenia turbiny z powodu braku zmarowania.
warto tez pomyśleć nad zmiana zaworu DV bo seryjne czesto przepuszczaja ciśnienie, warto pomyslec nad FORGE 007 - mam taki ewentualnie na zbyciu info na PW
jesli macie jakieś pytania to słuze pomoca co do AEB
wykres NM przy gornej czesci delikatnie przefalowany - ale bylo ok
sama zmiana turbo na K04 (badz chyba K16 juz nie pamietam) i soft daje w tym silniku ok 240 KM
te silniki sa bardzo wytrzymale na modyfikacje przy mojej jezdzie sadze ze inny silnik by sie przekrecil wokół własnej osi pod maska.
dodatkowo co warto zrobic to zmiana wezyka doprowadzenia oleju - seryjnie jest taki sztywny i idzie przy kolektorze wydechowym - zmiana polega na zamontowaniu wpełni elastycznego i puscic go jak najdalej od kolektora.
chodzi o to ze jak wyłaczamy silnik to w sztywnej rurce resztki oleju pomalu zalepiaja przekruj wezyka, a wkoncu calkiem ze dochodzi do uszkodzenia turbiny z powodu braku zmarowania.
warto tez pomyśleć nad zmiana zaworu DV bo seryjne czesto przepuszczaja ciśnienie, warto pomyslec nad FORGE 007 - mam taki ewentualnie na zbyciu info na PW
jesli macie jakieś pytania to słuze pomoca co do AEB
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
- Lokalizacja: mlawa
- Kontakt:
no powiedz jeszcze jakie doładowanie było przy tych 212 KM na K03platinium pisze:koledzy w tych silnikach przynajmniej 95-96 silniki AEB były seryjnie zakute ja w swojej a4 z tym silnikiem dałem gotowca z allle... za 300 zł miałem po nim 196 KM - potem założyłem intercooler, wycielem kata, drobna korekta softu i było 212 KM
wykres NM przy gornej czesci delikatnie przefalowany - ale bylo ok
sama zmiana turbo na K04 (badz chyba K16 juz nie pamietam) i soft daje w tym silniku ok 240 KM
te silniki sa bardzo wytrzymale na modyfikacje przy mojej jezdzie sadze ze inny silnik by sie przekrecil wokół własnej osi pod maska.
dodatkowo co warto zrobic to zmiana wezyka doprowadzenia oleju - seryjnie jest taki sztywny i idzie przy kolektorze wydechowym - zmiana polega na zamontowaniu wpełni elastycznego i puscic go jak najdalej od kolektora.
chodzi o to ze jak wyłaczamy silnik to w sztywnej rurce resztki oleju pomalu zalepiaja przekruj wezyka, a wkoncu calkiem ze dochodzi do uszkodzenia turbiny z powodu braku zmarowania.
warto tez pomyśleć nad zmiana zaworu DV bo seryjne czesto przepuszczaja ciśnienie, warto pomyslec nad FORGE 007 - mam taki ewentualnie na zbyciu info na PW
jesli macie jakieś pytania to słuze pomoca co do AEB

czasy wtrysków jakie były?
